Marraskuun muminat!

Täälä ainakin vielä kahvi maistuu! Ja ihanaa että on muitakin odottavia pienellä ikäerolla, meille tulossa näillä näkymin 1v 9kk :)
 
Tervetuloa uudet! :welcome

Zeni: mulla oli aiemman raskauden aikana kilpirauhasen vajaatoimintaa, thyroxinia söin. Lääktystä en ole enää raskauden jäljeen tarvinnut. Nyt kun soittelin neuvolaan niin mainitsin asiasta ja otetaan kokeet samalla kun muutkin verikokeet ultraa varten. Eli kerro neuvolaan kun soittelet niin sieltä sitten määräillään uusi annostus kokeiden jälkeen :)
 
Jospa mäkin ilmottaudun mukaan. Täällä tuntuu olevankin jo muutama tuttu :) Viikkoja 6+2 ja eka ultra takana. Meillä on ennestään 2wee poika. Asustelen keski-Euroopassa. Mulla in muuten kilpparin vajaatoiminta monen muun vaivan lisäksi :)
 
5+5, ostin tollasen jumper merkkisen jpd-100A käytettynä. Toi on kiva ku on näyttö erikseen.
Ja tosi alhaalta ihan tosta häpyluun yläpuolelta, enkä Mä oikeesti usko et se vois vauva vielä olla :D kunhan testailen
 
Ehkä 9. Viikko olis todennäköisempi kuuntelu hommiin, toi oli vaan hassu mistä virtauksesta tms se lukema tuli ja siis sykkeltä se kuulosti, mutta doppleri luo itse sen äänen :D
 
Ehkä mä tosiaan odottelen ainakin seuraavan ultran yli :)

Voi itku sentään voi olla kökkö olo. Oksettaa ja päätä särkee. Huoh.
 
Zeni, hei onnee tosi paljon siullekkii ja tervetuloa joukkoon! :)ja kiitos!
Miullakkii ois tuo doppleri tuolla kaapissa edellisen raskauden jäliltä, enkä kyllä ennen 9. viikkoo ees yritä kuunnella, viimeks alko kuulumaan 11.viikolta eteen päin vasta.
 
:) Mä taas en saanu, kun omat ääneni kuuluviin eilen. Nooo, jos en viikol uudestaa :D Esikosta kuulimuistaakseni rv 8 tai 9.
 
Mä möin dopplerin esikoisen jälkeen pois. Jotenkin ajattelin että en muka enää tarvitse seuraavassa raskaudessa? Kun ei tarvi niin stressata? Todellisuudessa stressaan kymmenen kertaa enemmän? :confused::grin Nyt kyllä harmittaa, mutta uuttakaan en viitsi ostaa...
 
Mäkin oon miettiny dopplerin hankintaa, mutta vielä en oo ostanut. Esikon kanssa sitä ei ollut ja pärjäsin varsin hyvin, mutta jostain syystä stressaan nyt paljon enemmän. Tänään vko 6+0 ja eilen alko pahoinvointi, ei kiva :/ Esikoisesta alkoi tosin vielä aiemmin ja kesti sinne 16 viikolle.
Ja vaatteista, mä hölmö menin myymään liki kaikki esikon pienet vaatteet, joten paljon on hankittavaa. Mutta kirpparilta saa edullisesti tosi kivoja :) Tuplatkin täytyy hankkia ja haluaisin Phil&Tedsit tai Joggerit. Mutta niiden aika on vasta paljon myöhemmin. Nyt toivotaan että kaikkien pikkuiset pysyy matkassa mukana :)
 
Tervetuloa mukaan pikkumyy! :) paljon sulla nyt sitten oli viikkoja? Itsella huomenna varhaisultra 6+4 ja jännittää..onko liian aikaista ultrata ja onko siellä edes mitään...huh.
 
Takaisin
Top