Masut

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elmiina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Apua mä en ymmärrä tuota Hymykuopan masua, missä se vauveli tuolla on? :p:wtf... mulla on ollu masua ikävä, tai oikeestaan niitä tuntemuksia mitä tuo poika aiheutti:p Olin kyllä niin norsu että kaikki oli vaikeeta mutta silti... ihan on jo melkein sellanen "uudestaan" olo:eek:
 
Siellä se n. 3100g on mukavasti myttyrällä :) Ei mun maha ees oikeesti oo hirveen pieni se on vaan levittäytyny isolle alalle. Se vaan kuvissa näyttää pieneltä kun kuvat ei kerro mun pituutta!
 
Hymykuoppa, kun katsoo tuolta sun blogista niin kyllä niis kuvis ainaki huomaa hyvin miten ihana masu-kumpu sulla on. :Heartred :)
 
Tuossapa vähän kollaasia viimesistä (toivottavasti :smiley-angelic001) viikoista ja vertailun vuoksi lähtötilanne. Aikamoisen kellukan oonki kasvattanu :smiley-ashamed004. Ja niinku huomaa, maha sinnikkäästi töröttää pystyssä, blease laskeudu :smiley-angry019
 

Liitteet

  • rv 35 - 39.jpg
    rv 35 - 39.jpg
    319.4 KB · Katsottu: 86
Oi nyt vasta hoksaan ton hymykuopan blogin, pittääpä alakaa lukemaan :). itekki oon neljä vuotta kirjottanu blogia mutta silleen ihan matalalla roffiililla :grin
 
tosi hyvin elmiina ja nappi palautunu! Wau! Ite veikkaan etten oo noin onnekas mahan palautumisen suhteen, ne kilot mitkä on tullut,pysyy varmasti tiukassa:D
 
Juu mä kans luulin että mä palauduin hyvin... menenpä tästä takaisin nurkkaani häpeämään:oops: Vieläkään ei oo masu suht normaali vaikka synnytyksestä kuusi viikkoa:eek: Löysää nahkaa selänkin puolella :sad001
 
Oho nappi! Ei kyllä näytä vasta vähän aikaa sitten synnyttäneen mahalta! Huikeeta palautumista!
 
Hyvä hyvä! Jokainen omaan tahtiinsa palautuu (e, älähän hätäile!). Täälläkään ei enää kovin paljoa mahaa, hitsi kun ei saa ees tehä mitään "kunnon palautumisen" eteen...esim. vatsalihastreeniä. Toisaalta, enpä varmaan jaksaiskaan :)
 
Aika hyvin näyttää huhtikuisilla täyttyvän toi 40 viikkoa :) Kohta se sullakin, hymis, loppuu!
 
Tuntuu kyllä ettei lopu :( Tää on se eka ikinä joka päättää jäädä mahan puolelle.
 
Takaisin
Top