Masut

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elmiina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
... Siis *ne, kirjotusvirhe again :D ja miehen t-paita hylly on kans nykyään ihan ykkösjuttu
kun omiin ei enään mahdu! :D
 
Mäkään en oo tainnut käyttää ku joustovyötäröisiä kollareita/tuulareita viimeseen pariin kuukauteen...tosi tyylikästä!
 
BOOM!!! 39+0!!! Viikko jäljellä laskettuun ja rantapallo vaan jatkaa kasvuaan. Vaikka maha onkin valtava, sf 32 cm, niin ihmejakumma, kämmenet menee vieläkin lattiaan, kengän nauhat kiinni puhisematta ja päivittäinen neljän kilsan lenkkikin taittuu vielä huoletta. Lucky me. :)

20140410085419979.jpg

Oikeesti, viikko enää laskettuun! Mä en ymmärrä. MIhin ne viikot hujahti?? Mä en ole ihan vielä valmis luopumaan tästä.. :oops: Muoks. Ja täällä ei tiedetä, kumpi sukupuoli mahassa majailee. Sekin kutkuttaa, että kuka kumma mun kanssa on matkannut! Äh. Voi liikutuksen tippa silmissä.
 
nonppanen, oon tosiaan kateellinen sun kunnolle..itse kun en jaksa edes sohvalta nousta ilman puuskutusta! :D

Tässä tämän päivän maha rv 40+2 (anteeks suurista kuvista :D )
1511456_10203550713512126_8513440933005881670_n.jpg
 
Täytyy olla onnellinen, kuinka pystyykin vielä! Ehkä pikkasen sisunkin kanssa tekemistä, ei ne lenkit ilman kannon päällä istumista ja luonnon ihastelua mene (lue: TAUKOA), mutta menee kuitenkin! :) Ja ehkäpä voi olla, että kun fyysinen kunto ollut mahtava koko raskauden niin mä makselen sitten tuolla henkisellä puolella sitten tätä karmaa takaisin enemmän..
 
Muokattu viimeksi:
Kviini mun mielestä ei todellakaan oo paha,hyvin oot palautunu!mä takuulla oon kaukanatosta 8pv synnytyksen jälkeen!
 
Kviini eihän tuo näytä edes pahalta :) Paha tietysti sanoa, kun ei tiedä miltä ennen raskautta näytit, mutta muutama viikko ja tilanne on jo ihan toinen :wink
 
Kiitos kauniista sanoista, helpottaa vähän, kun joku sanoo jotain positiivista :) en ole vielä uskaltanut mammahousuista luopua. Tulee varmaan aika iso pettymys, kun ei omat vielä mahdukaan, niin ajattelin, josko kokeilisin niitä sitten tuonnempana :D mulla on 8päivässä lähtenyt 5kg pois. Jonkin verran on vielä turvotusta. (Josta tuli mieleen, että jokohan noi sormukset menis takasin sormiin).. Tavitteena olisi päästä samaan painoon, kun olin esikoisen imetyksen jälkeen, eli n. 58kg. Ei se paino sinänsä, kun sais aikaseksi esim. hiukan kiinteyttää. Liikunta ei ole mun vahvimpia puolia :D
 
Juu mä yritin saada vanhoja farkkuja jalkaan ja masennuin - muuten varmaan menis mutta lantion luut levinny ni siitä kohtaa kiristää.. no, onpahan oikeutettu syy lähteä shoppaamaan :p Ja minä pöljä vielä käytin kaikkia mun normi vaatteita ja niihin on venähtäny sellanen kiva pussi mahan kohdalle, eli paidatkin meni vaihtoon :grin
 
Ameeba: sitä mahaa ei ainakaan mulla oo YHTÄÄN ikävä. On niin siistiä, et pystyy esim. KÄVELLÄ kunnolla. Muutenkin kevyt olo, kun painoa tippuu puolen kilon päivävauhtia -toistaiseksi. Nyt enää n.3kg "jäljellä", mut aion pudottaa painoa tonne 60-62 kiloon varmaan sen alkupainon 64,5 sijaan. Loput lähtee kun lähtee ja viimeistään sitten, kun saa taas liikkua juosten. :)

Hymykuopalla edelleen pieni masu, ei haittaa varmastikaan :)

Ollaan miehen kanssa molemmat täysin äimistyneitä, miten toi tyttö on voinut tonne mahaan ylipäätään mahtua...:)
 
Mä kans kyllä luulen että hetkeäkään en tätä mahaa ikävöi kunhan tästä ensin pääsen eroon. Onhan se aika pieni edelleen mutta tiellä silti koko ajan! Ja kaikkein eniten ootan että toi mies kattoo mua taas niinkun ennen tätä mahaa <3
 
Olkoonkin sitte viimeinen masukuva..! Rv.40. Tää on ihan vieras tilanne mulle, koskaan en oo viä mahaa kantanu laskettuun aikaan asti ja nyt paukkuu sitten yli.. Vaihtaisin tän jo niin mieluusti vavvaan. :Heartpink
 
Muokattu viimeksi:
Ei ole mullakaan masua ikävä. Tänään olin niin mielissään, kun sai seisaaltaan laitettuu sukat jalkaan ilman mitään kipuja :p Liitoskivut vaivas vielä jonkin aikaa synnytyksen jälkeen mut nyt on nekin onneks helpottaneet.
 
Joo, ei ole mahaa ikävä!! Nyt saa laitettua nauhalliset kengät jalkaan ja pääsee saunan lauteille ilman miehen apua :) Ja käveleminen on ihanan helppoa!
 
Takaisin
Top