Massukuvia :)

Tänään töissä miesasiakas sanoi, että: "Annappas, ku minä nostan! Näytät olevan siinä tilassa.." :D

Ilmeisesti tää siis alkaa todenteolla näkymään! Täytyy myöntää, että oli ihan hillitön halu kysyä siltä, että: "Missä tilassa?!!". Olis ollu niin kiva piruuttaan kattoa kuinka ihminen kiemurtelee. Hih.
 
Minttu32, kurkkaas toho pari viestiä ylemmäs ^^ siinä yritin jotenki neuvoa kuinka kuvan saa liitettyä :)

*muoks* siis näköjään kurkkaa edelliselle sivulle.... 
 
Juu tuota kautta yritin mut näyttää vaan et size:-1 eikä siis anna laittaa kuvaa..... Blaah! No, iso pömppis täältä löytyy joka tapauksessa. :D
 
14+2
Ihania masuja teillä! Innostuinpa sitten itsekin masuni kuvaamaan, joka on todellakin kasvanut. Kova työ on sen piillottelussa, kun ei kukaan vielä ilouutisestamme tiedä.
 
kääk miten ihana masu :)  mä kun luulin että mulla on isoin täällä.
niin ihanaa kun ollaan jo kaikki näin pitkällä :)
 
Ja minttu32, mullakin se näyttää et size -1 mut kunhan kuvan koko on alle 200kt ni pitäs onnistuu... sit on jottai hassusti jollei se kuva tuu siihen viereen näkyviin... Mäki säädin ensin vaik kuinka kauan enne ku onnistuin :D
 
Voi apua, mulla on tässä 4 päivän sisällä turvonnut maha sellaisiin mittoihin ettei voi uskoa edes! mieskin tuijotti monttu auki mahaani. täytyykin kuvata heti kun löydän kamerani!:D
 
Neeuska, tuota kuvaa katsoessa ihmettelen samaa... Löysiä paitoja oon pitäny, eikä ainakaan vielä oo kukaan mitään vihjaillu...
 
kiva kun kaikki jaksaa laittaa noita kuvia kun niitä on kiva kattella :)

janjan, ihan kun sulla ei olis jalkoja kun ne sulautuu tohon mattoon tollain hauskasti :D

onneks havaitsen aina noi tärkeimmät asiat ensin...
 
Nyt ei enään harmita niin paljon kun en vaan nyt yksinkertasesti onnistu sitä kuvaa tänne lisäämään....Mulla on tasan samannäkönen maha kun miimu86:lla ! ja esikoinen tulossa :D et ei aina enää kauheesti ees naurata....ihmiset kattoo monttu auki ja viä enemmän ku kerron millä viikoilla oon...ja lähtöpaino 55kg et aika kauas paistava pötsi on.....
 
Voi ihanuus sentään noita teidän masuja :) Mää oon sillai niinku aikalailla vihree kateudesta ;)
Meikäläisen maha on menny näemmä lakkoon,ku ei se halua ruveta näkymään...Noh,ehkä asiaan vaikuttaa toi hyvin varastoitu ylimääränen pehmuste mahan kohalla! Ei siis näjy muuta kuin samat makkarat kuin ennenkin,ainoastaan siitä tietää että jotaki tapahtuu ku housut ei mee kiinni :)

Noh laitelkaa te tänne kuvia,niin mää saan ihailla ees muiden masuja :)
 
Voiii, en kestä, kun muilla on jo ihania massuja, vihreenä ollaan siis täälläkin :') Huomenna poksahtaa 14 rikki ja täällä ollaan edelleen ihan "lapsen kengissä". Alavatsalta on masu alkanut hiukan kasvaa, mutta kyllä se helposti pysyy edelleen piilossa (vaikka anoppi ja ystävä tuossa jo hiukan tuumasivat, että onhan tuo vatsa jo hiukan pyöristynyt).. Mamma-housut jouduin jo viime viikolla ostamaan, kun ei nappi mennyt enää farkuista lainkaan mukavasti kiinni. Kiloja ei ole vielä tullut yhtään, mutta hyvä niin, vaikka saisihan tuo painokin pikkuhiljaa alkaa nousta. Kyllä sitä jo odottaa, että alkaisi vauvis paistaa, nyt kun on vaan enemmänkin turvonnut olo koko ajan <3

Samoin kuin SussuRiina, jään mäkin odottelemaan vielä muiden ihania kuvia, ennen kuin oma on esiin pullahtanut <3
 
Aivan ihania kuvia masuista täällä. :) Ja kokoakin löytyy, ihmettelen kyllä minäkin kun miimu86 ei ole jäänyt kiinni. :D 

Minä en edelleenkään saa sitä masukuvaa näkyviin joten laitan siihen linkin. Eli rv 14+4 menossa tässä kuvassa: 

http://aijaa.com/nUT9uq
 
Ihan tosi ihania massuja! 
Ei täälläkään mitään vielä näy (12+6 tai 13+1, kuten ultrassa sanottiin). Kätilö tosin sanoi, että oon sen verran pitkä, että voi kestää pitkäänkin että alkaa mitään näkyä.
*huoh* Ei malttais odottaa!!
 
Oi, niin ihania masuja teillä kyllä! Olen kanssa kateudesta vihertävä. Onneksi pääsen huomenna neuvolaan kertomaan pienen masun aiheuttamista huolistani. Ei ne taida valitettavasti normineuvolakäynnillä ultrata - vai onko teitä ultrattu?
 
Onks kellään napa pullahtanu? Mulla on puolet navasta (toi yläosa) tullu jo pihalle :D ei morjes.....
 
Täällä toinen jolla napa pullahtanut! Ekassa raskaudessa pullahti joskus rv 36, toisessa rv 22 ja nyt jo rv 12!! Huh huh.. Se siis ekana kärsi tästä muodonmuutoksesta :D Mutta palautuu kyllä synnytyksen jälkeen takaisin. :) 
 
Tääl kans napa pullahtanu xD Tais tapahtua n.rv 11... Sama oli esikoisesta:) Välillä yritin jopa teipata navan, ku ärsytti kun kaikki jatkuvasti tuli sitä kommentoimaan, kuinka se pullottaa paidan läpi...
 
Ohhoh! Ompa täällä porukalla masut kasvanu. Ei mulla oo vielä ku pieni pömppö, vaikkei mitään ylimäärästä tossa mahan kohdalla ookkaan. Ekasta oli suurinpiirtein puolenvälin tienoilla tällänen pömppö mikä nyt. Tokahan näkyyki kyllä yleensä aikasemmin ku eka. Mutta on kyllä ihan mahottomia mahoja muutamalla! :) Mää nautin vielä kun on näin pieni maha, kun en hirveesti siitä isosta mahasta välitä kun se on vaan tiellä :D
 
Takaisin
Top