Masukuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emery13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miu, ei se varmaan liikaa ole..omalla äiskällä oli ollu odotusaikana samoja mittoja näillä viikoilla :) piti ihan siltä varmistaa.. :D

Rv 33+3 ,Jep Miu, mittasin ja se on 108 cm, näin päivällä.[;)]
Varmaan sentillä kasvaa kun on päiväruuan ja iltaruuan aika..[:D]

Ensimmäinen naamallinen masukuva otettu koko raskauden aikana[:D] Ei kyllä tullut paras mahdollinen, mutta saa kelvata tuonne perhealbumiin. Viikot siis 30+0 ja vatsanympäryys säälittävät 94 cm.

Mun mahanympärys on edelleen 95 cm.. On ollu jo yli kaks viikkoa samassa.. Kasvaakohan vauva ollenkaan.. [&o]
Nyt on menossa 30+2.
Kuvan laittaisin, mutta hermo ei kestä kun oon pari kertaa kokeillu, enkä oo onnistunnu.. Aina on kuva liian suuri... [:o]

tuo on tosiaan hankalaa joskus määritellä tuo kuvan uus koko kun pitäis tietää jotain ihmeen pikselimääriä yms. [:@] mulla meni vanha kuvan muokkausohjelma vanhaks, siinä oli niin helppo kun oli valmiita koko malleja esim. just tänne ja blogiin sopivia kokoja.... nyt pitää sitten taas yrittää opetella käyttämään noita ilmasia versioita. prkl.

Kiitos Grenie[:)]

Mä käytän ainakin pienentämiseen vaan Paintia kun siinä näkee suoraa milloin kuva on sopivan kokoinen kun aluksi se heittää sen siihen niin isona. Ei tarvii hienoja kuvanmuokkausohjelmia[;)]

lemppi käytätkö macia vai pc:tä? pc:n puolella on ainakin ihan microsoftin oma kuvan katselu ja muokkaus ohjelma
(automaattisesti koneella) jolla voi kans valita esim. email käyttöön, netti käyttöön yms...
se on ollut musta hurjan kätevä niin ei tarvii ite osata ajatella [8D]

kiitos asali, pc meilläkin. täytyy tutkia asiaa...helpottais ihan älyttömästi kun oon vähän tumpelo näitten teknisten vehkeitten yms kanssa [:@] [:D]
essillä ihanan sievä maha! katkerana katselen ja toivon että olisipa itselläkin niin helpottais varmaan tämä liikkuminenkin ja kaikki muu oleminen, tämän siitä saa kun on noita liikakiloja [:(]

Kuvissa toi masu näyttää jotenkin vielä pienemmältä..
Painoa on kumminkin tullu melkein 11 kiloa.. Ilmeisesti on sitten kerääntynny ympäriinsä kun maha ei ton isompi ole... Tossa kuvassa mun tissitkään ei näytä ihan hervottomilta vaikka kuppikoko onkin jo 75D... [:D]

Tässä tämän neitosen naamakuva. Tuli vähän tyhmä ilme :D Mittanauha loppuu kohta kesken.. Mahan ympärys jo 112 [:@] Kauhean iso. Kuppikoko on 80D.. Toivottavasti jäisi todella paljon kiloja laitokselle ja tippuis ku alan imettämään. En halua olla tämmöinen möhkäle :(

Täällä haaveillaan kuppikoon pienenemisestä..raskauden alussa vielä ihan ok, 75D..nyt menee 80E [&:]..taitaa jotkut liivit olla F-kuppiakin..Vaikka bosat näyttää kyllä nyt pieniltä ja siroilta ku on tätä mahhoo [:D]

No olipas tullut tosi paljon kuvia[:D]. Ja edelleen kauniita ihmisiä ihanine kumpuineen. Munkin piti mittanauha hakea käteen ku niin monet olivat mittailleet. Ihan on ilta mitta ja just vetäny savusiikaa vesimelonia ja ny menee vielä sipsipussin loppua päälle[;)]. Ja masun ympärys 101,5cm. Kääks viimeksi se tais olla ton 101cm siinä lopussa. 

HP86: Äläs ny mä lähdin koosta 70E ja nyt mennää siin 85I että terve vaan..[&o][8|] Mistäköhän kehittelen imetysliivejä edullisesti.. [>:]

mun piti illalla kans mitata oman kummun ympärys, vaikka mittasinkin sen muistaakseni maanantaina...silloin nauha näytti 110cm ja illalla 112cm [:D]

Takaisin