Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on lapsen isä myös kuvioissa, vuosia yhdessä asuttu ja aviossa ollaan.Sarah kirjoitti:
Eka neuvola on varattuna, laittoivat 3.4 sen, viikkoja silloin menkkojen mukaan laskettuna ois 9. Vielä pitäis sinne saakka malttaa :) En huomannut kysellä silloin kun aikaa varasin, että ultraavatko siellä jo. Aattelin tuossa lähempänä soitella ja kysellä tarkemmin kauanko menee ja mitä tehdään, kun on mulle eka niin ei ole aiemmasta kokemusta :)
Mulla ei ole tissit ainakaan vielä kipeytyneet, eikä kyllä haittaa, jos ei kipeydykkään :D Mahavihlaisut, pahoinvointi ja väsymys olleet oireina.
MamaSupa: Onpas kiva nähdä palstalla toinenkin ensiodottaja! (Tai voihan olla, että on muitakin, mutta ei vaan mun silmään nyt tarttunut tällä vilkaisulla...) Ihanan piankin vielä tulit raskaaksi! Eipä meilläkään kovin kauan mennyt, kolmas kerta toden sanoin :)Eleanora kirjoitti:
Minäkin olen naimisissa ja mies siis mukana kuvioissa. Tänään tein sen muuttoilmoituksen tullen ens viikon tiistaista voimaan, että varmaan heti keskiviikkona soittelen sitten neuvola-aikaa uudesta kotikunnasta, vaikkei vielä varmaan ehkä näykään heillä rekisterissä. Mutta tulostin kyllä todistuksen muuttoilmoituksesta itelle varalta. Oon jo aika kärsimätön, että saisin soitella sinne neuvolaan... :)
MamaSupa kirjoitti:
Itse soitin neuvolaan heti kun olin saanut itseni kuosiin siitä ihanasta alku"järkytyksestä" kun tein positiivisen testin. :) Meillä on tämä vuosi oikein onnen vuosi, kun menen rakkaan mieheni kanssa naimisiin syyskuussa ja pikkuinen tulee sitten loppuvuodesta maailmaan. :) Mä oikein odotan sitä kun maha alkaa kasvamaan ja pääsen räjäyttämään uutisen kaikelle kansalle. :D Miten sulla on alkuraskaus lähtenyt käyntiin?