MASUKUVAT PINOON TÄNNE:-)

Nyytti: Niin se kait sit täytyy vaan tehdä.. takki auki ja muuten vaan lämpimästi päälle..[:)] Viel on kyl onneksi pystyny tota untuvatoppatakkia käyttämään, mutta kyl se välillä alkaa tuntua vähän liian kuumalta, etenkin kun mennään alle -10 pakkasiin.. Kiva kyl kuulla, et muillakin rupeaa takkien kanssa olemaan ongelmia[:D] Ei tosin onneksi jouduta enää kovin pitkään mahan kanssa liikuskelemaan[:)]
 
Mullaki ihan sama homma et oikein erikseen ostin toooooosi ison takin joka varmasti menee loppuun asti. No niinpä niin, alkaa vetoketju jo vähän natiseen siinäki. Takki auki se kai sit pitää loppuaika luuhaa, pitää vaan toivoo et Rovaniemellä ei paukkupakkasia riitä huhtikuun alkuun asti...
 
Ei täs vaihees joo kannata uusia takkeja ostella parin kk:n takia. Mä lainasin jo alkutalvesta siskoltani nuo kaksi takkia, kevyttoppiksen ja untuvatakin kun sillä oli paria kokoa isommat ku mun omat, että menisivät koko ajan mut ei vaan riitä[:D]
Eiköhän me jakseta pari kk takki auki viilettää [:)]
 
Voi embu mä pelkään, että sä kohta törmäät tuon masusi kanssa joka paikkaan[:D]Sun täytyy hommata semmonen masututka, kun meet uloke edellä[:D][:D][:D] Taas pääsee tiiraan teidän sisustusta...
 
:D:D Joo, tuo mun masu on musta toooosi hassu..se on turhan ylhäälläkin, eikö? Nyt on ehkä kaikista raskauksistani eniten edessä vaikka tyttö pitäa olla. Pojista mulla oli vähän erilainen maha..
 
Lootuksella tosiaan kivoja kuvia. Ihanaa varmasti kun on mies joka kuvailee ja vieläpä taitavasti.
Niinalla alkaa olla masu ihan omissa ulottuvuuksissa..Ihan jätti![:D] Paitti Embulla tietty on masulla kokoa mut siellä meneekin jo kolmas[;)]
Ihana kyllä tämä masukuvaosio[:)]
 
Äsken ei jostain syystä onnistunut masukuvan laittaminen, mites nyt.. Tässä olisi siis kuvaa tältä päivältä, eli 31+3, masu on puskenut esiin oikein kunnolla edellisen kuvan jälkeen. [:D] Tai no ei niin oikein kunnolla, mutta kiva kun nykyään vatsan altakin saa jo kannateltua pakkausta, tulee oikeasti raskaana oleva olo. [;)]

 
Taiteilin hieman uutta masukuvaa 31+0 [:)] kaikkee hienoo tuolla photoeditorissa onkin..


 
Nää on kyllä niin ihania [:)] Kiva vertailla vaikka jokaisella onkin niin omanlaisensa ja kokoisensa masu.
anelselle
kiitokset kehuista [:)]
Nyytti: muistatkos kun mä hermoilin sillon syksyllä että mun maha ei kasva? [:D] Nyt tosiaan tota kokoa riittää..

anelsen ja Arwenin masuista kyllä huomaa selkeän eron, ootte pullahtaneet ihan silmissä [:)]
 
Kiitos kommenteista. On se mukava kun mies haluaa kuvailla. Tarkoitus olisi jossain vaiheessa ottaa studiotyylisiä kuvia. Pitäisi vaan saada kotoa joku nurkkaus muunnettua studioksi ensin. Kivoja muistoja noista kuvista saa itselle ja kiva sitten tulevalle lapsellekin joskus näyttää.[:)]

On kaikilla kyllä niin ihania masuja! [:D] Onko teille muille ihmiset taivastelleet miten iso maha jo ja niin kauan vielä jäljellä? Minä saan kuulla noita kommentteja lähes päivittäin, enkä edes mielestäni ole niin valtava.[8|] Usein ne vain huvittaa, mutta huonompina päivinä ei tunnu yhtään kivalta.[:(] Voihan se olla kun aina olen ollut pieni ja hoikka niin nyt sitten korostuu tuo vatsa todella ja kun ei ole juuri muualle mitään ylimääräistä kertynyt. Joskus vaan suututtaa kun ihmiset sanovat mitä sattuu. Yksi päivä meinasin sanoa luokkakaverilleni aika napakasti takaisin kun hän taivasteli suureen ääneen että kauhee kun sun maha on jo ISO ja kasvanut taas älyttömästi Olin siihen jo sanomaisillani, että niin on muuten sinunkin mahasi kasvanut.[:D] Onneksi ehdin hillitä itseni ja hymyilin vain.[;)]
 
Hei illil ihana kuva, taiteellinen[;)]
Joo toi sun masu on tosiaan muuttanut muotoaan, valahtanut alaspäin[:D]Sitä se plumps tiesi[:D][:D]Ootko huomannut ettei vauva vaihtanut päätä ylöspäin??Mulla oli ainakin silloin isompi vatta tuolta alhaalta kun vauva oli pää ylöspäin?

Hei miten saat tehtyä ton vertailun eli yhdistettyä kaks kuvaa?Mäkin haluisin pistää...
 
Joo, vatsa tosiaan puolessatoista viikossa pompsahti kunnolla esille.. [:D] Ja samalla oli sf noussut kahdessa viikossa 27 --> 31, eli taitaa Hemmo pikkuhiljaa kammeta itseään tuohon lähtöasetelmiin suoraan keskelle kohtua. Tosin vielä kun älyäisi asettautua pää alaspäin, nyt taitaa istuskella vielä tyytyväisenä pää ylhäällä. [;)]
 
Tuo on hieno Illil tuo sinun mustavalkoinen kuva, tuon tyyppisiä minäkin haluaisin[;)].
 
Ja masukuvaan päivitystä... 32.viikko. Minunkin piti vähän säätää hienoilla kuva-asetuksilla, kun ei muutakaan tekemistä näytä olevan[:D][:D][:D]

 
Takaisin
Top