Masukuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emery13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihania massuja kertakaikkiaan!!
Ginessan masu näyttää niin söpöltä pinkissä paidassa.

Mäkin uskaltauduin pyöräilemään helatorstaina, ja mulla kans semmonen mummopyörä, ja kyllä olikin ihanaa[:D]

20 + 4 / 22 + 2 / 24 + 0 / 25 + 6

Värkkäsin vielä tälläsen, tuntuu et toi notko vaa kasvaa mun selässä.

Ison massun lisäksi oon vielä melko "pyllevä", nii meleko hassun näkönen toi viimisin kuva. [:D]

Nii no ehkä se mun pyöräily on jääny ihan sen takia et olin tossa varmaan yli 10v ilman pyörää. Se varastettiin joskus sh-koulun aikana ja uuden pyörän ostin vasta vissiin 3v sitten. Ihan hirveesti ei ole tullu ajeltua. Työ matkaa kesäisin ja sen pitkän tauon jälkeen se pyöräily on ollut jotenkin epävarmaa. Kyllä mä nyt ajaa osaan mut se on ollu pelottavaa. Nyt en sitten masun kanssa ole edes ajatellut pyörän selkään menemistä.

Hieno kuvakavalkaadi heka21. Tekisin itekki seuraavasta kuvasta jos osaisin. Seuraava kuva sitten sunnuntaina kun 30 viikkoa on on täynnä!!!!! APUA!!!![&:] tuota lausetta kirjoittaessa tajusin asian. 30viikkoa!!! Jäiks! Justhan niitä viikkoja oli 20. Seuraava kymppi kun täyttyy olis sit eräpäivä[:-].

Voi ihana on tuo hekankin masu <3
ajtelkaa mammat...kohta tosiaa on nämä masukuvat historiaa ja kainalossa köllii pikku kääröjä[:D]
sitten haikeena katellaan masukuvia ja ei muistetakkaan näitä tukalia aikoja isojen pallojen kanssa[8D]

tääkin rohkaisi mielensä ja päätti täräyttää uuden kuvan ilman naama sensuuria. Onneks toi mun hevosen harja peittää vähän kuontaloa[:D][:D][:D] julkasinpa facebookissakin vihdoin masukuvan tuossa jokunen päivä sitten.
elikkä kuvassa viikkoja 27+3[:D]

Kaunis kuva Myrsky[:D].
Mun mielestä tää kasvojen julkaisu juttu on ihan kiva. Ku sitä jotenkin on jo mielessään tehnyt jonkinlaisen kuvan ihmisistä ja sit ku näkee oikean kuvan niin eihän se näyttänykkään ollenkaan siltä tai jotain silleen.

Ja en mä oikein edes tiedä miksi sitä pitäs olla niin kauheen sensuroitu identiteettinsä kanssa. Omina itsenämmehän me tänne kuitenkin kirjoittelemme. Ehkä nyt jos olis joku superjulkkis nii vois ajatella tarkemmin varjelevansa itseään. Mut kukin omalla tavallaan paljastaa niin paljon kun haluaa.

Eemi,
Hyvinhän sitä uskals pyöräillä,happi tosin meinas salvata pienessä ylämäessä jo,...iisisti maisemia katsellen[:D]
Kädet vaan on niin ryökäleen puuduksissa ja kipeet.....[:@]
Pikkusen jossain kohtaa tuntu ilkeelle mut sit vaan taukoa [;)]
Tuli hemmetin hyvä fiilis [:D]

Myrsky,kaunis kuva!!!![:)]

Hmm..en tiiä kuules viittiikös sitä pärstää tänne laittaa???
Ainakin toistaiseksi  itse oon sitä mieltä [:D]

28+0,ilman pärstää mieluusti[:D]Masun ympärys näin aamulla ja vauvan asennosta riippuen 90cm

Tuli muuten mieleen et pitäis varmaan ottaa sellaisia kuvia jossa näkyy naamakin...Siis itselle muistoksi...Tähän mennessä oon ottanut vain tänne kuvia joihin en oo ottanut naamaa mukaan kun itse ne otan...Täytyy varmaan miestä pyytää räpsimään muutama kuva todistusaineistoksi...[;)]

Me ollaan taas kotona otettu joka viikko kuva alusvaatteisillaan edestä ja sivusta. On hauska vertailla aina siihen ensimmäiseen kuvaan viikolta 12, että kuinka sitä on muuttunut. Puhuttiin vaan, että pitäis ottaa niitä kuvia, jossa vatteetkin on päällä, että niitä voi joskus näytellä ihan muutenkin...

Ma otin kaksi paivaa sitten ekan kuvan paljaasta mahasta, kun se kasvoi yhden paivan aikana! Ma olin niin jarkyttynyt siita kuvasta! [:D] Tuota kasvua edelsi muutaman tunnin moyryaminen mahassa, mietin, etta onkohan se poika siella yrittanyt kaantya, ja samalla tehnyt tilaa itselleen... En tieda, mutta silti musta tuntuu, etta se on edelleen paa alaspain. Jos se ei mahtunutkaan kaantymaan tuntien tyosta huolimatta ja palasi takaisin "alas" [:D]

Se olis nyt RV 30 täynnä!! Tässä kaksi kuvaa mun yksiöstä[:)].
Nyt vielä naama sensuurilla ku ei tän sunnuntain pärstävärkkiä voi julkisesti näyttää[;)].

Ihania masuja!!
Pitää kans laittaa omasta masusta 29 viikkois kuva,jahka tuo mies ehtii sisälle tuolta pihalta touhaamasta[:D] Pitää varmaan mennä kattoon mitä se nyt alkas moottorisahan kans sielä touhaamaan[8D]

Hanibööki: meillä mies on jatkuvasti raksalla nii enää edes yritä odottaa sitä kotiin olen kaks viimestä kuvannut ihan ite peilin kautta.

Kyllä Eemi on miehen nimi Miu. Se juontaa tietysti Eemelistä. Ite mä olen sen pojalle pongannu Laihian vanhalta hautausmaalta[;)].

Eemi: Joo no oon yrittäny ottaa kans peilin kautte,mutta tuolla järkkärillä oon ni hankala saada hyviä kuvia niin. =)
Mutta tässä meidän vatta Rv 29

Takaisin