Massukuvia :)

rentoreetta

Jostain jotain jo tietävä
Tänne laitellaan ihania massupömppökuvia emoticon Olen ottanut joka raskausviikon lopulla uuden kuvan, pitäisi saada ne tänne siirrettyä. Olin kuukauden pois töistä eikä housunnappi mennyt enää kiinni emoticon
 
Mulla ei vielä masusta tietoakaan vaikka toinen raskaus rv 9+3 tänään :D Saa nähdä koska alkaa kasvaa.
 
Täällä on iltaisin jo aikas pömppö, mut enpä ala kuvailemaan vielä ku se on pelkkää turvotusta :D
Saas nähdä koska tämä toinen raskaus alkaa oikeesti näkymään, esikosta meni lähelle rvk 20 ennen kuin näkyi..
 
Mulla viikot nyt 10+6 ja maha on nyt jo mun mahaksi ihan valtava. :D Siis sitä ei oo mitään saumaa enää peitellä normivaatteilla. Ja tavallisia housuja en oo pystyny pitämään ernää moneen viikkoon ollenkan. Mistä lie johtuu. Kaikki tutut sitä on kummastellu et miten se nyt jo on noin iso... :D Ekaa lasta täällä odotellaan eli ei oo kokemusta mahan kasvusta, mut ei mun tutuilla vielä näillä viikoilla oo näkyny todellakaan mitään... :D
 
Mulla tänään 9+3 ja ainoa itse huomaamani juttu on, että housunvyötärö ehken aavistuksen on kiristynyt. Vatsa on kokonaisuudessaan, ollut kyllä turvonnut viikkokausia, mutta luulen sen olevan nesteitä. Jännää kyl odottaa masun kasvua. :)
 
Itsellä vatsa on iltaisin jo melkoinen pömppö. En sitten tiedä enkö ole huomannut vatsan turpoamista ekassa raskaudessa kun olin lähdöiltä jo noin 10kg isompi. Nyt sen varmaan huomaa helpommin. Aamulla on kaikki ihan ookoo ja illaksi turvotaan. Meillä oli eilen työpaikan pikkujoulut ja asuni peitti loistavasti vatsan vielä aamupäivästä mutta joululounaan jälkeen alkoi niin paljon turvottamaan, että lähdin varsin aikaisessa vaiheessa pois. Inhottaa tämä alkuvaiheen piilottelu! Ultran jälkeen, jos kaikki on hyvin niin annan vatsan paistaa ja jengin ihmetellä mutta ennen sitä ei oikein uskalla... Eli vielä pari viikkoa odotusta.
 
Mä tajusin torstaina vaatteita töihin valitessa, että hemmetti nyt täytyy jo tosiaan funtsata mitä laittaa... Mahan pömpötyksen ja mukavuudenkin kannalta. Turvotus on sitä luokkaa että hitto kohta joku alkaa huomautella. Enkä tosiaan halua kertoa kenellekään - etenkään töissä - ennen ensi to:n ultraa...
 
Mä täällä tätä neljättä odotan ja sen kyllä HUOMAA!!!! pitäis perjantaina mennä miehen sukulaisia moikkaamaan ja mietin et mitä laitan päälle, ku ei meinattu viel ennen ultraa kertoo... Asia nyt vaan on niin, että ei tätä mikään enää peitä! toppatakkikaan ei peitä! eikä ole mitään ns kaapuhametta minne vois yrittää kätkeä... eli odotettavissa on tuijottelua ja saas nähdä uskaltaako kukaan avata suunsa ja kysyä :D
 
Epäreilua, mäki haluan jo mahan! Tai no onhan tääl jo tää pömppö, mut se on pelkkää turvotusta :(
Alamahalla ihan häpyluun yläpuolella tuntuu kuitenkin jo ns. kova kohta, eli kyl se kohtu sielt alkaa pikkuhiljaa kasvamaan :)
 
Mitäs masuille kuuluu? Äiti ja sisko väittivät, että mun maha on nyt ruvennu näkymään (13+2) ja töissä on KOLME ihmistä kysyny, oonko raskaana... Itteeni vähän epäilyttää, että onko vaan ruoka maistunu vähän liikaa pahoinvoinnin jälkeen ja jouluna, mutta kai sen on mahdollista näkyä nyt jo?
 
Täällä 14+5 ja ensimmäinen odotuksessa, mutta kyllä näkyy jo. Sellasia housuja ei voi pitää missä vyötärö tulee korkeemmalle, jos on kuminauha niin tarttee rullata alas, ei suvahe yhtään puristusta. Saman verran painan ku ennen raskautta, aivan varmasti jouluruuat näkyy, mutta on kai tässä muutakin :D
 
Katotaan saanko aikaseks ladattuu tänne mitään kuvan tapasta, mut josko uskaltaudun nyt ekan pömppökuvan laittaa :D Tänään illalla siis otettu rv 13+0, jossa mukana päivän turvotukset, vauvamahaksi en siis tätä kutsu.
Kutsuttakoon sitä vaikka raskauden aiheuttamaksi pömpöksi. :D


Ennen raskautta siis aika littee vatta, mutta nyt jo viikon verran aamusta asti tuo turvotuspömppö joka tuosta vielä kasvaa kun syö kunnon satsin sapuskaa :D
 
Oho Neeuska, ihan selvä tapaus :)! Itelläni jonkin verran ekstraa, joten ei voi kyllä sanoa, että mitään raskausmahaa vielä olis. Välillä toki turvottaa, jolloin voisi erehtyä luulemaan vauvamasuksi, mutta niin oli jo ennen raskautta!! :)Toivon ettei kumpu kasva kovin mittavaksi ennen vkoa 22, jolloin menen naimisiin. Olin ehtinyt ostaa unelmieni hääpuvun ennen raskautumista ja nyt pelkään, ettei se mahdu päälle, vaikka sitä suurennettiin 9cm. Häiden jälkeen maha on tervetullut kasvamaan.

Hei te toisella tai kolmannella jne...kierroksella olevat, koska teillä alkoi maha näkyä kunnolla ensimmäisellä kierroksella? Varsinkin te, joilla oli vähän ekstraa ennestänsä töyssyjä pehmentämässä ;) ?

 
No mulla ei sillonkaan paljoa ekstraa ollu mutta alko ekasta näkyy vasta lähemmäs 20 rvkoa... Sen jälkeen se sit pompsahti esille aika äkkiä, ettei pystyny peittelee.. :)

Saa nähdä minkä kokone möhkäle tästä kehkeytyy ku noille viikoille päästään... Ku tää pömppö on nykyään ton kuvanmukanen ihan aamusta saakka :D
 
Voi vitsi, yritin saada masukuvaa laitettua muttei onnistunut. Yritämpä myöhemmin uudestaan. :) 
Neeuskalla kiva pömppö. ;D 
 
Neeuska ja wakemeup, ihanat masut! Ihan raskausmasuilta näyttää jo :). Pitäisi varmaan joskus itsekin masua kuvata. Esikoisesta kuvattiin joka viikko, kakkosesta ensimmäinen ihan pelkästään masusta otettu kuva on kun ollaan lähdössä synnärille... Ihan nolottaa. Tosi se masu esiintyi kuvissa muutenkin, mutta ei sitä koskaan tarkoituksella kuvattu.
 
Mun ei tarvii mahaa kuvailla, viikkoja kasassa 13+1 ja maha näyttää ihan samalta kuin sulla Wakemeup :) Toista lasta odotan, ja esikoista odottaessa tuli kuvattua mahaa joka viikko, saa nähdä miten nyt kehtuuttaa :) Onhan se kiva kuvien avulla sitten seurata miten maha kasvaa! :)
 
Takaisin
Top