Masukuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emery13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Perustetaan Miu82 joku tukiryhmä meille seksinnälkäisille äideille! Joku Pelastakaa Himokkaat Mammat ry tms [:D] Minä voisin gugsia joka päivä monta kertaa ja miekkosta kiinnostaa vain kerran viikossa. Olo on kuin hormonipyörityksessä olevalla teinitytöllä ja puheet samaa luokkaa kuin merimiehellä, aina mielessä katsos [;)] Pari kertaa olen lähestulkoon raiskannut tuon äijän, mutta se näyttää vaan hämmentyvän siitä kun tyrkkään sen sängylle ja revin vaatteet pois. Kumpikos meistä nyt se suhteen mies oikein olikaan??[:D]

Aamu81, hyvät esileikit pohjustukseksi (molemmille), hyppäät päälle ja siinä sitten vähän sormipeliä muun toiminnan ohella. Kunhan emäntä on saanut mielen tyytyväiseksi, voi asentoa vaihtaa vaikka vähän epämukavampaankin sillä eihän miehet ikinä kestä pitkään [:D] Mutta vakavasti ottaen, takaapäin mahan ei pitäisi olla tiellä jos vain pystyt olemaan tarpeeksi pystyssä etkä liiskaa mahaa allesi. Lähetyssaarnaajan muunnelma toimii ainakin meillä hyvin: Leidi selällään, mies polvillaan ja kasvokontakti säilyy. Tyynyjä tai peittoa pepun alle niin onnistuu helpommin.

Meillä oli pillereiden jätön jälkeen sama juttu kuin Miulla...Tunnin välein ois pitänyt saada..Siinä tuli sitten tiiirailtua kaupungilla ukkojen etuvarustuksiakin sillä silmällä...Ja ukko tykkäsi vaan hyvää..Ehotti viime syksynä et jos söisit joka toinen kuukausi pillereitä ja joka toinen kuukausi ois hormonit huipussaan niin hänellä ois kivaa...Niin ja mulla...[;)]

Raskauden tullessa alkoi hormonit rauhoittua ja nyt sitten on ollut hiljaiseloa jo pitempään..Oisko jo kuukausi edellisestä peittojen heiluttelusta?...Nyt sit itellä tekis mieli mut ukko on tosi väsynyt ja nukahtaa 5 minsan sisällä sängyssä...Se on kyllä flunssassa ollut japainaa raskasta fyysistä duunia et...Mutta onneksi vappu tulossa ja kun en voi ottaa alkomahoolia niin ois toiveissa et pääsis petipuuhiin...Ukko ei kehtaa yksinään ottaa kännejä...Ellei sit työkaverit saa houkuteltua sitä mukaan...

Asennoista...Takaapäin polvillaan siten et mun pää nojaa tyynyihin (2 kpl) on ollut parhain asento kun saan mahan ilmaan patjasta..Tissit kyllä nojaa patjaan, mut ne pitääkin mahan ilmassa...Sit silleen poikittain siis mä oon selin jalat levällään kohotettuna ja mies tulee poikitain sisään siis silleen muodostetaan niin kuin t-kirjain...Se vähän tuntuu palleassa kun mahan paino menee väkisin ylöspäin...Et tämmöisiä tällä kertaa...

Juu, kyllä on aina nää raskausajat varsinaista herkkua ja peitto heiluu. Mies on aivan innoissaan pulleista tisuista ja onhan ne nyt itestäkin ihan pirteet, kun tietää nyt jo että painovoima muuttaa ne taas rukkasiksi imetyksen loputtua[:D] Niin ja imetysaikana valitettavasti toi into ei ole enää huipussaan...

Mua masu häiritsee lähetyssaarnaaja asennossa vaik mies siis onkin tietty istuvassa asennossa eikä rötkötä mun päällä. Mut ku pitää tuota sormipeliä harrastaa ja olen jostain syystä tottunut katteleen sinne alaspäin niin sen masun näkeminen siinä välissä ei oikein ole kiva.

Tähän asti parhaat asennot on olleet sohvalla ku mies istuu normisti ja nainen päällä. Nyt viimeksi kyl oli vähä sellanen olo et masu ei enää mahu väliin. pitää vissiin laskea miehen asentoa seiraavaks[;)]. Toinen on perus lusikka, siin ei tartte ejatella masua ollenkaan mut ehottomasti paras on takaa[:D][:D]. jep jep. Kyl täs taitaa ruveta mieli tekeen[;)]. Onhan siit viime kerrasta jo 4pvä[8D].

Meillä kun yleisesti menee joka toinen pvä aikas tarkalleen niin ny on sellanen pieni propleema et kun on vähän pidenpiä välejä nii ukko ei meinaa kestää odottaa mua[:-]. Sit se aina siin pyörittelee silmiään ja yrittää välillä ajatella jotain muuta asiaa[8|] ja pysäyttää joskus koko homman hetkeks. Siis omalta osaltaan tietty vaan. Ja yrittää saada mua lämpeneen enemmän siin ite odottelles.

Pitäiskö aloittaa oma keskustelu näille seksijutuille niin jäisi tämä enemmän mahakuvien ihastelulle..?Ei tarvi silloin niiden lukea seksijuttuja jotka eivät halua??

Mä voin vaikka sen tehä...

Katkaisen nyt inhottavasti teidän seksikeskustelun änkemällä mahani tähän väliin[:D] Täytyy kyllä sen verran kommentoida, että itse valitettavasti kuulun niihin joilla seksihalut on käytännössä nollassa. Sääliksi käy miestä, mutta minkäs teet asialle[>:]

Tässä siis 23+0

Rv 25+0 masun ympärys 86cm joka siis kutistunut 2cm viime viikosta[8|][8|]Mitäh,kutistunut???

Kaunis ja siro massu elyseellä!! Ei voisi kyllä kropasta mitenkään uskoa, että sinulla on jo ennestään lapsia [:)] Tsihiiihii, ja mulla on ihan samanlaiset pikkarit kuin sulla. Mukavan joustavat [:D]

Hih,noi on ihan in pikkarit,ostin isot pinot[:D][:D][:D]Joka kuvassa samat,luulette etten vaihda alushousuja[;)][;)][;)]

Voi kuinka kaunis vatsa saduttarella.[:D]. Sulla ei varmaankaan kovin paljoa ole painoa kertynyt?

Eemi03 olisko sellainen 5 kg tullut alusta? Jätski kyllä maittaa, mutta nyt on ihan hyvä tahti!

Tässä olis nyt tämän päivän pallero. :D eli 24 + 3. Ehkä hieman viikossa on kasvanu, tai siis pyöristyny aika paljo.  Ihania masuja teillä toisillakin. :)

Tämmöinen pikkukumpu täältä löytyy nytten...
hah, tisit näyttää hukkuneen johonki,kun en löytäny mun yöliivejä mistään,[:D]
ja maha näyttää vieläkin kaksiosaiselta...

Takaisin