Massukuvia :)

Jes tää löytys kuitenki! :) Mäki voisin ehtoolla laittaa hiukan päivitystä mahasta :)
 
Katsotaan onnistuuko lisääminen :) Kuvassa 24+3 muistaakseni, ihan tuoretta en saanut nyt napattua..
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    101.2 KB · Katsottu: 92
Snuikkeli mäkään en näe kaikkia kuvia...joitain satunnaisia noista vanhoista ja tuo uuden jonka Owen on lisännyt...hmm...
 
Höh, tylsää ku ei nää enää näy kunnolla. Tai siis mulla ei näy olleskaan, ei hymiöt sen kummemmin, ku kuvatkaan. Oli ihana seurailla masujen kasvamista! :sad001
Oletettavasti joku on jo valitellut asiaa ylläpidolle, eikö? Tuolla jonkun laittamassa ns."virallisessa" raskauskuva-ketjussa näkyi kyllä kuva poikineen.
Mutku mää haluan nähdä nääää! Byääh. :)
 
katsotaan näkyykö tämä foto...viikkoja tässä (tältä aamua siis otettu) 27+4 :)
 

Liitteet

  • vau274.jpg
    vau274.jpg
    36.9 KB · Katsottu: 90
Neeuskalla on selvästi koira, joka availee ovia, ku ovenkahva on käännettynä. Ihan on heti niinku meillä! :D
 
Pippinen, itseasiassa meillä on harvinaisen koiramainen kissa, joka availee ovia, haukkuu hypätessään pöydältä ja noutaa leikkihiirtä :D
 
Tässä tältä aamua uutta kuvaa (suklaakakun jälkeen,hahahahaha!!) eli 29+1 :D
 

Liitteet

  • vau291.jpg
    vau291.jpg
    46.4 KB · Katsottu: 56
En pysty kirjautumaan vanhoilla tunnuksillani enää tänne foorumille tuon uudistuksen jälkeen. Sanoo vain että yritä myöhemmin uudelleen, tms error paskaa. Oon yrittäny vaikka mitä. Joten en jaksa ennää tehä, nii oon nyt sit vierailijana.


Tässä raskausviikko 29.


GbvSHq
12172298.jpg
 
Takaisin
Top