Marraskuun muminat!

Kiitos Sunny! Viikkoja oli nyt sitten ultran mukaan 6+0. Tosi epäselvää kuvaa ettei paljoja selvää saanut, mutta tärkeimmän kuitenkin.
 
Miks tää aika matelee näin...? Huomenna on rv 5+0, ja pitkä matka on vielä "turvallisille vesille " Piinaavaa tää odottelu,et mitä tapahtuu..
 
^ Sanopa muuta.. Kyllä tuntuu aika matelevan, yhtä hitaasti tässä neljännessä ku ekassaki...
 
Mulla pyörii koneessa kellarista kaivetut raskausvaatteet. Suurin osa paidoista menee jo käyttöön, kun ovat ihan normipaitoja. Katotaan milloin saa laittaa noi maailman mukavimmat housut jalkaan :)
 
Oliko se niin, että täällä ei saanut mainostaa face ryhmiä (en jaksa mun superhitaalla puhelimella ettiä muita keskusteluja)?
Muoks. Juu ei saa :) Muokkasin siis viestin :)
 
Muokattu viimeksi:
Mites, aiotteko käydä ottamassa influenssarokotteen? Sehän annetaan raskaana oleville ilmaiseksi. Täällä jaetaan rokotuksia ensi viikolla, ja olen sen ajatellut hakea jos ehdin. Pitääköhän raskaana olo jotenkin todistaa, vai luuleeko ne että joku huijaa itselleen rokotteen? Tauti tarttuu raskaana oleville helpommin ja on oireiltaan vaikeampi. Rokotus suojelee myös vauvaa.
 
Mites, aiotteko käydä ottamassa influenssarokotteen? Sehän annetaan raskaana oleville ilmaiseksi. Täällä jaetaan rokotuksia ensi viikolla, ja olen sen ajatellut hakea jos ehdin. Pitääköhän raskaana olo jotenkin todistaa, vai luuleeko ne että joku huijaa itselleen rokotteen? Tauti tarttuu raskaana oleville helpommin ja on oireiltaan vaikeampi. Rokotus suojelee myös vauvaa.


hmmh.. en oo kuullukkaan tommosesta :) en tiiä... pitäs varmaan kysellä neuvolasta :)
 
Mulle osui lehdestä silmään että niitä aletaan pistämään ensi viikolla ja sitten vähän googlailin.Laitoin terveydenhoitajalleni sähköpostia ja tiedustelin että voisiko se pistää sen ekassa neuvolassa, niin ei tarttis jonotella. :)
 
En aio ottaa rokotusta. Esikoista odottaessa otin nasunuha rokotteen and we all know how that turned out.... Joo, se influenssarokote on eri, mutta silti ahistaa ajatus :/ (Onneksi mulle tai vauvalle ei siitä silloin mitään tullut)
 
Kovasti ainakin lupailevat ettei tuosta tuu mitään. Mun mies on terveydenhoito alalla, ja olisi saanut ilmaiseksi tuon rokotteen ja hölmönä ajatteli ettei tarvii sitä. Olishan se kuitenkin suojannut myös mua..
 
En aio ottaa influenssarokotetta. En oo sitä koskaan ottanu, enkä tarvinnu. Mäkin oon hoitoalalla, ja töissä ollessa oisin halutessa sen saanu. Sikainfluenssarokotteen otin silloin, mutta senkin tosi pitkän pohdinnan jälkeen.
 
mun mielestä kannattaa ottaa rokotteet.. ei niitä turhaa olla antamassa.. kaikessa on varjopuolensa ,mutta siitähän ollaan montaa erimieltä :) luulis että sitte neuvolassa kerrottas ? jos ois mahdollisuusottaa :) mulle aika sama loppujenlopuks jos saa nii otan jos ei niinei:)
 
En aijo ottaa influenssarokotetta. Viime marraskuussa otin ensimmäistä kerataa ja sairasti myös sitten samana talvena ensimmäistä kertaa influenssan. Joten sen takia.
 
En ota influenssarokotetta. En ottanu esikoisenkaan aikana, enkä oo myöskään esikoista rokotuttanu, kaikki muut rokotteet on nlas saanu, mutta toi influenssa on mulle niin ehdoton ei :)
 
Mun on varmaan pakko ottaa influenssa rokote. Itsellä niin paska vastustuskyky ja sairaala harjoittelu edessä.
En oo ottanut ikinä ylimääräisiä rokotteita mutta en lähe kokeilee miten käy ilman.
Possunuhassa ei ollu kaukana sairaalareissu keuhkokuumeen vuoksi.

Hei dopplerin omaavat, kyllä Mä luulen että virtaus minkä Mä sieltä löydän 105-123 on Alkion syke :D että muutkin hullut vaan dopplailee! ImageUploadedByVau Foorumi1416154192.658149.jpg
 
Lukemat kuulostaa kyll ihan oikeilta. Saitko sä siis ne myös kuulumaan vai näkyi pelkästään näytöllä? Mun dopplerissa ei ole näyttöä, karvalakkimalli :)
 
Sain kuuluu, mut toki se on sellasta haku ammuntaa. :D

Toi meijän laite on tori.fistä mutta ainakin tuolla raskausjeijussa näytti olevan monia erilaisia :)
 
Takaisin
Top