MASUKUVAT PINOON TÄNNE:-)

Ihan hurjan nopea Embulla palautuminen! [:-] mut tosi hyvä juttu! täähän vaan todistaa sitä ettei välttämättä menekään niin että mitä isompi masu sitä kauemmin menis palautumiseen [;)] Anelsellaki hyvin pudonnu jo masu, kohta se tuloo! [:)]
 
No kylläpäs on selkeesti illil tipahtanu sun masu[:)]
Ootko selvinny ilman arpia? Mulla ne tuli tossa vaiheessa[:@] pari päivää sen jälkee ku oli laskeutunu...toivottavasti pääset synnyttelemään enne ku nahkat alkaa venymään enempää[:)]
 
ILLIL: sun maha roikkuu.....:D tuosta ei enää kauan mene kun se tulee ulos....
 
Joo, palautuminen on nyt tällä kertaa ollut nopeeta, mut kaikki tässä kolmosessa on ihan erilaista ku ykkösessä ja kakkosessa...raskausajasta lapseen..ei haittaa yhtää. :D
 
Pitää laittaa nyt viel masukuvaa.. eli tänään otettu, rv 40+0.. Ylihuomenna suunniteltiin, että jos säät sallii ja yhdessä koossa yhä oon, ni mennää ottamaan ulos mahakuvia![:D][:D] Tänäänkin kun oli niin hieno auringonlasku, niin jos saisi sellaisia keväisiä kuvia otettua..

 
anelse: Joo, sentään täälläkin tajutaan laskeutua hiljalleen! [:D] Huomaa kyl, et maha ei oo enää yhtään niin pyöreä, kuin se oli muutama viikko sitten..[8|] Kyl Mossekin hiljalleen nää hommat tajuaa[;)]
 
Toivoin jo viime viikolla, että se olisi ollut viimeinen masukuva-päivitys, mutta ei. Tässä viikkoja 39+6. Maha on laskeutunut jo niin paljon, että tuplakumpu on tullut takaisin. Tajuiaisi jo vauva tulla ulos tuolta!! Huolestuttaa, että jos istukka irtoaa tai lakkaa toimimasta tai jotain. Nyt vauva olisi selvästikin hengissä. On kyllä huonosti koulutettu kakara, kun ei vain tajua syntyä vaikka käsketään.


 
Viimoinen arpinen maha kuva täälläkin.. (toivossa on hyvä elää..[;)]..)
Noita arpia on tullu ihan kauheesti nyt viikon aikana, ei näy tässä..mut alamaha on ihan täynnä ja navan vierusta [:(] Hyvin on pinkee pallo kun nahkakin oikein kiiltää..

Rv 40+0



 
Joo embu mä oon todennut tämän masun oikein sopivan kokoiseksi[:)]Taitaa kyllä todellisuudessa olla isompi, kun mitä tossa kuvassa näyttää, mut ei tosiaan oo jätti. Kasvoi kuitenkin aikas huimasti viimesen kymmene viikon aikana[:)]
 
ILLIL: Ou mai kaad....!!!!!! Sitkee sintti sielä vaikka sun maha kirjaimellisesti roikkuu polvissa..hurjan näköinen..hyvällä tavalla..:D
 
Mun maha ei ikinä laskeutunut noin alas...kohta sä poksahdat ja nyt oon tosissani. Mites muuten ANELSE?? Joko on poksunut?
 
ILLIL: kuinka ihmeessä sä pääset vielä etiäpäin? [:D] mitä ne on veikannu pikkuselle kokoa? (vaikka eihän sen mahan koko kerro, että sieltä olis tulossa iso/pieni rakkauspakkaus, välttämättä!) oon samaa mieltä embun kanssa, tosi hurjan näkönen, mutta ihanasti hurja [:D]
 
Herranen aika mikä pötsi illil!! [:D] On kyllä ihanan muhkea masu. Ja niin se oli anelsella viimeinen masukuva.. [:)]
 
Takaisin
Top