Masukuvia toukovauvoista :D

Keskustelun 'Laskettu aika toukokuussa 2012' aloitti vauveli, 11 loka 2011.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Vloekki Vaan Aloittelija

Pakko laittaa teillekkin katsottavaksi, mutta eikö ole näköä:

Eipä ainakaan tarvi epäillä kuka on isukki :DD
  2. Heid Aloittelija

Keskimmäinen kuva siis viikolta 27 :D Hyvinhän tuo tuntuu massu pyöristyvän, mut riippuu tosiaan vuorokauden ajasta ja siitä miten kauan on edellisestä syömisestä tai vessassa käynnistä tuo koko :D Toiset sanoo et on jo valtava ja toiset sanoo ettei kunnolla ees näy :D
  3. emm12 Aloittelija

Voi mikä säälittävä ollut vko 22 :D ja kun minä aina pidin sitä niin isona.
    Tänää on siis menossa vko 31+1 :)

4. vauveli Tuttu foorumilla

Tän päivänen masukuva. 27+1 rvko.
  5. Fianna Peruskäyttäjä

Vauvelilla on kyllä tosi iso maha! :)

Mun masua tältä päivältä
  6. SisuSilli Uusi käyttäjä

7. Vloekki Vaan Aloittelija

Kyllä se vaan koko aika kasvaa♥ emoticon
  8. Heid Aloittelija

Johan tuolla tuntuu olevan kokoa :) vko31 kuvassa
  9. Vloekki Vaan Aloittelija

Täälä muuten meikäläisen maha "pienentynyt" kun on kaiffari jo kääntynyt pää alaspäin. :P
    Tai maha ei ole enää niin korkealla, niin se näyttää pienemmältä... :o
  10. emm12 Aloittelija

Näyttää kuin olisi supistus viimeisessä kuvassa, kun on niin korkea tuo maha. Viimeinen kuva siis tältä päivältä. Josko ottaisi n. 4 vko päästä seuraavan kuvan :)

EDIT. Tässä vielä muutama päivä taaksepäin otettu video, kerrankin mulla oli videokuva oikeaan aikaan päällä :D
    http://imageshack.us/clip/my-videos/840/fvix.mp4/
  11. ttintte Aloittelija

Olipa ihana tuo videopätkä :)
  12. Heid Aloittelija

Ihana video emm12 :) Mie onnistuin kans saamaan videolle kun pikkunen vähän mylläs:
    http://youtu.be/pqUEU762LME

Masukuva ei näköjään halua latautua niin jääköön.. :D
  13. emm12 Aloittelija

Kiitos! :)

Ihana myös tuo sun video Heid :) Meilläkin maha menee juuri tuollai. Välillä saattaa oikein jäädä siihen asentoon.

Olen myös huomannut vauvan laittavan jalkaa kylkiluiden PÄÄLLE. Ei kiva tunne :/
  14. Fianna Peruskäyttäjä

Ihania nuo videot :)

Mun masua tältä päivältä. Huomaa, että tyyppi on tunkenut tuonne alavatsalle, kun se on ihan pinkeänä ja ylävatsa ihan pehmeä. Napa on yläosasta pullahtanut, mutta ei onneksi ihan kokonaan :)
  15. vauveli Tuttu foorumilla

Hienoja videoita!!

Meil hajos kamera viime viikolla ja (videokamera jo viime kesänä). Nyt tarttis äkkiä hankkia uudet :D Ois se kiva saada ylös tota masun mylläämistä, ni voi pienelle sit näyttää aikanas et tuolla sä myllerrät äidin masussa. Aikas ihanaa!! Harmi kun ei edellisistä lapsista oo hokannu videoita ottaa vielä masuaikana..
  16. geisha -77 Aloittelija

Ihania!

Nuo videot, pitääpä itekin kokeilla saaha otos ;)
  17. Vloekki Vaan Aloittelija

emm12 kirjoitti:
    Olen myös huomannut vauvan laittavan jalkaa kylkiluiden PÄÄLLE. Ei kiva tunne :/

Jep, täälä on keksitty sama juttu.. Aika inhottavan tuntuista, kun välillä ottaa niin perskuleen kipiää. emoticon

Täälä olisi myös videonpätkää. :)
    21.3.2012
  18. JeRoSe Tuttu foorumilla

Päivitetään mahakuvaa, kuvanottohetkellä 32+1 ja maha on selvästi alempana nyt, ko vertaa edelliseen kuvaan.

19. unbelebt Aloittelija

20. JeRoSe Tuttu foorumilla

Voi sisso, ko sie oot pieni ja pieni masu unbelebt 

Jaa tämä sivu