MASUKUVAT PINOON TÄNNE:-)

Voi Marilyn kun oot niin ihanan hoikka ja pienirakenteinen[:)]Masu vaan on iso[;)]

Toiset taas paisuu joka suunnasta[:(] Mä just eilen mittailin itteeni ja naureskelin että mun utareet on ympäriltä 114cm!!!!!Se on kuitenkin 10cm enemmän kun mahanympärys. Siks kai masu onkin niin pienen oloset, kun tissit töröttää tossa kun tykinkuulat, paisuneena[:D][:D][:D]Voi voi, alkaa jo ulkonäkökriisiä pukkaan[8|]

Sun napakin on tainnut sanoa jo plupms[:D]
 
Tuntuu kyllä siltä, että sitä on kaikkea muuta kuin hoikka. Takapuolen pulleus vaan korostuu, kun edessäkin on tollanen kumpu. Joo, napa törröttää jo hauskasti ulospäin[:D] Kunpa rinnatkin...mun rinnanympärys on vain jotain 98 cm, jos sitäkään. Mä mielelläni otan sulta anelse useamman sentin[:)] Mahanympärys on jotain 105 cm...
 
 illil alkuun pari kertaa meijänkin hurttis hikkaaa ja potkuja ihmetteli mu nyt vaan ain tökkää mahaa takas tyyliin" äläs ny tyyny heilu ku mul on hyvä asento" [:D] 
 
rv 33+6



Vertasin 6 päivää sitten otettuun kuvaan ja selkeesti vähän laskeutumista on tapahtunut plus masu taas kasvanut huikeesti ihan vain viikossa..hui. Masun ympärys on 111 cm...:)
 
Vitsit tuo embun masu on ihana, ja huomaa kyllä muutoksen edelliseen kuvaan [:)]
Täällä kyllä sellanen möhkö että huh, miltähän mä näytän huhtikuussa [8|]

Rv 32+1


 
Täällä on kaikkilla niin söpöt mahat ja kaikilla alkaa oleen jo aika mittavat..mä toivon et tää olis mulle muisto vain tossa viiden viikon sisään...
 
Ihania kuvia taas tullut[:)]Hei kohtahan voi alkaa käyttään masuja tarjottimena, kulkee aina mukana. Mä luulen että ainakin embun masun päällä pysyi kuppi kuin kuppi[:D]
Voi vielä me näitä masukukuvia kaiholla katsellaan[:)]
 
Tässä masukuvaa 32+0, pikkukuva 17+2 vertailun vuoksi. Mun mahani on vasta nyt spurtannut[:D]




 
joo illil eihän musta huomannut mitään tosta pikkukuvastakaan eteenpäin vielä moneen viikkoon:-)
 
Heheh, näyttää täällä olevan onneksi muitakin pallomahoja kuin minä [:D] anelsen masu kyllä tosiaan ottanut huiman loppukirin, sähän pyöristyt ihan silmissä [;)]
 
Joo niina vetäsen kohta kaikista ohi niin että viuh vaan. No ei kai, mutta on musta ihanaa, että viimein oon sen oikean vauvamasun saanut. En uskonutkaan, kuinka joskus voi vatsaansa pitää kauniina[:)]No kyllä sitä kauan odotettiinkin...Nyt kyllä nautin masustani nää viimoset viikot täysin rinnoin[:)]
 
jos pitkästä aikaa laittais oman masukuvan tänne. Tässä on tältä päivältä, eli 34+3. 

 
Tuo pikkukuva on otettu viime lauantaina ja tuo toinen tänään rv 33+5...Ihan niinku ois tapahtunut pieni masun putoaminen[:D].

 
Heippa piiiiiitkästä aikaa!
Tässäpä mun masukuva myös joukkoon, tänään täynnä 35 viikkoa. Painoa tullu nyt yht. 8,2kg ja neuvolan täti kehoitti syömään enemmän ja herkuttelemaan (tätä tosin olen noudattanut jo pitkän aikaa..) [;)]

Rentouttavaa vkl:a kaikille [:)]

 
Ohoh, Mipsun maha tosiaan pudonnut ihan alas [:D] Siellä se taitaa teidänkin pötkylä pikkuhiljaa siirtyä lähemmäs lähtökuoppia. Mä en omasta mahastani vielä kuvista tai muutenkaan huomaa että olis siirtyny alemmas, mutta ei esim. henkeä ahdista enää ihan niin pahasti kuin vielä pari viikkoa sitten.
 
Tässä on mun tuorein masukuva, eli 34+0, ympärysmitta 108cm (illalla tosin..)!! Kulmassa on vertailun vuoksi kuva tammikuun alusta rv 25+6. Onhan siinä jotain eroa!

 
Takaisin
Top