Nyt ois vissiin meikäläisen osalta tään vuoden "pidemmät" reissut heitetty, ainakin jos isännän mielipidettä kysytään. [;)] Eilen käytiin isän tykönä isänpäiväkahvilla, ja sain vihdoin sen kaukalon sieltä mitä oon stressannu. [:)] Kamala oli keli kotiapäin ajaes, kun räntää tuli alkupuoli matkasta niin reilusti että tielläkin monta senttii... Alko jo hirvittään et hitto jos koko matkan tällänen keli kun matkaa kuitenki melkein 200 kilsaa sivu.. [8|] Onneks loppupuolisko oli helpompi. [:)]
Tuli aika vekkuleita tuntemuksii siin matkan aikana. Sellanen outo paineen tunne alapäähän, melkein voisin kuvitella et sit kun on tosi kyseessä ni tuo tunne potenssiin 100 vois olla kun pää alkaa puskeen pihalle. Paineen tunne kyl hävis sit kun topattiin tankkaamaan ja nousin käppäileen vähäks aikaa. Ei sattunu missään vaihees, mut tuntu kyl melko inhottavalta. [&:]
Ahistaakohan meidän muksua turvavyö, kun nykyään melkein aina autossa alkaa riehuun oikeen tunteella vaikka ennen oli päinvastoin. Mä kiristän lantiovyön melko napakasti (niinkun se tietty kuuluukin), miettiny vaan et painaako kaverin päätä/harteita se vyö kun silleen alkaa ryskämään. Mulla ei ole sitä turvavyön alenninta (vaimikäsenytoli), mutta asettelen vyön aina mahan alle. Hmmmmm...... [&:][8|]