Marraskuun Mutinat

jee lääkärit käyty. sairaslomaa äitysloman alkuun asti.

muuten kaikki hienosti. vauva kasvanut hyvin, hyvät sykkeet ja painon nousu normaali =)
syntymäkooksi arvioi 3,5kg =) nyt tytteli painoi 942g ja edelleen näytti neiti olevan tulossa, ei ollu mitään kasvanu jalkoväliin =)

pää alaspäin neiti on pysynyt ja kovasti liikkuvainen.

niin ja otin sen influenssarokotteen myös. mun mielestä se on hyvä juttu ja neuvolassa suosittelivat sitä myös.
 
Meillä on ens viikolla tuo vauvan kokoarviointi ja vähän jännittää kuin isoksi siellä oikein aiotaan kasvaa. Lääkäriä edeltävänä päivänä on sitten puntteja väpättävä sokerirasitus, johon mies on nyt lupautunut mukaan kun tietää mun järjettömän piikki- ja verikammon. Jotakin varmaan kertoo mun verikammosta se kun otin neuvolasta viime kerralla mukaan suonikohjuista kertovan esitteen enkä ole vieläkään pystynyt sitä avaamaan [:'(].

Nyt on sitten alkaneet katkonaiset yöunet ja helpotusta ei taida olla luvassa ainakaan vuoteen [;)]. Ensin heräilin yöllä mahan pistelyyn, sitten siihen kun rintalasta tuntui olevan tulessa ja lopulta mua herätteli reisissä tuntuva kipu. Mitähän ensi yönä...
 
Ihanan ihanaa sain nyt aikaseks varattua sen 4 d ultran!! 9.12. ihana nähä pikkunen oikein kunnolla kaikki kasvon piirteet ja varmistuis sit 100 % toi sukupuolikin kun viimeks sanoi että oli tyttö mut lisäs hyvin äkkiä että se on kyl 90 % varma tieto sillai ultrassa! et ihan varma ei voi ikinä olla [:D] Kävin sit youtubessakin kattelee noita videoita ja oli kyl niin ihania!! Äitikin tulee mukaan kun ei mies nyt töistä pääse!! Maksu mieheks taidan itse joutua kun miehen mielestä se on turhaa tuhlausta kai se vähän on, mutta kun se on niin ihana ja mun ensimmäinen raskaus niin haluun saada tästä kaiken irti!![:D]
 
Me jätetään tuo 4D ultra väliin kun kaikki on lääkäreiden mukaan oikein mallikkaasti joten jännitetään kasvonpiirteet h-hetkeen :)

Tyttöä arvelivat edelleen meille joten luotan kahden eri lääkärin ultrasilmään sen verran että en epäile. Itsellä ollu tyttö olo alusta asti ja muutkin sitä veikkailleet joten mennään näillä :)
 
Takaisin
Top