MASUKUVAT PINOON TÄNNE:-)

rv 34+5, mulla ympärysmitta 111cm..huomaa kyllä että täällä alkaa kaikilla oleen jo ihan sopivan kokoinen masu..:) Monella on tollanen ihana pyöree masu..miten mun on noin edessäja tollanen jalkapallo..laskeutuis jo..hengittäminenkin on vaikeaa...

 
Ei todellakaan ole [:D] Mammapöksyt, joista oon leikannu sen mahajutun pois. En tiiä, kaikki nuo äitiysfarkut on ahistanu mahan kohdalta niin kovin et oon leikelly niitä.. Kotonakin oon aina maha paljaana [:D] Luulempa ettei omiin 34-36:sen farkkuihin ole enää mitään asiaa raskauden jälkeen..[&:]
 
Mäkin katsoin että onko Lumialla omat housut jalassa [:D] Mä kans luulen et ei ole asiaa noihin vanhoihin housuihin enää, mutta onpahan hyvä syy ostella uusia [;)]

Tässä rv 33+2, ei kyllä vaikuta vielä laskeutuneen..


 
Näitä vertailu kuvia on kyllä kiva kattella[:D]Joskus kattoo ensin, että no eihän toi masu kovin iso oo, mutta sit kun näkee entisen kuvan, niin voi huh tuota eroa. Jotenkin se silmä on niin tottunut jo noita masuja tuoijotteleen, että ei enää kohta erota mikä on pieni ja mikä iso. Mutta hyvänä puolena, aatelkaa kuinka laihoilta näytetään sit, kun masu lähtee, vaik ei semmoselta tuntuskaan[:D][:D]Kaikkeen tottuu[;)]
 
Masua 33+0 ja sorppa koosta, täällä anoppilassa ei oo muokkausohjelmia:-)

 
MIPSU: tuo mun masu on toooosi tukala....haluun siitä jo eroon...jos nyt ees valahtas vähän alemmas vielä niin helpottas jotenki.

ANELSELLA: on ihanan siro masu..tollasen mäki haluan..taitaa olla myöhästä...sulla tuskin menee pitkään saada maha omaan kuosiin. Mua vähän pelottaakin kun on ekaa kertaa tällänen pallo että mitenkä se palautuu..aikasemmin mun maha on oikeesti palautunut ihan normaaliksi littanaksi mahaksi...nyt taitaa jäädä joku mahamakkara...en taho!!!
 
Embu joo eipä tuo mikään jätti ole, eikä varmasti sellaseksi kasvakaan[:)]Tukala on silti kun mikä, kun kohtu on jo aivan tuolla kylkiluissa ja vauvan peppu siellä aiheuttaa todella happamia röyhtäsyjä[:D]Pienikin masu voi siis olla hankala ja kyllä minäkin tästä kohta olisin jo valmis luopumaa. Voin kuvitella vain, kuinka kevyt olo on synnytyksen jälkeen. Toivottavasti masu palautuu pian. Toisaalta on tottunut tohon pinkeyteen ja kiinteyteen, että sitten tuleekin taas ne läskimakkarat takas[:D][:D][:D][:D]
 
Turkoosin kokoelma on oikeen mainio idea..vitsi kun en ite osaa...:/ tässä kuva tänää otettuna rv 35+2...nyt taidankin sitten ottaa vasta rv 37 seuraavan kerran...vähän oon taas innostunut.

 
Joo, ei mulla näy takaa päin olleskaa et oon raskaana. Kaikki maha menny toho eteen..:) Kaikki sanoo että on poikamaha..mut tyttö tää nyt pitäs olla..vai onkohan sittenkään...:D
 
Mulla Embu pelottaa et toi sun maha tippuu!![:D] pitis itekki saaha aikaseksi ottaa taas kuvia ennenku tästä pömpästä eroon pääsee...
 
Ei voi muuta sanoa kuin, että mahtavan kokoisia masuja mammoilla! Hauska idea toi Turkoosin masukollaasi. Pitää itekki koota vastaavanlainen masukuvista! Tässä tältä päivältä (34. viikko) masukuvan päivitystä ja vertailuksi 17. raskausviikon kuva. Hassua, miten pieni tuo maha on ollu silloin, vaikka silloin se tuntu jo niiiin kasvaneelta ja isolta. Eihän mulla ollu mahaa silloin ollenkaan! [:D]

 
Sulla on MARILYN jo valahtanut maha ala...:) Ja ELVIIRA: mä toivoisin et se tippuis..mut ei mtn :D..ja nykyään yhtä tuskaa koko oleminen!!!
 
Joo, äitikin sanoi, että onpas se maha tippunu alas... välillä kyllä tosi tuskastuttavaa, kun ei paljoa pysty eteenpäin kumartumaan - heti ottaa maha kiinni jalkoihin. Ei tätä masua kyllä montaa kuukautta enää jaksaisi kanniskella[&:]
 
Takaisin
Top