Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En tiiä monta putkea yleensä otetaan. Riippuu kait, mitä kaikkea tutkivat.Äh, mulla on pissa- ja verikokeet perjantaina. Kyllä tätä onkin jännitetty! Onko kellään mitään tietoa monta putkea sitä verta oikein otetaan? Mua kammottaa jo valmiiksi kaikki neulat ja mulla on todella alhaset verensokerit, painokin on vähän alakanttiin Oon varma että pyörryn siellä jos oikein paljon otetaan... Mieskään ei pääse tueksi, aargh!
Äiti linkkaili mulle ykspäivä facebookissa kuvia ihanan näkösistä kakuista (joihin tulee alkoholia) ja kyseli että 'oisko ihana jouluks jos tekisin?' mä vaan 'joo tosi ihanan näkösiä!' Niin voihan niitä sitten joulupöydässä tietty vaan katsella
Jos ensikäynnillä keskusteluissa käy ilmi riskitekijöitä tai sairauksia, jotka on hyvä tarkistaa, niin sitten terveydenhoitaja laittaa lähetteet useampaan kokeeseen. Esikoisen raskaudessa minulta katsottiin esim. maksa-arvot pariin kertaan, koska meillä on lähisuvussa ollut monella raskaushepatoosi. Ja on meidän suvussa muutama muukin perinnöllinen sairaus, joka olisi voinut vaikuttaa raskauteen, joten ne tsekattiin silloin. Minulla oli kaikki ok, joten tällä kertaa ei enää tarvinnut niitäkään tarkistaa. Esikoista odottaessa maksa-arvoni olivat normaalit ensimmäistä kertaa 15 vuoteen. :DMulta otettiin vain 3 putkea. Mistähän johtuu näin isot erot tarvittavan verimäärän kanssa?
Ultrattiinko sulla noi kohtusuonet? Mulle se lääkäri puhui, että jos olisi näkynyt virtauksissa joku "notch"-ilmiö olisi aloitettu toi hoito. Oliko sulla jotain tällaista?Ilmeisesti heti plussasta olis ollu tarve...sano se hoitaja jotenkin nii että toivotaan että ehtii vielä vaikuttaa istukan toimintaan ??... Hmph.. vähän epäselväää...