Massukuvia :)

Pelokas, tuo on ihan selkeä vauvamaha jo! Ihana <3 Lisää kuvia hei laitelkaas tänne :)
 
Siis apua, kaikilla on tuommoisia ihania "pömppöjä" jo!
Mulla 15+2 eikä mulla ole mitään läheskään tuollaisia... Mulla tosin on jonniin verran tuota extraa, että ehkä siinä kestää vielä hetken..

Apua, tässä taas uusi stressi :/ alkaa heti miettimään, että kasvaakohan se kunnolla siellä.. noh, kaipa noissa on eroja riippuen istukasta ym.
 
Ollaan (päivälleen) samassa veneessä! :) Mullakaan ei näy vatsassa tota tollasta...miten sen sanois "vauvakärkeä" olleskaan. Yhtä tasapaksua mahaa koko alue. Niinku olis vaan tavallista enemmän turvoksissa. Tosin kilot on toistaiseks vaan karissu...
Typerää huomata olevansa ihan kade, ku näkee kunnon vauvamasuja! emoticon Pitäis vaan olla tyytyväinen, että mahtuu housuihinsa mahdollisimman pitkään.

Ehkä niitä arpiakaan ei niin tuu, jos vatsa kasvaa hitaammin...?
 
Ihanaa Bassaria, että ollaan sit samassa veneessä ;)

Kyllä ne massut tästä kasvaa, ja uskoisin, että niiden kanssa päästään vielä joskus "kärvistelemään" :D ja varmaan loppuvaiheessa halutaan niistä jo eroon. Tuntuu vaan, että aika menee niiiiin hitaasti kun on niin malttamaton!
 
Mä kun niin olisin toivonu, että tää ei vielä näkyis ;D (suku kun on pahin, ja puolet suvusta on.........PIRUJA ;D``) 
 
Mä yritin laittaa kuvaa tänne mutta en ihan onnistunu :D Meni hermo ja päätin että laitan sitten vaan blogiin. Stna :D
 
mullakaan ei onnistunu eka, piti pienentää aika paljon että meni. Esim Paintissa voi pienentää kuvia :)
Lisää masukuvia! :) niin ihana huomata että muillakin on iha selkeet vauvamasut näillä viikoilla<3
 
Kai minä tännekkin lykkään mahaani sitten:D Tänään aamulla otettu rv 16+0=)

Ja mun seksikäs yöasu!<3
Neeuska, sulla on jo niin ihana vauvamasu!=)
 
Nyt pisti jo miestäki naurattaa ku tein rinnakkaiskuvan, jossa on tuo rv 14 kuva ja esikon aikainen raskausmaha rv 21 ja ne on iha samankokoset pallot :D 
Mies reilusti tuumas et "Sut saa varmaa vierittää heinäkuus sinne synnäril" :D
 
Voi, teidän masut on niin ihania!

Mun masu kasvaa ihan oudosti, keskeltä eikä tuolta alavatsasta. Onkohan se normaalia? :D Jo jonkin aikaa olen miettinyt, että kyse on varmaan syömisen aiheuttamasta turvotuksesta, mutta mieskin on masua tunnusteltuaan sanonut että se tuntuu ihan erilaiselta kuin ennen. Kiinteämmältä ainakin. Mene ja tiedä sitten, musta tuntuu että mulla on taaksepäin kallistuva kohtu. :)
 
Hitsi miten sen kuvan saa lisättyä tänne??? en osaa ja menee hermo jo valmiiks :D täällä on sellanen pallo et jokainen a)epäilee mun olevan pidemmällä    b)on varmoja et siellä on joku 3 vauvaa.....
 
Varmista että se ladattava kuva on alle 200kt muuten ei suostu lisää sitä :)
Kuvaa pystyy pienentää ainaki Paintissa. Ja tässä kirjoitusruudussa näkyy yläreunassa noita lisävalintoja, niin se on tuo image manager mistä kuvan voi ladata :)

En nyt tiedä selvensikö yhtään... :D
 
Jaa neusvoisko joku miten noita kuvia tänne saa? Yritin muutaman kerran mut ei se kyllä tänne siirry millään..... :/
 
Takaisin
Top