Massukuvia :)

Mulla kanssa vielä niin pieni masu, että luulisi vain et oon lihonnut. :) Nooh kait se sieltä sit tulee...
 
Ihania masuja !!! <3 täällä ei oikein vielä selkeää masua näy... hemppa sulla on jo söpö masu !!>
 
Mä en vaan saa tänne laitettua kuvaa mistään enkä millään. Kokeillu monella koneella ja eri kuvillakin mut ei. Näyttää et size -1 eikä näy kuvaa siinä esikatselussa lainkaan. En sitte tiiä miks. Mun masu on kyllä ihan valtava jo, vaik ekaa odotan ja viikko 17 menossa. :D Janyt se on ihan parin päivän aikana paisunu entisestään tosi paljon. 
 
siis luoja tätä mun mahaa taas. vasemmalla oleva kuva 16+0, oikealla rv 17+0! voiko se oikeasti olla noin turvonnut VIIKOSSA??:O tissitkin tais turvota ainakin kaks kuppikokoa viikossa. luoja sentään!
 
yritin aamulla ottaa vatsasta kuvaa,mutta ei siitä mitään tullut...pitää odottaa kun mies tulee töistä ja saadaan iltapäivä/ilta turvotusta hieman mukaan  ;)
 
Mul lahos kone, enkä oo saanu rv 16 kuvaa laitettua, mut jos nyt saisin aikaseks laitettua rv 17 kuvan torstaina... Ihanaa ku kaikilla alkaa jo mahat kasvaa! :)
 
Tsiisus! Kasvoiko kenelläkään vauvamaha viikossa?!? Viime viikolla näytin vähän pyöristyneen, tällä viikolla näytän TodellaTodella tiineeltä. Ei mitään epäselvyyksiä. Tiesin, että näillä viikoilla tulee aikamoinen pyrähdys vauvan kasvussa, mutta että NÄIN hillitön!...huhhuh...Laittakaahan omista vatsoistanne kuvia nyt, ku mennään jo näin pitkällä. (Saan vähän vertailla onko tää nyt enää normaaliakaan.) :D
 
Bassaria: Joo!:D Ei siitä kyllä taida olla viikkoakaan, kun kattelin ettei oo juur ollenkaan kasvanut, mutta eilen ja tänään on tapahtunut jotain kummaa. Ainakin tänään oon aamusta asti näyttää oikeesti todella raskaalta:D Ja nyt tuon mahan myös tuntee ja huomaa, et alkaa olla tiellä.
 





Tässä muutamalta viikolta mahakuvia, kuvat on muistaakseni otettu iltaisin, joten edelleen niistä löytyy myös turvotusta. Aamuisin maha on vielä astetta pienempi :)






 
Jeps, me aletaan selvästi olemaan hurjassa mahankasvuvaiheessa! Näyttää että kaikilla on yhtäkkiä tosi isot mahat! Mä kiinnitin (ja mies) samaan asiaan huomiota tällä viikolla, menossa nyt rv 18+5 ja tuntuu että viikon sisään mahasta on tullut ihan selvä, iso raskausmaha, jonka kyllä kaikki huomaa. Ja musta se on ihanaa :). Kehtaa taas lähteä uimahalliinkin, kun ei näytä vaan tolkuttoman lihoneelta.
 
Juu täällä kävi juurikin niin! Ensin oli kuin ei mitään, hiukan pyöristynyt alavatsa vaan, ja edes reilu viikko (15+2) sitten neuvolassa ei pystytty vielä yhtään mittailemaan. No toista on nyt (16+5). Tosiaan viime viikon puoli välin jälkeen jo työkaverit tämän "tilani" huomasivat, eikä se taida enää salassa pysyäkään! Huomaa kyllä, että on miehellekin ihanaa kun masu alkaa näkyä ja asukista tulee siten aika paljon vielä "todellisempi" <3
Otin kuvan viikon 14 loppupuolella ja eilen ja onhan tuossa välissä SELKEÄ ero, ja tästähän se kasvu sitten vaan jatkuu ja kiihtyy:) Yhdyn kyllä täysin Mariannun sanoihin, että ihana kun vatsa on selkeä raskausmaha, eikä näytä vaan siltä, että on lihonut vatsasta :D
 
Takaisin
Top