Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alunperin aikanaan ajattelin, että olisi kiva saada tyttö, mutta nyt kun on raskaana niin on tuntunut, ettei ole mitään väliä kumpi tulee. Eka kun kyseessä. Toiveissa toki olisi, että saataisiin molempia sukupuolia sitten aikanaan.Sarah kirjoitti:
Sukupuoli toki halutaan tietää ultrasta aikanaan, jos se vaan näkyy. En ole oikeastaan nähnyt mitään syytä odottaa synnytykseen, kun ihan yhtälailla se jännittäisi sillon ultrassakin, kuin mitä synnytyksessä :) Ja helpompi kuitenkin sitten hankintojen yms kanssa, jos tietää etukäteen kumpi tulossa.
Oon kans miettiny tota alkuraskauden ultraa, mieli tekis mennä mutta hinta vähän mietityttää..PePa kirjoitti:
Oireita multa löytyy väsymys, pientä huonoa oloa aina silloin tällöin mutta ei vielä ainakaan mitään ihan järkyttävää :) Tää mun huono-oloisuus taitaa johtua ihan vaan tästä väsymyksestä.. Alavatsaa vihloo ja jomottelee välillä tosi kovaa ja tietenkin alan sitten heti miettimään että no nyt tää menee kesken ihan varmasti :/ Rinnat on kipeät, mutta ei onneksi ihan niin kipeät enää kuin muutama päivä sitten, ja ilmaa on mahassa ihan hirveästi, en muista että aikaisemmissa raskauksissa olisi ollut näin paljon. Ja NÄRÄSTYS!! Se pirulainen on löytänyt mut jo nyt! Esikoista odottaessa alkoi vasta reilusti puolenvälin jälkeen, kakkosesta vähän ennen puoltaväliä mutta nyt mua närästää joka päivä ja viikkoja vasta sen 4+3 o.O
Moii kaikki pikkujyvän kantajat! Kiva nähä muitakin jännääjiä täällä! Eli odotan esikoistani, enkä tiennyt kummalle menisin, lokakuun odottajiin vai tänne, koska LA ois lokakuun loppuun tai marraskuun alkuun! kuitenkin, olen hirmu onnellinen itseni kuin teidänkin puolestanne. Toivottavasti kaikki menee hyvin. Olen yrittänyt olla stressaamatta, mutta välillä tulee päähän kysymyksiä että mitä jos... en anna kuitenkaan sille valtaa, syön terveellisesti ja liikun sopivasti.-Neilikka- kirjoitti:
Eka haamuplussa tuli 25.2. joka vahvistui 27.2. Suurin oire on ollut rintojen turpoaminen ja kipeytyminen, tissit ovat ollaan todella kipeät eikä kyljellään voi oikein nukkua. Samoin pissillä pitää rampata. Hikoilenkin kuin joku pieni possu. Päätäkin jomottanut tietyin väliajoin. Kerran aamulla pelästyin kun mahassa tuntui viiltävä kipu ja mietin, onko se ihan normaalia? Vuotoa ei ole ollut minkäänlaista onneksi, kuin vain valkkaria ja kokoajan semmonen kostea tunne. Tänään soitan neuvolaan, toivottavasti ei ihan heti tulis aikaa kun on vielä näin alussa. Toivotan kaikille ihanaa odotusaikaa!