Masut

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elmiina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onks kukaan muu mitannut mahan ympärysmittaa? Just äsken aattelin, et katotaas, ni oli tasan 100. :) Normitilanteessa vyötärö on jotain..70cm about (ei kyl tästä tarkkaa tietoa, mut varmaan maksimissan 75cm, päätelty rinnan ympäryksen mukaan). Mut menin miehen ohi. Se kun tuntuu vaan hoikistuvan tässä...
 
Juu oon mittaillu sekä vyötäröö että mahan isointa kohtaa. Vyötärö on normaalisti 60 sentin paikkeilla, viimeks kun mittasin niin 75 ja mahan isoin kohta 85. Mulla ei oo maha noussu missään vaiheessa kauheen ylös vaan isoin kohta on ollu navan alapuolella koko ajan. Mulla on tullu rinnanympärykseen melkeen yhtä paljon senttejä kun mahaan. Se mitta on kasvanu 83 sentistä 97 senttiin!
 
Mä en oo muuta mitannutkaan koskaan (rinnanympärys alta on varmaan 5 cm kasvanut tai seuraavaan mittaan, kun ei vanhat liivit mahu) Toi vyötärömitta sattu olee, kun plussatestin jälkeen sain avainkaulanauhan vyötärön ympärille ja hihittelin, et varmaan on ens kesänä tällanen vyötärö taas...:) Kyl tää jalkapallo varmaan osansa jättää hetkeks...
 
Joo tuskin mäkään pääsen tonne 60 senttin ihan heti :D Jos vaikka 2015 kesäks sit!
 
Mulla on ihan valtava etupallomaha 112cm! En nyt osaa puhelimella liittää kuvaa tähän.. Lähtökohtasesti olin "normaali". Painoa tullut jo 16kg :/ Saas nähdä miten tästä palautuu.
 
ihaakin kattelee tuhinamurmelin masua :)

aatelkaa kohta meillä ei enää näitä oo! Just nyt tuntuu että ei tuu omaa balloa ikävä mutta ehkä kuitenkin vähän sitte..
 
Voi Ihaa.. Silläkin on niin kauhistunut ilme. :wink Ei ookkaa. Voi vitsi aika on loppuen lopuks mennyt nopeesti. Mustki tuntuu täl hetkel ettei tuu ikävä masua, mutta ehk jollain taval tulee.
 
Tuo sun masu on hymykuoppa kyllä uskomaton, en voi käsittää miten se ei ota sivusta päin katsottuna mittaa ollenkaan :grin! Ja eestä päin näyttää ihan tuhannesti isommalta ku sivusta. Mutta aivan ihana masu kyllä, mielenkiinnolla ootan että minkäkokonen vauveli tuota putkahtaa :)
 
Mäkin odottelen jo täällä ihan levottomana että pääsen huomenna näkemään sitä pientä palleroista ultrassa ja sais tuoreempaa kokoarvioo! Tuntuu ettei oo parin viikon aikana kasvanu maha yhtään. Mutta toi on kyllä totta että edestä toi masu näyttää hirveesti isommalta kun sivusta. Ehkä meillä on kylppärissä jotenkin hassut valot niin tulee tollaset varjot mahan ympärille...
 
Takaisin
Top