Masukuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emery13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos Ginessa.
Mä taasen olen täällä ihastellu sun vatsaasi kun on niin ihanan pyöree.
Jääny vähiin tämä kommentoiminen täälä. Mutta eiköhän se tästä piriisty kesäkuussa alkaa kesäloma =D

Esikoisella tosiaan ihana "pallo"[:D].

Ginessalla kokoa riittää ja Hanibööki näyttä oikein somalta[:)]

Joo ei varmaan mee kauaa kun tuo napa tosta pompsahtaa toiste päin[:D] Välillä kyllä tuntuukin siltä että napa yrittää vetää mahaa takas sisälle päin.
Mun napakin on tummunut tosi tummaksi siitä mitä se oli.

Ginessa, oli pakko mitata oma masu ja valitettavasti todeta että mä vedän pohjat. 105cm ja viikkoja vasta 25...[:D]

voi teitä pieni mahaisia.[:)] mulla menee se kohdunpohjamikälie mitta reippaasti yli yläkäyrän ja mahanympärys on 113. neuvolassakin ihmeissään kun niin iso on, eikä oo sokereissa mitään vikaa ja painokin on pysynyt samassa. kukaan ei usko kun sanon että elokuun 14 on laskettu aika, nauraavat vaan.... itkun sekaisin tuntein odottelen kesän loppua että millanen valas sitten olenkaan. ja ihan sopusuhtainen vartalo minulla ennen raskautta kumminkin ollut! [:(]

25+2 ja pituutta minulla on 169cm

Rv 25+3 ja masunympärys nyt illalla 89cm.Pituutta mulla on 158cm jopa[:)]

Ilta masunympärys 95.5cm, pituutta 165,5cm ja viikkoja 27+1. Eli 5,5cm tullut lisää kuukaudessa. [:D] nii ja se SF mitta oli viikko sitten 26+2 viikoilla 25,5cm.

Löysin tuolta aiemmilta sivuilta ed. keskustelun tästä samasta aiheesta niin silloin oli tosiaan 90cm. Päiväys oli 7.4. En nyt jaksa laskea sillisia viikkoja mut noin 1kk.

23+3, 103cm ja pituutta 173cm - mihinkähän toi ympärysmitta vielä venähtää... sf-mitta selvinnee huomenna neuvolassa.

Mutta eikös niin, että jos on reilusti ylimääräistä ollut vyötärön ympärillä jo ennen raskautta niin ympärysmitalla ei ole silloin mitään merkitystä?? [:-]

Emilia, onhan tuo vyötärönympärys tietty suhteessa siihen mitä vyötärö oli ennen raskautta. Esim. minulla normaalimitta (ennen raskautta) on ollut jotain 78-79cm, se, että siihen on tullut jo tässä vaiheessa 25cm lisää tuntuu hurjalta.

Tänks selvennyksestä Lila, vaikuttaa ihan viksulta noin ajateltuna [:)]. Minulla on tänään lääkärineuvola ja pelkään että tulee jupinaa kiloista (167cm/89kg) ja ympärysmitasta mikä on varmaan tähtitieteellisen iso jo läskienkin takia. Lääkäri nimittäin on ihan kusipää, hänen vastaanotollaan olen joutunut käymään lapsesta asti [:'(]

Ihania masukuvia lemppi, hanibööki, Ginessa ja esikoinen!

Mulla uteliaisuus kasvo kun luin näitä ympärysmittoja ja mittasin nyt ekan kerran (koskaan) eilen illalla ja sellaisella metallisella metrimitalla, mitta näytti 88cm.

Viikkoja siis 27+0, tässä vielä kuva, pituus on 174cm, eli se kyllä hukuttaa tuota masua.

TIPI, jännä että ollaan melkein samanpituisia mutta ympärysmitta on ihan eri - toki olet varmasti alunalkujaankin ollut mua paljon hoikempi. Mulla Sf-mitta oli kuitenkin vain 19cm (rv23+4) vaikka ympärysmittaa on jo muhkeasti.

Takaisin