Marraskuun muminat!

Snower meillä lapsien ikäeroksi tulee 1v7kk:-D täytyy kans miettiä kaksosten rattaita,mutta skitte vasta kun tietää että kaikki hyvin:-D
 
Täällä kans doppler hommattuna kun halvalla sai. Kans hulluna kokeilin ja ihme ääniä sieltä kuului vain yhdestä kohdasta.
 
Mä kokeilin la iltana. Luulin kyl omaks sykkeeks, mutta saatoipahan tuo olla tuon toisenkin. Mul on kans ihan karvalakkimalli dopplerista.
 
Meillä on pieninmpien ikäeroksi tulossa 1v1kk :confused: Vähän jännittää miten pärjään neljän alle kouluikäsen kanssa joilla pienillä on tuollainen ikäero... Tuplat meiltä löytyy kaksin kappalein, toiset on ihan uudet, ne jäi käyttämättä kakkosen ja kolmosen kanssa, kun ei tuo kakkonen viihtynyt rattaissa. Ikäeroa heillä 2v2vko. Eipä kyllä tullu noita vanhempiakaan paljoa käytettyä, ihan muutamasti sillon ku kakkonen oli vauva...
 
Ja dopplerikin olis, mutta tekis mieli myydä pois ja ostaa uusi...
 
Mä kattelen ihan onnessani tuplia :) Ikäeroa tulis 1v 7kk, eikä tuo esikko viel kävele ni tulee todennäkösesti tarpeeseen. Valinnan vaikeus vaan iskee :) Mut käytettyjä kuitenki kattelen.
 
Mä tänään kokeilin ekaa kertaa doppleria enkä kyllä odottanut kuulevani mitään. Yhden kerran ajattelin, että no nyt mutta ääni oli samointein poissa. Täytyy kokeilla parin päivän päästä taas uusiksi.
 
OIh, kävin tuolla ihailemassa joulukuisten masuja :Heartred Mulla on niiiiiiiiin ikävä kumpua!
 
Tilasin just tuolta raskauskeijulta dopplerin. :) Toi Angelsounds vaikutti hinta-laatu-suhteeltaan parhaalta.
 
Mulla on angel sounds ja oon ollut tosi tyytyväinen. Kannattaa muuten teipata se sondin vieressä oleva patteriluukku teipillä. Muuten sitä geeliä on pian siellä luukun sisälläkin.
 
En nyt halua pelotella ketään, mutta turvallisilla vesillä ollaan vasta kun saa elävän lapsen syliin. Sain juuri kuulla että entisen työkaverini, jolla oli laskettu aika joulukuussa, lapsi oli kuollut kohtuun alku viikosta. Ikinä ei voi olla ihan varma. Kamala olo ollut tänään hänen puolestaan. Hirveää että noin käy. Omakin odotus tuntuu taas pelottavammalta.
 
Takaisin
Top