Hei kaikille uusille ja vanhoillekin! Joukko on taas kasvanut mun edellisestä kirjoittelusta :)
Soittelin tänään sinne neuvolaan ja sain ajan tiistaille 27.3. Ultrasta ei ollut vielä mitään puhetta. Kotiin tulee kuulemma jotain lomakkeita, joita täytellään ekalle käynnille. Jännää kun kaikki on vielä niin uutta ja kokee nää kaikki neuvolajututkin ekaa kertaa :) Terveydenhoitaja kyseli puhelimessa jo kaikenlaista ja lopuksi, että miten olen voinut :) Vaikutti mukavalta naiselta :)
Tänään yks työkaveri jutteli mun seurassa yhdelle toiselle työkaverille, joka on raskaana ja kyseli kaikenmoista. Samalla sitten paukautti mullekin kysymyksen, että sulla ei ollut vielä lapsia ja että milloinkas on tulossa. Hetkinen piti miettiä, mitä siihen sanoa, ja jotain ympäripyöreää vastailin... En usko, että arvasi, mutta aika yllättäen se tuli!
Iltapäivällä töissä yhessä koulutuksessa iski ensin migreenin alun päälle ja sain tältä toiselta raskaanaolevalta Panadolia, joka onneksi vähän auttoikin, vaikka normaalit kipulääkkeet ei aina mulla kovin hyvin tehoa. Mutta kysyin häneltä lääkettä juuri siksi, että kun tiesin, että myös on raskaana ja tuskin siksi kantaa mukanaan kovin tujuja lääkkeitä. Jossain vaiheessa koulutusta särky jo vähän hellitti, mutta tilalle tuli tosi paha olo. Pukkasi hien pintaan ja sai tosissaan taistella pahoinvointia vastaan. Onneksi ei tarvinnut lähteä vessaan.