Masukuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emery13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Masun ympärys on nyt 108cm ja pituutta mulla on 166cm. Eilen mitattiin SF-mitta nii 21cm.

Masulainen kuulema jotenkin uppoaa tuonne lantioon, eli mulla on tilava lantio sisältä vaikka sen ympärys on pieni. Tätä esikoista odottaessa setvittiin, oikein Taysiin jouduin kun sf mitta oli myös alhaalla. Sf mitan saan varmaan huomenna kun on lääkäri nla.

Sulla voi lila olla pikkuinen myös poikittain, jollon sf mitta laskee ja masu punkee ulos eli ympärys kasvaa[:)]

Kerran kun tanne oman mahansa tyonsi, niin pitaa kai sita paivittaa. Eli tassa viikkoja 26.
Ja mullakin pituutta vain 158 cm (kts kuva :D), mahan ymparysta en tieda, mutta on se ihan tarpeeks iso tammoselle varrelle!

Eka mahakuva tänne kun tuolta makkaroiden keskeltä yrittää viimein kumpu esiin...

Kuvassa viikoja 25+4

Tässä taas kuvapäivitystä eiliseltä,rv 26+0 ja masunympärys oli 88cm[:)]

ihania masu kuvia tullut [:)]

mä taisin vko 26 alussa mitata ympärykseni ja se näytti jo 106cm, pituutta mulla on n.162cm [:D][:D]

Tässäpä hassu kuvakulma RV 28 masukista[:D] . Tarkoitus siis kertoa et tää tosiaan on suippo/ terävä! [:D][:D] . Eikä varpaita todellakaan havaittavissa masun alta[;)].

Ihana masu Hanibööki [;)]

Hekallakin hieno kumpu
ja elyseelläkin rupee masu näyttää siltä että vauva tulossa [:D]

Tätä tahtia mammat [:D]

Kiitoksia masukehuista[:)]. Näin eilen äidin luona kuvan suunnilleen näillä samoilla viikoilla viime raskaudessani. Masu on ihan erilainen[:-]. Se on tuolla sisällä jotenkin ja paljon pienenpi. Ei tosiaan ole ollu tuota kylkiluukosketusta vielä kantapäillä ku musta tuntuu et ne kantapäät on aina kylkiluiden edessä (siis ulkopuolella). Tai sit ne ei vaan vielä ylety[:D]. Ku kuitenkin mä muistaisin et tuon vanhan kuvan ottamisen aikoihin ja jo aiemminkin olisi tuota yöllistä kylkiluiden kolistelua esiintynyt.

Tipi on vielä niin pikkunen ulospäin, hoikka taidat olla normaalisti muutenkin, mutta varmaan alkaa jo tuntua siltä et olet täynnä vauvaa kun se kaikki mahtuu tuonne sisälle[;)].?

Aamulla ihana pömppä[:D]. Ah niin kesäisissä vaatteissa olet, et nyt alkaa täällä kylmässä pohjolassa jo kaipaamaan sitä kunnon kesän tuloa kans ja kevyitä vaatteita.

Elyseelläkin kumpu pullahtanut[:)]. Aatella et odotat jo niin monetta ja voit olla noin hoikka vielä? uskomatonta! Sulla täytyy olla hyvä lihaskunto et se kaikki vauvan paino pysyy tuolla sisällä. Nii ku olet vielä epäilly tätä vauvaa suureksi kooltaan.

Hekan vauvamasulla onkin jo kokoa vaikka viikkoja vasta 24[:D].

Haniböökilläkin masun koossa jo löytyy, ihanan pyöreä.

Ihania masuja elysee, hanibööki ja Eemi03!!

Eemi03, oon tosiaan täynnä vauvaa, mä luulen että valittelemani suonikohjutkin tuolla oikeassa pakaran ja reiden taitteessa johtuvat siitä, että vauva painaa laskimot lyttyyn. Oon nimittäin huomannu lisäksi, että hyvän seksin jälkeen ongelma on pahempi-eli kun oma verenkiertoni on vilkastunut=laajentunut ovat jalan suonet entistä lytymmässä.... eli olo on ketterä kun masu on ulospäin pieni, mutta luut kolisee kylkiluissa, lonkissa...

Mun isä tuumasi tänään et "Ootpas jo ihanan iso!!!"[;)]

On se muidenkin massu jo kasvanut, ihanaa!!!

Joo-o,pieni on napa mutta suuri sisältö[8|]1089g oli jo painoarvio 4D ultrassa ja menee sitten 4-4,2kg:n käyrillä....Huoh!Niin se ulkonäkö vaan hämää!

Takaisin