Masukuvia toukovauvoista :D

Ihania masuja tääl :D Ajattelin nyt itekki uskaltautuu ku on alkanu näkyä tää raskaus muussaki ku mielialanmuutoksissa :)

Rv 20+3  kuvassa = minä plus 10kg ja kaksi potkijaa tuol masussa :)

 (On muuten ihanat tollaset haaremihousut nykyään kotosalla masun kaa ^^)
 


siinä ois viikkoja tasan 20. :) tuntuu jotenkin että mulla on kauheen pieni maha :D
 
Ou vau vauveli tota sun masua - on meinaan melkosen hyvän kokonen jo!  Paljos sulla on sf-mitta tällä hetkellä?
 
Tässä kuva jälleen masun kasvusta :D



Kasvu on ollu tosi hurjaa :D Painoo on tullu ny vajaa kilon verran.
 
Oho mikä masu vauvelilla! Ja vasta kilon verran tullut painoa... Minkähän kokoiseksi se meinaa kasvaa :D

Pitää ottaa nyt jokupäivä omastakin masusta kuva, kun se ei ole lähelläkään tuon kokoinen ja painoa on tullut lisää jo kuitenkin viisi kiloa... ;D
 
Oih!! Vauvelilla aivan ihana massu<3 Itselläkin on jo sellainen, että huomaa, ettei ole pelkkää lihomista ja paidat kinnaavat massun kohdalta (paita ostoksille, kun vaan rahaa saa). 10.1. oli tosiaan tasan puoliväli eli 20. viikko :) Potkut tuntuvat jo niin selkeinä, että isukkikin saanut jo tuntea vaavin liikkeet. Huomenna neuvolaan ja 17. päivä rakenneultraan, jolloin saa myös tietää kumpaa sukupuolta meidän "Myky" on. Tyttöä epäillään edelleen kovasti, mutta oli kumpi tahansa, niin tulee ihan yhtä rakas olemaan. :) Kuvia yritän myös laittaa, kun kameran laturin vaan löydän jostain nurkasta. :)

EDIT// No tässä nyt olisi :)

 
Onpa Vauvelilla kyllä jo mahtavan kokoinen masu. Mun maha ei ollu tuon kokoinen viime raskaudessa edes ihan viimesillään. :) Toisaalta pieni raskausmaha on kyllä helppo, mutta toisaalta taas.. Pienestä mahasta huolimatta mulla oli edellisessä raskaudessa sf-mitta kokoajan yläkäyrillä, joten maha kyllä ahisti ihan kiitettävästi jo aikasessa vaiheessa, kun kohdun pohja nousi niin varhain jonnekin kylkiluiden väliin. Nyt näyttäis menevän ihan ihan samalla tavoin. Tässäpä kuvaa tämän hetkisestä tilanteesta:


Rv 24+0 (toinen lapsi, kolmas raskaus)

 
Tuskin syytä on huoleen. Me ollaan vaan kaikki niin erilaisia rakenteeltamme. Jollain se masu pullahtaa nopeesti esiin ja toiset voi pitää salassa melkeenpä viimeselle kolmannekselle asti.
Yks mun tuttu on niin hoikka, et hokasin sen olevan raskaana vasta 5 viikkoa ennen laskettua aikaa. Käytti vieläpä niin löysii vaatteita et tuli kyllä täytenä yllärinä. Se oli ihan loppusuorallakin tosi pikkunen. Normi paino hällä varmaan siinä 50 kilon paikkeilla. Eikä juur raskaudenkaan aikana lihonnu. Et ei hätiä mitiä, jos kaikki on ollu hyvin ultrassa ja neuvolassa. Mukavaa odotusta sulle ja kyl se siit viel kasvaa usko pois :D 
 
Meidän mammakin sai painoa lisää vain kuusi kiloa, minua odottaessa. :) Eräs äitin tuttu ei meinannut uskoa, että olen äidin lapsi, sillä hän ei ollut huomannut tämän raskautta ^^
 Ja itselläkään tuo paino ei oikein tunnu nousevan, vaikka syön kyllä normaalisti ja niin :o Edelleen ollaan painon kanssa alle 51 kilossa, kun lähtöpaino ollut 49-50 kiloa :o Maha on kyllä pyöristynyt, mutta paino ei ole noussut... :/ Sitä ovat neuvolassakin ihmetelleet ja monta kertaa olen joutunut vakuuttelemaan, että syön kyllä hyvin ja terveellisesti...
 
Mulla viikkoja 21 + 0, ja paino on ensimmäisestä neuvolakäynnistä noussut vasta 300 g. Eilen oltiin rakenneultrassa, ja vauvan koko kyllä vastasi hyvin viikkoja. Ei kai siitä parane pahemmin huolestua, jos kerta vauva ottaa tarpeeksi ravintoa ja kasvaa.

Ens viikolla on seuraava neuvola, vähän kyllä jännittää miten kommentoivat tuota mun painonkehitystä : /
 
Ihania massuja kaikilla :) Ja hauska kattoa kun kaikki on niin erilaisia.. Itellä nyt viikkoja 24 tasan ja maha alkoi tuossa pari viikkoa sitte pullahtaa ihan  urakalla.. Täytyypä yrittää saada itsekkin aikaiseksi ottaa massukuvia niin sais niitä esille.. :D Ois kyllä ihanaa kun pystyis vielä pitämään omia vaatteita, mut tuntuu että mikään ei mee enää päälle.. Mulla on kyllä painoakin tullu tässä vaiheessa jo yli 10kg.. 

Lisäys: tässä ois kuvaa jos tää nyt onnistuu
 
Takaisin
Top