Masukuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emery13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minka rusketuksen? [:D] Minahan oon ihan valkoinen [8D]
Tervetuloa vaan, en yhtaan kaipaakaan suomalaista seuraa eeeeeennnn. [&o][:)]

Mua ällötti tuo keskiviikkona ( 30 + 0 ) otettu kuva,ku tuo beba näyttää järkyttävän ISOLTA!!, nii en sitä tänne lyöny, mut nyt sit laitan tän kuitenki,ku tuossa tänää otetussa, se on ehkä vähä siromman näköne.. [:D]

Vasemmassa on se 30 + 0 ja oikeessa kuvassa 30 + 2..

Mahan ympärys aamulla, ennen ku mitään syöny, ni 107 cm..

Sitä piti vielä sanoa,ku joku vissii taistelee sen kuvan koon muuttamisen kanssa..?

Itekkää en omalla kuvanmuokkausohjelmalla osaa muuttaa, mut teen aina sillain, et omasta sähköpostista lähetän omaan sähköpostiin halutun kuvan, ja tallennan sen sit s.postista, nii kuvanlaatu ilmeisesti kärsii,ja koko muuttuu pienemmäksi.. [:D]

Vähä ehkä värkkäystä, mut toimii [;)]

Teilla on paljon matalammalla noi ihanat pallot, ku mulla. Ei oo kummakaan ku on niin vaikea hengittaa [;)]

Laitan tän toisenkin mis näkyy toi mun napa[:D]. Niinku sanoin se on kummallinen. Ihan niinkuin silmäluomi olis kiinni[:D], musta ihan outo ja ruma. Mut täs kuvas korostuu enemmän toi et se on alhaalla toi masu.

ihanan sileä ja nätti tuo Eemin maha. mulla ihan karvoja ja arpia täynnä koko pallukka! [&:]

Hih kiitos kehuista[:)]. Suihkun jälkeen rasvattuna oikein kiiltää[:D]. Se olis sen 101cm tuo ympärys mittanauhahan mukaan heti tosta navan alapuolelta mitattuna.

Kiva kuulla et sullakin Miu on toi "silmä" menny kiinni. Ihan ku se napa olis väärinpäin siellä. Mut sit ku pötköttää puoli istuvassa asennossa nii se onki suorassa. Käykö sullekkin Miu niin?

Ja joo piukee pallo on. Näkisittepä silloin ku supistaa[:D][:D][:D]. Silloin se varsinkin on sellanen tötterö. Mun äiti kattoi tänään ihan kauhuissaan raksalla ku sille näytin supistuksen aikana. Se huusi et älä ny tolleen sitä purista ja mä päästin irti masun sivuilta ja sanoin et enhän mä puristakkaan ku tää supistus tekee tän tän malliseksi. Se tuumas: "ai kauheeta minkä näkönen". Heh, kiitti vaan[:D].

Eemilla kyl kaunis :)
Ma mittasin Miun tapaan narulla ja viivottimella mun futiksen, kun ei ole mittanauhaa, ja sain tulokseksi tasan metrin. Siis Eemilla vain sentti enemman ja nayttaa paljon isommalta jotenkin. Tai sitten maha ylhaalta katsottuna nayttaa pienemmalta... Ma en omista edes kokovartalopeilia, mista voisin kattella itteeni [:D]

Mitäs sä Miu oikein puhuit että et rumaa naamaas tänne kehtais laittaa[:)]. Siehän olet kaunis, et lopeta sellanen höpötys[:D]. Masukin pömpöttää oikein sievästi ja sirosti. Ja tuohon ympärykseen kommentoisin sen verran et jospa se vauva kasvaa nyt ylöspäin eikä ulospäin just tällä hetkellä. Nii eihän ympäryskään siinä silloin kasva ollenkaan. Niihän mulla on vika mitta pojan odotuksesta 101cm. Ja nyt 6vk jäljellä ja ollaan jo siinä. Et jos toisen joskus teet niin lupaan et olet sitten isonpi[:D].

Itellä tuli viimeksi sensuuri kuvat ku ite kuvat otin. Ne on niin tyhmiä ku yrittää nätisti hymyillä omalle peilikuvalleen ja sit se kamera on siinä kuvassa kans[:D].

mun masu tänään.vy 95cm,sf mitta nlassa 30cm,vain 1cm kk lisää.alhaallako on jo?

Miu se sun vauva voi olla pikkuhiljaa laskeutumassa niinkuin Elyseellä näyttäs käyneen. Masu tosiaan on paljon alenpana kuin edellisissä kuvissa Elysee. Tuolla etusivulla olikin linkki just tohon SF- mittaan liittyen. Katsohan Miu sieltä mitä lääkäri vastaa SF- mitan laskusta. Sulla kuitenkin pysynyt samana.

Hih, lisää palloja kehiin Haniliini[:D]

Tässäpä mun masu 32+1(älkää kauhistuko karmean kalpeasta mahasta [:D]):

Ympärys tuossa kuvassa tasan 100cm. [:D] ja sf-mitta 28cm. Mulla ei oo ton ylempänä ollutkaan koko aikana. Oon ihmetelly ku ei nouse ylemmäks mut ei kait se kaikilla. [:)] Ja tossa kuvassa näkyy pikkusen tuota minun pullottavaa napaa, ei anna ihan oikeeta kuvaa mut kumminki.

Paljos sun mitat Miu?

Takaisin