Hmm, uskaltaiskohan sitä tulla tänne...?
Sain tuossa plussan viime torstaina ja LA olis sitten varmaankin heinäkuun lopussa, jos pitää paikkansa, että saanut alkunsa tästä kierrosta eikä edellisestä.
Meillä on esikoinen joka syntynyt 9/2013 ja pyörinkin lähinnä tuolla elokuiset 2013 ryhmässä, kun LA oli silloin elokuussa. Minä siis 21v. ja mies 23v. eli nuoria ollaan ja jo toisella kierroksella.
Lisäjännitystä tähän tuo se, että esikoisella todettiin vakava sydänvika vasta syntymän jälkeen, enkä missään nimessä halua enää koskaan kokea sellaista. Ensimmäinen neuvola on 17. joulukuuta ja sieltä tehdään sitten heti lähetettä Tayssiin, jotta raskautta seurattaisiin tiheämmin ultralla. Täällähän siis tuo perus np. ultra ja rakenneultra tehdään Terveystalolla, mutta mun kohdalla niiden lisäksi myös Tayssissa.
Onnea jokaiselle plussasta ja toivottavasti kyytiläiset pysyy matkassa loppuun asti terveinä! :)
Meillä on esikoinen joka syntynyt 9/2013 ja pyörinkin lähinnä tuolla elokuiset 2013 ryhmässä, kun LA oli silloin elokuussa. Minä siis 21v. ja mies 23v. eli nuoria ollaan ja jo toisella kierroksella.
Onnea jokaiselle plussasta ja toivottavasti kyytiläiset pysyy matkassa loppuun asti terveinä! :)