MASUKUVAT PINOON TÄNNE:-)

Embu83 pääseeköhän meistä kukaan noille ulottuvuuksille edes laskettuna aikana[:D][:D][:D]Ihanaa kun kunnolla näkyy ja paukkuuu[:)]
 
Joo..se kyllä tuntuukin..en tiedä onko muilla vielä ollut sellasta, mutta kun tämä vauva niin iso niin sen pää pyörii koko ajan kohdunsuulla joka tuntuu sitten tooosi inhottavalta..oikeen vihloo. Mulla joku jätti tuolla masussa.
 
ALKUPERÄINEN: embu83

Joo..se kyllä tuntuukin..en tiedä onko muilla vielä ollut sellasta, mutta kun tämä vauva niin iso niin sen pää pyörii koko ajan kohdunsuulla joka tuntuu sitten tooosi inhottavalta..oikeen vihloo. Mulla joku jätti tuolla masussa.


Meidän poitsu oli kans jo aika jötkäle ja välillä joo oon huomannut semmosta sisästä väkivaltaa tuolla alapään seudulla[:D]Jä välillä tuntuu et se oikeen painaa siellä jotain hermoa, että tuntuu tosi jännältä. Nyt on viimepäivät onneksi kiepsahtanut hieman vinottain, niin ei pää ihan luihin kolise[:)]
 
ALKUPERÄINEN: anelse

ALKUPERÄINEN: embu83

Joo..se kyllä tuntuukin..en tiedä onko muilla vielä ollut sellasta, mutta kun tämä vauva niin iso niin sen pää pyörii koko ajan kohdunsuulla joka tuntuu sitten tooosi inhottavalta..oikeen vihloo. Mulla joku jätti tuolla masussa.


Meidän poitsu oli kans jo aika jötkäle ja välillä joo oon huomannut semmosta sisästä väkivaltaa tuolla alapään seudulla[:D]Jä välillä tuntuu et se oikeen painaa siellä jotain hermoa, että tuntuu tosi jännältä. Nyt on viimepäivät onneksi kiepsahtanut hieman vinottain, niin ei pää ihan luihin kolise[:)]


Sama juttu itse asiassa täälläkin.. [:-] Nyt kun viikot paukkuivat, niin tänään itse asiassa kävellessä ensimmäistä kertaa tunsin selkeästi, että tietyssä kohdassa oli pää. Ja istua kun meinasin, niin ensimmäistä kertaa tuntui jännää tukaluutta, ei oikein olisi kärsinyt paljoa kumartua. [8|] Suuri muutos lyhyessä ajassa, mutta toivottavasti kuuluu asiaan. [&:]
 
Tässä masukuva 28+1. Ei voi muutakun ihmetellä, että missä se 1200g tuolla masussa oikein on. Maha on sitä paitsi vaan pienentynyt viime aikoina, silti kohtu kyllä tuntuu kasvavan. Mielenkiintoista[:D]
Sori tuli aivan jumalattoman iso kuva, mutta en jaksa enää taistella tietotekiniika kanssa. Mulla alkaa oikeesti tuleen kohta identiteetti kriisi[:D]Jotenkin se masu aina päivisin näyttää muka niin isolta kun tuolla menee ja on tiukat vaatteet, mutta sitten ku katsoo valokuvia, niin on vaan yhtä pötköö.

 
Ihana masu ANELSE..:) on se kyllä pieni..ainakin kun tämä mamma katsoo ja sitten kattoo tätä omaa palloa..:)Sä tuut palautuu tooosi nopeesti tuosta masusta..hyvä.
 
Rv 28+5



Tulipas vähän epäselvä kuva kun tuolla huonommalla kameralla otettu. Noh, kyllä kai siitä selvää saa, ei tuota pötsiä ainakaan voi olla erottamatta [:D] Ihania masuja kaikilla, anelsella niin ihanan pikkuinen ja embu83:lla aivan mahtava pallo [:)]
 
illil mä en keksi enää muuta selitystä kun sen, että vauva on nyt pitkin pituuttaan pää alaspäin masussa ja kun mulla tota pituutta riittää, niin siellähän sitten mahtuu köllöttään. Mut tajusin että noi kuvatkin taitaa vähän valehdella, meinaan kyllä toi masu isommalta luonnossa näyttää. No pääasia että kaikki hyvin masussa[:)][:)][:)]
 
Jeccuu kiva nähä sunkin pötsi, ihanasti onkin jo pyöreä[:)]Jotenkin niin tasaisen ja siloisen näkönen, ei virheitä[:D][:D]
 
Tässä vihdoinkin kuvaa omasta pötsistä, viikkoja 29+3.. Mie oon hieman huolissani tuosta kasvusta, kun ei tunnu maha tulevan kunnolla esiin, mutta Hemmo potkii vilkkaasti joten huolta ei pitäisi olla. [&:]

 
Lumialla niin tasasen pyöreä massu, ihanaa[:)]
Arwen elä huoli, kuulutaan samaan kerhoon ´kun vatsa ei millään tahdo näkyä´[:D][:D] Kyllä tässä vielä on aikaa
illil ja kunnon pötsi. Sullakin rupee kuultaan verisuonet masun läpi, oon itellä huomannu saman. Ensi pelästyinettä on arpia, mutta tarkemmin katsottuna ne onkin verisuonia. Hei mä juoksin mun vanhassa kämpässä aina hississä peilaamassa, kun ei ollu muutakaan[:D][:D]
 
anelse: Toivottavasti ehtii vielä tulla esiin, olis ihana nauttia kunnon raskausmasustakii viel viimeset viikot.. [:)] Joskus tuntuu, että sitä murehtii turhasta, mutta toisaalta kun raskaudesta ei kokemuksestakaan tiedä mikä on normaalia ja mikä ei. [&:]
 
Arwenilla tosiaan vielä suloisen pieni massu :) Eiköhän se sieltä kohta plumpsahda![:)]
Illil, kylläpäs sun massu on kasvanu tooosi paljon yhtäkkiä! Wow, vaikuttava kessi jo[:)][:)]
 
RV 30+4
Mihin mun peppu on hävinny!?!
Joo mahtavaa, hirvee pötsi eikä takapuolta ollenkaan[:D]


 
Takaisin
Top