Lyytis: no sittehä me törmätään varmasti siellä ultrassa [:)] mulla on lyhyet mustat hiukset ja mun mies on kalju [:D] Onnea esikoisen johdosta, vauvat on niin ihania! Niin ja tervetuloa Toijalaan... mä olen asunut täällä jo 9,5 vuotta ja olen tuos keskellä kylää töissäkin joten saatatte tunnistaa [;)]
siitä kirjasta... kävin katsomassa tuos meidän infossa sitä vauvan omistajan käsikirjaa... ei ollut kuin taaperoikäisen käsikirja, mutta lupas tilata. Mitä olettemaksaneet kirjoistanne? Ton hinta olis jo 20e...
Mä ajattelin sitä isyyspakkausta kans vasta jouluksi, (en kerkeis ees sitä viikonpäähän kasata valimiiksi, idea tuli niin myöhään mulle) mutta olen pienen isänpäivä paketin kyllä kyhännyt ja kortin myös. korttiin ajattelin myös liimata yhen tulevista ultra kuvista [:)]
Huh, kyllä pistää jännittään yhä enempi ja enempi... tuskin saan enää sunnuntaina nukuttuakaan... maanantai, kääks, melkein voisin peruuttaa sen ultran [:o] toivon niin kovasti sitä tyttöä
pitäkää nyt peukkuja että tyttö siellä olisi!
Sain tässä juur "viimesen" työvuorolistankin kouraan. Joulukuu ois viel töitä sit pidän 1vko talviloman ja 4vko kesäloman siihen perään ja viel pari työpäivää niiden jälkeen kun äippäloma alkaa ystävänpäivänä [:)] olenkin kyllä ihan loman tarpeessa [:D] ja hassua kun meiltä töistä jää kaksi äippälomalle, lasketut ajat on kuukauden välein, pomolla oli hiukka sulattelemista... mut on se ihan ok nyt [:D]
taas tuli textiä [:D]