Masukuvia toukovauvoista :D

Mulla on rv 18+5 menossa ja ihan pieni pömppö on, ei sitä kehtaa kuvata vielä :) toisaalta mä ootan et massu rupeis näkymään kunnolla mut toisaalta taas en ku mulla on jo nyt välillä niin kauheita iskias tyyppisiä kipuja, että mitä ne on sitte kun on valtava maha :D mutta kunhan se tästä rupee kasvamaan niin täytyy laitella kuvaa tulemaan. Ja voinhan mä toki yrittää noita ultra kuvia saada laiteltua, parin viikon päästä olis rakenne ultrakin tiiossa :) Ja la on 1.5.12 :)
 
 
Pötsi senkun kasvaa. :DD Ja liikkeet tuntuu jo ihan selkeenä. Eilenkin piti sellasen jumppatunnin illalla, et ei voinu ku ihailla ja nautiskella joka liikkeestä.
2 kg on paino miinuksella alkutilanteesta, mut vatta on pyöristyny jo melkoisesti.
 
Tässä mun pallo - koko akka on ihan pallo Äläkää välittäkö rapasesta peilistä - otin kuvan lasten huoneessa, jossa ainoa talon ns. kokovartalopeili ja senhän tietää, millanen peili sitten on, ko on ipanoitten saatavilla.


 


Tässä ois miun masusta kuva.masulla alkaa olemaan kokoa tai ainaki itestä tuntuu niin.tietenki näin illalla alkaa olemaan turvotustaki. toinen tulossa niin kyllähän tuo masu on isompi mitä ekalta tässä vaiheessa :)
 
Ei hitsi teidän masuja! Eilen kun näitä kattelin, aattelin että otanpa aamulla kuvan omastakin mahasta ja laitan tänne. Se kuva on niin surkea, siis siinä ei näy mitään. Onko nämä kuvat iltakuvia? Iltasin tietysti maha on turvonnut johonkin muotoonsa, mutta aamuisin on pelkkä haamu vain...
 
Nurva: Ite otin kuvan joskus puolen päivän jälkeen, ko oli vielä ulkona valosaa. On mullakin aamulla jonkin verran pienempi masu, mitä illalla.
 
Takaisin
Top