Massukuvia :)

Huomenta kaikille!

Pakko myöntää, että vähän kateellinen olen ollut teidän kauniista masuista! Itsellä on la vasta 23.7 joten useimmat teistä on hiukan pidemmällä ja näin ollen myös teidän masut on kasvanut vähän ennen minun. Mutta nyt kuluneen viikon aikana (rv 17) minullekin on ilmestynyt aivan selkeä vauvamasu! Ihanaa, nyt en enää peittele sitä löysillä vaatteilla, vaan nyt se saa kyllä jo näkyä kun se on niin kaunis ja pyöreä :) Olen vähän yllättynyt siitä, miten hyvältä tuntuu kun se alkaa näkyä, pelkäsin että olisi vain lihava olo, mutta päinvastoin!! On kaunis olo!
Eilen ostin ensimmäiset mammahousut, normaalit housut on jo niiiin epämukavia kun istuu toimistossa koko päivän. H&M:stä löysin todella mukavat farkut, oikein yllätyin itsekin miten hyviltä ne tuntuu päällä!
 
mäkin olen alkanut ylpeänä esitellä mahaani joka puolella:D en hukuttaudu enää liian isoihin paitoihin. ennen vedin vatsaa sisäänpäin ja tuskailin kun on iso vatsa ja nyt meen tuolla ylpeenä isosta mahasta:D
 
täälläkin esitellään massua ylpeästi mahdollisimman korostavissa paidoissa hehhe :)
Ja kyllä maha huomataan jo iha missä tahansa liikkuukin, ihanaa <3
kehotan kaikki muitakin tekemään niin, masut esille löisistä vaatteista. ei tätä raskautta kestä enää kovinkaan kauaa joten pitää nauttia ja olla ylpeä joka päivä täysillä :)
 
Hieno maha mohomaha! :D Ja näytät olevan hoikka itsekin, sekin korostaa mahan kokoa! :) 
 
Kiitos vaan kommenteista ja varma oon että yks on tulossa :D eipä tässä hätää jos toi kasvu vähän rauhoittuis mutta kun tuntuu että paisuu ja paisuu niin miltä mä näytän sit juhannuksena? (varnasti kyl räjähdän kirjaimellisesti jo ennen juhannusta!) Edellinen raskaus varmasti vaikuttaa tähän mahan kokoon nytkin, halukkaat voi kattoo mun loppuajan kuvia kesäkuisten -10 ketjusta, sinne oon laittanu esim. sivulle 6 kuvan missä vertailin kahden päivän mahan kasvua :DDDDD viikkoja sillon 35.. Nyt onkin sit odoteltava huhtikuun loppua (rv 30) ja kontrolliultraa et kaikki varmasti on hyvin tässä raskaudessa...
 
Ompa jännä, miten erilaisia mahoja meillä on. Itse olen 176cm pitkä ja lähtöpaino noin. 90kg eikä mahasta ole juuri tietoa. Tunnustelemalla tuntee kohdun kivunneen navan korkeudelle, mutta ei mitään joihin verrattuna :) Ihanan korkealla jo joidenkin massu <3
 



Raskausviikolla 19.4 :) Vähä alkaa jo masua näkymään. Viimeisen viikon aikan ehkä vähä tullu!
 
Takaisin
Top