Masukuvia toukovauvoista :D

Keskustelun 'Laskettu aika toukokuussa 2012' aloitti vauveli, 11 loka 2011.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Vloekki Vaan Aloittelija

Se oli kyl aika söpö :D Se meni het sinne piiloo, ku löyty sellane, et sais otettuu kuvan :)
  2. ttintte Aloittelija

Mulla on rv 18+5 menossa ja ihan pieni pömppö on, ei sitä kehtaa kuvata vielä :) toisaalta mä ootan et massu rupeis näkymään kunnolla mut toisaalta taas en ku mulla on jo nyt välillä niin kauheita iskias tyyppisiä kipuja, että mitä ne on sitte kun on valtava maha :D mutta kunhan se tästä rupee kasvamaan niin täytyy laitella kuvaa tulemaan. Ja voinhan mä toki yrittää noita ultra kuvia saada laiteltua, parin viikon päästä olis rakenne ultrakin tiiossa :) Ja la on 1.5.12 :)
  3. inna90 Peruskäyttäjä

Jokohan nyt osasin ! :D Tässä siis viikkoja 15+3.
  4. Fianna Peruskäyttäjä

Ihana masu sullakin jo Inna! :)
  5. minttu85 Peruskäyttäjä

Minäkin uskaltaudun laittamaan masukuvat, LA 24.5.12
    vasemmalla 9+0 ja oikealla 16+0..
  6. minttu85 Peruskäyttäjä

en vaan tainnut ihan onnistua, kun tuli noin pienet kuvat... :(
  7. vauveli Tuttu foorumilla

Pötsi senkun kasvaa. :DD Ja liikkeet tuntuu jo ihan selkeenä. Eilenkin piti sellasen jumppatunnin illalla, et ei voinu ku ihailla ja nautiskella joka liikkeestä.
    2 kg on paino miinuksella alkutilanteesta, mut vatta on pyöristyny jo melkoisesti.
  8. JeRoSe Tuttu foorumilla

vauveli: On sulla vain mahtis vauvamasu jo  Ihana!
  9. vauveli Tuttu foorumilla

Kiitti :D Onhan toi aikas ihana!!
  10. unbelebt Aloittelija

Mulla aika pieni vielä :D viikko 18+5
  11. Fianna Peruskäyttäjä

Lupasin laittaa het kun mahaa tulee niin tässä mun masu
    http://tinyurl.com/cbwoal2
    Ei kyllä vedä vertoja vauvelin isolle masulle! :)
  12. ttintte Aloittelija

Rv 20+5, ei se vielä tuon isomp ole :)
    Ja potkut pikkusella senku kovenee <3
  13. niamur Aloittelija

Jospa minäkin uskaltaudun joukkoon.. 20+3 tässä :)

14. JeRoSe Tuttu foorumilla

Tässä mun pallo - koko akka on ihan pallo Äläkää välittäkö rapasesta peilistä - otin kuvan lasten huoneessa, jossa ainoa talon ns. kokovartalopeili ja senhän tietää, millanen peili sitten on, ko on ipanoitten saatavilla.

15. Pikkuenkeli Aloittelija

Tässä ois miun masusta kuva.masulla alkaa olemaan kokoa tai ainaki itestä tuntuu niin.tietenki näin illalla alkaa olemaan turvotustaki. toinen tulossa niin kyllähän tuo masu on isompi mitä ekalta tässä vaiheessa :)
  16. Nurva Aloittelija

Ei hitsi teidän masuja! Eilen kun näitä kattelin, aattelin että otanpa aamulla kuvan omastakin mahasta ja laitan tänne. Se kuva on niin surkea, siis siinä ei näy mitään. Onko nämä kuvat iltakuvia? Iltasin tietysti maha on turvonnut johonkin muotoonsa, mutta aamuisin on pelkkä haamu vain...
  17. JeRoSe Tuttu foorumilla

Nurva: Ite otin kuvan joskus puolen päivän jälkeen, ko oli vielä ulkona valosaa. On mullakin aamulla jonkin verran pienempi masu, mitä illalla.
  18. Pikkuenkeli Aloittelija

mie otin kuvan joskus iltapäivästä..pikkasen on isompi tuossa mitä aamulla.muttei paljon.
  19. minttu85 Peruskäyttäjä

Ihania masuja teillä :) Nyt on täällä täynnä tasan 18+0 ja tästä tänään illalla otettu kuva http://aijaa.com/003319240339.jpg ei kyllä enää hirmusti eroa mahan koolla ole aamun ja illan välillä, aavistuksen turvonneempi vain iltaisin.
  20. unbelebt Aloittelija

Jaa tämä sivu