Masukuvia toukovauvoista :D

Masupäivitystä :) Tuntuu että tuo maha ei oo enää kasvanu ollenkaan viimekertaisesta. Mutta onhan tuo jo ihan tarpeeksi iso, ei tarvisi kasvaakkaan :P

 
Eilen sano kaverini, että maha on todella laskeutunut jo - piti ottaa ihan kuva. Mitäs mieltä oletta? (ps. älkää välittäkö likasesta peilistä ). Viikkoja siis sen 34 ja risat.

 
Jaahas josko sitä pitkästä aikaa päivittäis masukuvaa.
Tässä 33+5 ja sf-mitta oli tänään huikeet 36cm :D

Viel ois 6 viikkoa aikaa kasvattaa masua..
 
Vauvelilla on kyllä mahtimasu! :) Mulla ei oo tullu tänne laitettua kuvia, mutta voisin kai minäkin jonkun lisätä!


Siinä olis arpineen päivineen rv 36+4 eli viime viikon lopulta :)
 
Hann: Mulla kans nyt parin päivän aikana alkanu maha repeileen. Pari viiltoa tullu kumpaankin kylkeen tai mahan reunaan ja sit sinne alas sektiohaavan viereen vaik kui monta viirua jo ja kaikki varmaan alle viikossa. Kait se raja tuli vastaan, eikä nahka antanu enää periks. Onneks ne vaalenee ajan kanssa.

Taitaa olla kumpaisellakin muuten henkan ja maukan ihanat äippähousut!!! Nää on parhaat. Ei kiristä eikä purista mistään ja tarpeeks levee resori joka ylettyy sinne minne pitääkin..

Sull on Jerose siro masu. On se tainnu laskee, ei ainakaan näytä et olis ihan rinnuksis kii.. josko se lupailis jotain positiivista pian :D
 
Mä katoin vauveli ihan samaa et onko samanlaiset housut! :D mutta niin nää on kyl niin hyvät jalassa, ainoat jotka ei purista tai kiristä legginsien lisäks. Niin, noi arvet on vähän ikäviä mutta mua ne ei haittaa kun tiedän että vaalenee ees vähä ja vauva on TODELLAKI sen arvonen <3  Ja normaalista lihomisesta voi tulla samanlaisia tai pahempiakin että mieluummin otan ne vauvasta :)
 
vauvelilla on kyllä niin ihana vauvamasu että! Ja vaikka itestä tuntuu, että maha laskeutunu, nii närästys on kauheeta ja nivuset on kipeet sekä reidet, ko painaa alas niin.

hann: Noita taisteluarpia pitääkin olla ja ne kyllä vaalenee ajan myötä. Mulla on esikon aikasia arpia, 16 vee vanhoja, nii net on tullu näkyviin, ko maha sinkunut.

Ja mulla on kans henkkamaukan mammaleggareita sekä mustat lökärit ja net on aivan parhaat, ko eivät kiristä - kävin viime viikolla muuten ostamassa parit uudet leggarit, ko oli haarovälistä kulunut jo vanhemmat hiutipuhki.
 

Tuossa ois viikkoja 36 täynnä. Minusta ei näytä kauheesti siltä et ois lähteny laskeutumaan vielä, mut tänään on ainaski tuntunut siltä et vähän alkaa helpottaa kylkiluitten potkiminen.. :D Pieni mahahan tää tuntuu olevan muihin verrattuna, mut kuulemma pieni on vauvakin.. :)
 
Huhhuh tota vauvelin mahaa, aivan mielettömän iso :D

Mulla nyt tasan 36rv. ja odottelen yhä kaksosia. Alkanu tuntuu pieneltä tää pallo ku miettii et tuol on kaks nuita pyörimäs. 
Jännä tunne ku on tavallaan tosi pieni olo vaikka kiloja tullu lisää nyt sellaset 20kg :)
 
 
SiniBnt: On sulla ainaski isompi maha kuin mulla samoilla viikoilla.. :) Jospa siellä sullakin on pikkusia piiperöisiä tulossa niin ei mahakaan kasva.. Mulle sanoin myös neuvolatäti et vauva on aika lähellä selkärankaa, niin senkään takia ei sitten maha oo niin iso kai?! :D 

On nää vaan ihania kattoa miten jokaisella on niiiin eri kokosia palloja.. :) 
 
Niin joo piti sanoa vielä ettei täällä ole kyllä vältytty nuilta raskausarvilta, toivottavast sit haihtuvat ajan kans ettei tollasta seppelettä tohon navan ympärille jäis  
 
Heid: Joo pieniä siroja poikia noi aina ´lupailee´ ultrassa, ei oo vielä yhteispainoa saatu mahanympärysten perusteella noille ku sellaset 4,5 kiloo. Hitsi ois kiva tietää kans et missäs noi tuola majailee tarkemmin, tälleen maalaisjärjellä ajatellen uskois ettei se maha ulospäin joo niin paljoo pullottais jos sullakin sielä selkärangan puolelle on asetuttu :)
 
SiniBnt: Joo, mie en oo mittään painoarvioo saanu ees, mut lääkäri on sanonu kummallakin kerralla että pieni ja siro vauva on. Ja että pienenä pysyy. Ja neuvolatäti sano sitten vaan kun kokeili miten päin vauva on, et ei sataprosenttisesti oo varma et onko rt:ssä, että ei tuntenut päätä kun on kuulemma lähempänä selkärankaa. Mut synnytyksen kannaltahan se on vaan parempi kun on vähän pienempiä :D
 
http://aijaa.com/0089010046026  viikkoja 37+2. Sf-mitta oli 31 ja sanottiin että tuskin enää kasvaa kohdunmitta...:o Mulla ei vielä ainakaa oo tullu arpia,oon rasvaillu aika paljon ihoa ja katson joka päivä monta kertaa että onko tullut arpia :D En tiedä mitä tekisin jos niitä tulis,olis mulle tosi kova pala,sen verran tarkka oon ihostani ym... Mutta juu,ei nyt niin iso maha oo mulla,jotkut omat housutkin menee vielä jalkaan :)
 
unbelebt: Susta ei taida päällepäin nähdä raskautta, etkä taida saada erityiskohtelua julkisilla paikoilla.

Itselläkin on suht kompakti vatsa, mutta kuitenkin selvästi isompi. Munkaan maha ei ilmeisesti edelleenkään näy selvästi takin alta.

Eilen Hulluilla päivillä eläkeläispappa kävi aggressiivisesti käsiksi vyötärööni, kun astuin isoine kantamuksine sisään hänen hallinnoimaan täydehköön hissiin, johon en hänen mielestä ollut oikeutettu tulemaan. Olin niin yllättynyt kovakouraisista otteista, etten saanut sanaa suustani, mikä nyt kaduttaa.
 
ei oikee näy ei,enkä kyllä erityiskohtelua haluaisikaan :D ei raskaus oo mikää syy sellaseen mun mielestä :) aika pappa oli :D
 
Mihinkäs mahaan tonne vauva oikein mahtuu unbelebt  Olet nii sirppana että! Ja olipas vaan melko pappara tullu Rei sun kohallas 

Mulla tuntuu maha nyt suorastaan kasvavan silmissä eller hur? Viikkoja tässä kuvassa 35+5.




 
Hitsi, miten ihania masuja teillä kaikilla! Minäkin oon yrittäny pariin kertaan ladata omasta mahasta kuvaa, mutta väittää et on liian suuri kuva! Plaah, ja sit ku en osaa edes pienentää niitä kuvia. :D Pitää kokeilla vielä.....
 
Tommosen sain aikseks tehtyä.. :D Noin se vaan on pötsi kasvanut, ja muuttanut hurjasti muotoaan.. :))
 
Takaisin
Top