Masukuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emery13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Yks uus naama.
Mulleki noita kiloja tullunna, ja kaikki taitaa olla mahan lisaksi mun naamassa.
Viikkoja on sitten sen 33 tassa kuvassa. Mekossa nakyy pieni vaalea piste, se on hakaneula. Se liittyy tahan buddhismiin, se kuulemma suojaa vauvaa kaikelta pahalta :D Siis en tieda miksi hakaneula, mutta nain se nyt on. Kuljen siis aina hakaneula masussa ;)

aika samat mitat meillä Miu! [:D]
Mut mä oon näin lyhyt ja pyöreä: 153cm/65kg, 14kg tullu kaiken kaikkiaan. [;)]

Entäs sinä?

Ihana Aamu ja masu. Eiks sua pelota et se hakaneula aukee ja pistää sua massuun[;)]?

Kaunis pallo myös esikoisella. Ehkä se ehtii tässä kesän aikana vähän väriä saamaan.

Oma pallo sai vähä aurinkoa tässä viime päivinä ja väriäkin siinä samalla. Linea negra otti ja vahvistui auringossa selvästi[:D].

ALKUPERÄINEN: Miu82

Ihana Aamu ja ihana pupu! Mulla oli kans aikanaan pupuja, 4 ollut kaikenkaikkiaan, ensimmäinen eli jopa 12,5v. Se oli niin mun kulta. Sain sen kun olin 8v, niin arvatkaapa kuinka tuntu pahalta kun se kuoli kun olin yli 20.. huhhuh. :(

Minusta pupuilla on niiiiiin hauskat luonteet, toiset taas ei osaa katsoa niistä ollenkaan mitään luonnetta, vaikka selkeehän se on :D Viimeisin pupu mulla juoksi täällä koirien ja kissojen keskellä ja kissat nukku sen häkissä sen kanssa. Se itse hakeutu kans vapaana ollessa kissojen kainaloon nukkumaan. Hauska tyyppi :)

Lisää kuvia Aamu pupusta!! :D

Siis pupuilla todellakni on luonteet!! Tai no ei mulla ole kokemusta, kuin tasta yhdesta, mutta ma naureskelen sille taalla paivat pitkat, jos oon yksinaan kotona. Se on jotenkin niin humoristinen, vaikkei se ite sita tiedakaan [:D] Mulla oli sellanen kuva pupuista, ettei ne tee muuta, ku istuu hakissa, mutta tamahan on oikein hauska tapaus, ja jopa oppiikin jotain, ja tulee luo kun kutsutaan [:)]

Pitaako tanne perustaa joku lemmikkiketju mihin voi laitella juttua ja kuvia niista? [:D] Ei viitti tanne masukuviin ;)

Ginessalla on kyllä mahtava pallo!![:)] Mutta onhan sulla jo noita viikkojakin kasassa jo ihan hyvin...Täällä menossa vasta 34+4 ja aika m-a-t-e-l-e-e ...[X(]
Mites Ginessa ja muut, kuinka teillä on mahassa olevat tatuoinnit kärsineet?? Mulla ei muuten, paitsi venynyt on tietysti hassun näköiseksi, saas nähdä miten palautuu, kun reppu taas pienenee...[:D] No, mulla toi kuva on pian 10-vuotta vanha, joten muutenkin se kaipaa uutta väriä (kokonaan musta),joten parannellaan sitä sit joskus!

Hieno Siluetti kuva Haniliini!! Ja ihana masu.
Ginessalla on kyllä aikamoinen pallo.Mutta ihanan näköinen sekin! Oma masu näyttää kyllä pieneltä nytten...
Elyseellä myös ihanan näköinen masu

Wow tuota sun masua Ginessa![:D] Kieltämättä hervottoman kokoinen. Ihan mielenkiinnolla odotan miten se voi tosta vielä kasvaa neljä kokonaista viikkoa, melkein 5 jos ihan laskettuun päivään asti mennään?

Haniliinilla aivan ihanat kuvat! Oikein juhannus pallo[:D] kesäyön tunnelmissa[:D].

Kiitti kaikille[:D]
Masussa tatska varmaan on ihan lerpallaan kun toukka syntyy[;)]

Joo vähän repesin Miun hobitti kommentoinnille,hahahahaaaaaaaaaa[:D]
Ei se mitää mitä tos jalkapöydällä on, mut kun vielä jalkapohjatkin tuntuu että sentti tullu sinne lisää..
Noooooo:
tunnenpahan minäkin olevani sitten oikee hujoppi[:D][:D]

Selkä on milloin mistäkin kohtaa kipee, varsinkin jos ei käytä masuvyötä.[&:]
Polvet vittuilee silleesti että vois sen puolesta jo syntyykin ...
Kompuroin aina kun kissat menee masun alle kävelee mun eteen...[;)]
En mielelläni kurkottele eteenpäin ,tuntuu että tasapaino heittää [;)]

Joo no Eemi, mullahan oli nyt viimeks Sf mitta sen 34 neuvolassa
ja edellisen kaa viimesillään 38,5... Että viellä on varaa kasvaa...iik[;)]

Palloillaan [:)][:D][;)]

Peukku ginessan mahalle! [:D] Mulla on muuten samanlaiset turvotukset jalkapoydissa, ei paljon verisuonia enaa nay [:D]

Miu, minun pupun nimi on Samlee [samlii], se on thaita, ja tarkoittaa suomeksi pumpulia [:)]

Haniliinilla ihania Suomi-kuvia.

Haniliini, mulla on ensi maanantaina 9.45 lekuri.
Uskon että tää pampula painaa jo varmaan 3 kiloa [:D]
Ihan vaan kun se oli viikolla 28 ,1330...[;)]

Pah, yritin ängetä crocseja jalkaan... tiukkaa teki aamulla..huoh[&o]
Pitänee käydä ostamassa uudet pikkasen isommat että ilma pääsee niissä helvetin muoveissa kiertämään [;)]

Ginessa paran jalat on kyllä sämpylät[:o]Ja varmaan oot kaikki vedenjuonnit ja ananakset sekä jalkakylvyt koittanut[;)]Toivottavasti helpottaa...

Mulla jalat oli samanmoiset viikko sitten ja kun piti lattialle jakojen päälle istua niin ei voinut kun alkoi jalkaterän pallot keinuttaa[:D]
Mä ostin luontaistuotekaupasta rannikkomännyn kuori uutetta jonka pitäisi tehota alaraajojen turvotukseen ja tuntuukin pikkasen auttaneen,runsaan veden juonnin lisäksi[:)]Mut kyllä nää ihanat kuumat ilmat turvottaa silti....

Painoarvio oli mun masukkaalla rv 32+4 2,2kg joka olis la:na 3600g.Mut mä kieltäydyn uskomasta että olisi niin "pieni"[:D]Maha on piukee kuin viulun kieli ja vauvaa täys!!!Joka nurkassa on vauvaa....
Ja masunympärys oli nyt tänään 96cm!

Elysee, mulle sanotiin neuvolassa, että kohtu on tiukka ja sen takia maha kokoajan niin pingottunu. Tämä kuulemma yleistä ensisynnyttäjillä, eli suhun ei ihan taida päteä tuo lause[:D][:D][:D] Vaikka kai se voi olla myös uudelleensynnyttäjillä, mut se mun neuvolatäti vaan mulle niin painotti, että on kovin yleistä minun tapauksessa jne...

Ihania masuja on taas tullut urakalla tänne[:)]
Jos minäkin omani näin uuden viikon kunniaksi. Eli 32+0. Vatsanympäryys kasvanut viikossa 3cm! nyt siis metri rikki[;)]

Takaisin