Masukuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emery13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Haniböökillä niin ihana kesämasu[:D].

Yhtyy Miun kommenttiin Paukken masusta, että ulospäin tulossa kovaa vauhtia[:D].

Etkös Madie jossain vaiheessa valitellut et sun masu ei kasva?! Nythän tuo ainakin jo mojovan kokoinen kaunis vauvamassu[:)].

Miu nuo housut kyllä loppuu polviin en mä ny sentään tääl heltees pitkillä kävele.[:D] Ei vaan oo sopivankokosia hameita mulla. Ja juu maha puskee eteenpäin ja on edelleen ihan suipero.. heh. Jännä että sf-mitta on pysyny samana mutta musta tuntuu et maha vaan on ylempänä ku 2 viikkoo sitte ja siltä se kuvassakin näyttää. Terveydenhoitaja taas on meinannu et kaveri olis ruvennu laskeutuu. Jaa a. Täytyy muuten kattoo etten venytä tota paitaa tollee perseen päälle on älyttömän näköne.

Haniböökillä ja madiella on ihanan pyöreet masut oon kade ku tä mun on tällänen kökkö suipero. [:D]

Tässä olis maha 32+2
Ja mammalle tuli tänään klo 10.32 täyteen 27 vuotta. [:)]
Vatsanympärys 98 cm.
Tosin tänään on tullu "vähän" nautittua mansikkakakkua, että liekö vähän masu turvoksissa.. [:D]

Pitun masu muistuttaa edelleen omaani. Niinkuin muistaakseni jo aiemmin oli?[:D] Sulla vain näyttäis tuo masun koko menevän jo edelle mua[:)]. Ku tää pallo ei ole hirveesti kasvanu parin vikan viikon aikana.

Essille synttäri onnittelut ja onnittelut sirosta ja mukavan näköisestä masusta[:)].

Illilla on tosiaan muhkean muhevan kokoiseksi paisunut pallo[:D].

Mä mittasin kans masun ympäryksen tänä aamuna mut se näytti samaa kuin viikko sitten eli siinä 100cm ehkä puol senttiä yli.

Eemi mulla tuo mahan kasvu oli kanssa pari viikkoa ihan pysähtynyt, sitte tulikin yhtäkkiä viikossa melkein 4cm ympärysmittaa lisää [:D]
Illin masu näyttää kuvissa yhtä hyvältä ku livenäkin [:)]
Essille paljon onnea eilisestä synttäripäivästä!

34+0 vettä runsaasti ja aamulla ä-polilla painoarvio 2850g!!!!!!!!!!
Apua mitä jättiä kasvatan????????????????ais jo syntyä[&o]

Minäkin mittasin masun ympärystön ekaa kertaan, kun halusin verrata Ginessan masuun, ja mulla oli 110 cm, jos sen nyt oikealta kohdalta otin (navan kohdalta, jossa varmasti suurimmillaan)

Kylläpä joillakin paikkakunnilla tehdään aktiivisesti noita painoarvioita, kun täällä niitä näytetään pihtaavan sitten viimeiseen asti tai ei tehdä ollenkaan... eihän meillä Espoossa edes mitään muita käyntejä normaalisti olisikaan kuin nuo normi neuvolakäynnit, jossa ei ultria tms. tehdä.

Tää on taas änkemäs masukuvaansa[:D]
Rv 35 ja koiruudet kuvassa kans. Vas.Paavo,Victor ja Jerry
Ollaan lähdössä möksältä kotiin päin eilen iltapäivästä. Eilen vimppa kesälomapäivä ja tänään eka mammaloma päivä.

juu ihanan raikas ja kesäinen kuva Haniböökillä...

täällä toimistossa ollessa ihan kateeks käy...[;)]

Takaisin