Marraskuun muminat!

Mun siskolla on neljä lasta, joista kolme on alle nelivuotiaita. :) Häneltä olen saamassa paljon tarvikkeita ja vaatteita, joten saas nähdä paljonko pääsee itse edes ostelemaan. :)
 
Meijän pitäs sitte hankkia sisarusrattaat, jotkut pienet ja sirot ois kivat. Ku kuitenkkii 1v1kk ikäeroa sitte nuorimmaisella ja tulevalla. Oisko mittää hyviä suositella?
 
Tein eilen uudestaa testin ja tulos oli pysyny samana. Nyt vähän pelottaa jos onkin tuulimuna, vaikkei se mitään suoraan kerrokkaan koska testien välissä oli vaan yks päivä.
 
MarjaKu, bumbleridet ois ihanat mut on vielä läytettynäki sen hintaset että ei pysty nyt taipumaan, sillä oon katellu noita easywalkereita nyt kun on pidempään olleet markkinoilla niin käytettynä edullisemmat :)

Vahvistuu se siun viiva vielä, elä huoli ❤
 
Mä oon miettiny kans että pitäskö hankkia tuplat, mutta ehkä kallistun siihen seisomalautaan. Esikoinen on kuitenki sitte jo 2v3kk, eli tuskin istuis rattaissa kauaa. Tai sit ostan vasta enskesänä jos alkaa näyttää siltä ettei lauta toimi :) bugaboo donkeyt olis :Heartred mutta vähän on suolanen hinta! :D
 
Noi bugikset ois miunki märkä uni mut ku ei ni ei :sad001

Ite pähkäilin kans seidomalautaa eka ku oon tykänny noista oran jovi air yhistelmistä niin hirveesti mut täällä ettäänperällä on talvisin niin huonosti auratut tiet että mahtas itku päästä tapellessa :D
 
Hitsi, et kuulostaa kivoilta noi vaunuhöpinät, vaikkei niistä ite mitää oikeen ymmärrä, saati sit oo mitää kokemusta. Ei kyl malttaisi oottaa, et pääsis iteki kattelee ja vertailee :binkybaby
 
Mää kattelin eilen illal torista vaunui ja löysinkin sopivat, MUTTA kun en uskalla viel ostaa... Säilytystilaa meil ei oo yhtää ylimäärästä ja kun ei oo varmuutta et onko tuol vatsas elämää.... Koitan siis malttaa mieleni mahollisimman pitkään. Haaveissa siis tuplat, vierekkäisillä penkeillä, isoilla renkailla, ja kääntyvillä eturenkail.
 
Voi tätä tunnetta, kun se viiva siihe testiin tuli!! Onnen, jännityksen sekainen olo! Onnea kaikille, toivottavasti pysytään matkassa! ❤

Minulla on 6v ja 4v lapset jo, joten tuplia ei tarvita, mutta ihan uudet vaunut kyllä ja oon niiii haaveillut niistä valkoisista keinonahkaisista, varsinkin jos tyttö tulee.

50cm vaatteet jää tosiaan nopeasti pieneksi,heti sen 1kk jälkeen. Että niihin 56cm kannatta enemmän panostaa!

Ajattelin odottaa siihen rv 6, ennen kuin soitan neuvolaan. Semmoista jänniä repäisy kipuja tullut, muutenkin kuplii jännästi masussa, muita oireita ei kyllä ole. Kahdessa ekassa raskaudessa pahoinvointi alkanut tasan 7 rv!

Miselle & Lutupallo ( mies sitte keksi :grin ) 4+4
 
Miselle meillä oli/on poitsulla valkoiset keinonahka emmaljungat ja suosittelen lämpimästi hankkii ratasistuimen eri värisenä :D koppa on ihan jees valkoisena, mutta toi ratasistuin ...
 
Likaantuu vissii se valkonen keinonahka helposti? :D Mä niitä(kin) kuolasin ku esikoista ootin :)
 
Joo likaantuu, mutta helppo se on myös puhdistaa. Mä oon myymässä meijän settiä jos jotain kiinnostaa :D
 
Minäkin täältä sitten poistun :sad001. Perjantaina alkoi rusehtava vuoto, mikä tänään muuttui veriseksi. Tein uuden testin ja näytti edelleenkin samaa 1-2 viikkoa, eli eiköhän se sitten aika selvä juttu ole.
Bartender jos viitsit poistaa mun tiedot tosta Heinäkuisten listalta, niin ois kiva.
 
Varovaisesti ilmottaudun mukaan. Tänään tuli testiin haaleahko viiva (no, en kyllä koskaan kovin tummia ole saanutkaan). Viikkoja olisi 4+1, eli la 19.7. Meillä on ennestään kolme lasta joista nuorin ylihuomenna 5kk eli ikäeroa tulossa vain 1v1kk :confused: Huomaan myös Jenni89 olevan täällä :D Onnea sulle kovasti!

Samantien hyppään mukaan keskusteluihin.
Vaatteita me on hommattu aina melko paljon niitä 50cm ja 56cm (paitsi esikoiselle). Meille kun on syntynyt pieniä vauvoja ja ne 56 on ollu sopivia ekat 4kk. Ja mä tykkään vaihtaa joka päivä puhtaat vaatteet vaikka ei näkyviä tahroja oliskaan. Mutta kukin tekee tavallaan.
Tuplarattaitakin meiltä löytyy jopa kaksin kappalein. Tarkoitus oli myydä ne nyt pois, mutta tämän iloisen yllärin takia en taidakaan. Meillä on siis Gracon Stadium Duot (peräkkäin istuttavat matkarattaat) ja Carena Double Swingit (tavalliset rinnakkain istuttavat). Meillä ei keskimmäinen koskaan viihtynyt rattaissa, joten nuo carenat on jääneet täysin käyttämättä (ikäeroa nuorimmilla 2v1kk). Mutta nythän tarvitsen noita jo pelkästään päikkäreitä varten ja mahdollisesti myöhemmin kun pitää esikoista viedä eskariin. Täällä maalla tulee enimmäkseen liikuttua autolla, kun ei ole jalkakäytäviä.

On tää vaan taas kerran jännää. Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti.

Muistanko väärin, vai oliko täällä joku toinenkin jolla on kilppari sairaus? Eilen nopsaan selailin keskusteluja läpi kun aavistin plussaa tälle aamulle. Jos täällä oli, niin oliko vajaata- vai liikatoimintaa? Mulla on siis vajaatoiminta ja mietin tota lääkitystä, kun sitä kai pitäisi sit nostaa... :anyone
 
Takaisin
Top