MASUKUVAT PINOON TÄNNE:-)

Voi vitsi mä repeilen noille teidän jutuille[:D] Mipsun pylly on lähteny livohkaa[;)]
 
Niin ja tässä mun masu tältä päivää rv 29+4. Tuntuu kyl tavallista pinkeemmältä.. ummetuksesta johtuen oletan

 
ja mulla kans tainnu perä vaihtaa puolta, sen verran liiskanan on näkönen, onneksi on tosiaan tuolla takana niin sitä ei niin ite nää![:D]
 
Tässä tänään otettu masukuva eli rv 29+5 [:)] Takapuolta löytyy täällä valitettavasti melkein samalla mitalla kuin mahaa[:D][:D][:D] 

 
Pitkästä aikaa sain minäkin mahani tänne[:D] Kuvassa siis tuoreet rv-lukemat 31+1. Eilisen ympärysmittauksen mukaan olis 105cm, eli mun mielestä ei juurikaan enempää ku kuukausi sitten! Aika jännä...

 
Moikka!!

Tulin "vakoilemaan" tänne teidän palstalle noita masukuvia..Ihania kuvia ja tuli NIIN ikävä omaa mahaa..enpä olis uskonu loppuraskaudessa, että sitä hirmusta palloa voi tulla vielä ikävä..Nauttikaa kasvavista massuistanne vaikka lopussa voi tukalalta ja turhauttavalta tuntua. [:D]
 
Ihania masuja kaikilla [:)] Tässä päivitystä myös täältä, tänään otettu eli rv 30+1.

terhituuli:
Mä oon tässä just mietiskelly et miten kenelläkään voi tulla ikävä tätä mahaa kun sen vihdoin saa pois [:D] Mutta kyllä se mieli varmaan muuttuu, vaikka ei edes enää muista millaista on olla "hieman" kevyempi ja notkeampi.. [;)]


 
Mä oon kolmekymppinen, oon kolmekymppinen jee jee jee[:D][:D][:D]
Masukuva 30+0

 
kaipa minäkin laitan vähän uutta kuvaa.. elikkäs rv 30+2
sf-mitta 26, mahanympärys 109 cm [:D]


 
Embulla niiin ihanan mallinen tuo massu!!!Sun massussa ei kyllä muuta juuri olekaan kun se itse vauva ja nahka pääällä[:D][:D]

illil toi sunkin pötsis alkaa kyllä veteleen omilla lukemillaan. On noussut tosta ylhäältä nyt ihan hurjasti[:)]
 
Mie katoin kanssa samaa, että riidalla on kyllä uskomattoman tasainen ja kaunis pallo tuo vatsa.. [:)]

Miulla vatsa ponkaisi esiin aivan yllättäen, melkein parin päivän sisällä.. [:-] Ihanaa, ehdinkin jo sen pienuutta pelästyä! [;)] Yritin remppamitalla bongailla kokoa noin niin kuin suurin piirtein, niin suurin piirtein 101 cm tuli mitaksi. Siinä on muutama sentti liikaa mitan jäykkyyden takia, mutta tyytyväinen olen nykyiseen selkeään kumpuuni!
Kuvaa laitan heti kun jaksan masukummun kuvauttaa.
 
anelse, Arwen: Aikamoinen pallohan se taitaa olla..[:D] ja paljonkohan se tuosta vielä meinaa pyöristyä ja kasvaa.. Ei meinaa enää tuon kevyemmän talvitakin vetoketju mahtua kiinni.. En tiedä mitä sit puen päälleni pihalle kun toi ei enää mene kiinni[&:][:D] Toi paksu untuvatoppatakki menee kyl kiinni, mut on myös tosi kuuma näillä alle -10 pakkasilla..
 
Mul on Riida ihan sama homma. Kevyttoppiksen vetoketju ei meinaa enää mennä kii mut untuvatakki mahtuu.."onneks" ollu pakkasia vielä[:D] Pakko kai vaan kulkea takki auki sit ku pakkanen laskee..fleecetakki on onneks reilun kokonen ja mahtuu sinne alle ni on jotain masun suojana :)
Mulla on ympärys 104cm jäykällä mitalla mitattuna.
 
Takaisin
Top