Masukuvia toukovauvoista :D

Ai sulla on vielä napakoru käytössä Heid. Mä otin jo pari viikkoo sitten pois, kun tuntuu muutenkin tuo navan yläpuolella oleva nahka kiristyvän. Täytyy välillä aina lävistää se, että pysyy auki :)

Tässä mun masu tällä erää
 
Joo mie aattelin pitää niin pitkään kun vaan pystyy, tilasin tosissaan tollasen pidemmän muovisen tapin siihen, toivon tosissani ettei mee umpeen, kipukynnys sen verran pieni, että uudestaan en uskalla mennä ottamaan.. :D
 


Osasimpas vihdoin tän kuvankin tänne laittaa! Elikkä siis tässä viikkoja tasan 25 ja juuri hetkisitten otettu kuva. Meille sanottiin rakenneultrassa että tyttö olisi tulossa emoticon Sitä on vähän kyllä salaa toivottukkin. On sitten molempia sukupuolia 1kpl kun esikoinen on poika.
 
mulla on kans napakoru,sellanen raskausajan napakoru mikä on oikee tarkotettu tätä aikaa varten :)
 
Jälleen päivitystä :)



Kyllä se näköjää vaa koko aika kasvaa :)

Ja tosiaan kans rakenneultras sanottii, et ois tyttö tulossa :) Kumpi tahansa käy, kunha terve o, mutta kyllä ainakin tykkään, jos tyttö tulee :)
 
Hih, ihana kuva vauveliini  Piti varsin itekkin testata, nii eipä varpaita näy, ellei kurkista mahan ylitte.
 
Kyl on mahat kasvanu ihmisillä täällä :) Oli pakko ottaa taas kuvaa masust ja verrata vanhoihin, kun ei tota oman mahan kasvuu muuten tunnu huomaavan. On se ehkä vähän kasvanu taas :)

Elikkäs, rv 26+6 ja painoo tullu jo 14kg.  

Ja kaksospoikia odotellaan täällä :) Eikä muuten näy varpaita vaikka kuinka koittais kurotella mahan yli :)
 
oon kyllä niin "tyytyväinen" et mulle tuli kunnon maha (miettiny aina miltä mahdan näyttää raskaana). Täällä varpulit vielä näkyvät kun kunnolla kurottaa. Painoa tullut jo 12kg.
 
Tänne ei ole painoa kertynyt, kun 2 kiloa, mutta maha kyllä kasvaa (viikkoja tasan 25)... Tänään piti mennä tk:ssa käymään, kun en oikein ollut varma, mitä tapahtuu, kun en koko yönä tai aamuna saanut nukuttua valtavien kipujen takia. :( Pelkäsin jopa, että synnytys käynnistyisi ennenaikaisesti, mutta ei onneksi ollut mitään sellaista, kun tarkisteltiin. :) Ainoa mitä osasivat veikata oli, että sielä kasvetaan niin valtavaa vauhtia, ettei tahdo pienen mamman kroppa pysyä mukana, minkä takia sietämättömät kivut... Sanoivat, että panadolia kannattaa ottaa yöksi, että saa nukuttua, mutta ei hirveästi tunnu auttavat...
Noh, mutta tyytyväinen olen, että niitä kipuja ei tarvitse pelätä, vaikka niiden takia vähän itkeskellä saakin... :) Pääasia, että pieni tyttönen on terve♥ ^^
 
Pistetäänpä nyt munkin masua pitkästä aikaa :) Kyllä porukka jo huomaa, että oon raskaana eli sen verran masua on tullut :P

 
Ja tässä päivitetty otos mun mahastani. "Järkytyin" kuvan nähdessäni, kuinka iso mahani onkaan. Omasta mielestäni mulla on kivan näppärän pieni maha, mutta esmes alkuviikosta eräs kaverini sanoi sen olevan valtava jo nyt ja mitähän se onkaan sitten toukokuussa. Nooh, hyvin sinkunut maha on Ja 26+6.

 
unbelebt ompas sulla pieni maha :) Mä tunnen itteni jo niin norsuks ja leviän joka suuntaan :) Ei enää ees noi mammavaatteet mahdu päälle, mut ei viittis enää 2,5kk takia ostaa uusiakaan.
 
Takaisin
Top