Masukuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emery13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tässä meikäläisen masu tältä aamulta...Eli 28+3 [;)]
Miten toi maha näyttää noin isolta?Jaiks!![:D]

Olipas iso kuva...Muokataan...

Pitu86 Must sun masu näyttää jotenkin tutulta. Jotenkin samannäköinen ku tää mun pömppä[:D], siis malliltaan.

Onpas Smen masu ihana pyöreä[:)]

Masupäivitystä. Näköjään riippuu paljon vaatteistakin miten isolta näyttää. Tämä paita kutistaa tissit [:D] rv 27+4

Eemi mä mietin just samaa kun katoin sun masukuvaa [:D] Mun pömppä näyttää myös ylhäältäpäin katsottuna samalta ku sulla [:)]

Ihania masuja kaikilla. Kyllä alkaa jo masuilla olemaan kokoakin [:)]
En edelleenkää saa kuvia otettua itsestäni [8|] Mutta kuulun kanssa tuohon isoo kastiin, ja haniböökin maha esim on aikas omani näköinen.. [:)]

Haniliini, toi kollaasi on kyl kiva. Tosta huomaa myös hyvin sen, että kyllä se vaatevalintakin vaikuttaa jonki verran mahan näkymiseen ja varmaan myös vaikuttaa se mihin aikaan päivästä on kuva otettu jne.
Voi kun jaksais/muistais iteki olla noin ahkera kuvaaja[:)]

pähkäilin kovasti että uskaltaako tuota kuvaa laittaa kun tuo naamakin näkkyy, mutta tuskin se ketään haittaa! [:D]

kiitoksia <3 eipähän tuo naama näyttämällä kulu, niin mitäpä sitä kuvista poistammaan. [:)]

Ihana kuva Lempi ja masu on todella näyttävä[:D].
Pitääpi tosiaan tuumata josko sitä jossain vaiheessa uskaltais pärstävärkkinsäkkin julkasta.

laitetaanpas taas uutta kuvaa tulemaan kun viikot vierii eteenpäin [:)]

tässä kuvassa rv 28+0

Vau! mitä massuja teillä on[:D]. Alkaa kaikilla olla kokoa ja näköä[;)]. Miten sie Ginessa uskallat pyöräillä? Ja eikö masukki ole tiellä?

Itestä tuntui maanantaina töihin palatessa 4 päivän vapailta et massu on kasvanu hirveesti ja on jo todellakin tiellä. Kommenttia työkavereiltakin tuli massun kasvusta. Nyt alkaa tosissaan pelottaan et minkälainen palluska tää on parin kuukauden päästä. Ku musta tuntuu et tää on jo nyt niin iso  ku viimeksi lopussa[8|].

Voi tytöt onpa mahtavia masuja..niin se masunahka vaan venyy viikko viikolta isommaksi[:D]
Ja Lemppi teki todella rohkean vedon, itse mietin kans tuota ainaista kasvo sensuuria kuvissa[:)]
Tosiaan ei se naamakaan näyttämällä kulu[;)]

Takaisin