Ihanaa Ang1 kuulla, että vielä oot siellä lueskelemassa, vaikka olikin melko inhottavia uutisia. Tsemppiä sinne kovasti!! [:)]
Ja Bluerose: sulle kans tsemppiä!! on se hyvä että pääsit osastolle ja ne siellä seuraavat kaikkea. Ei tarvi ainakaan kotona miettiä ja pelätä asioita.[:)]
Ja meemille jaksuja täältäkin, kyllä sulla on kans kaikenmaailman jutut olleet vaivana, mut siitä huolimatta oot säkin päässy näin hyville viikoille![:)]
Pääskynen: on se kyllä hyvä kuulla hyviä uutisia Kelan suunnalta! Mulla oli ihan normiuutiset sillon jo kauan sitte, mutta kyllä niittenki eteen piti vähän taistella. [:D]
Ja omaa napaa kans: mulla on kyllä vissiin menny ihan koko raskaus tosi helposti, ainakin mitä vertaa eräiden muiden kertomuksiin täällä. Siis toki on jotain oireita ollu ja on edelleenkin, mutta kaikki semmosia melko lieviä, tai semmosia, että musta ei ainakaan oo mitenkään ylivoimaiselta tuntuneet.[:)] Ite vaan oon itelleni aiheuttanu tyhjänpäiväistä stressiä turhista asioista... [8|]
Miehen kans on sit ollu sitäkin enemmän kaikenlaista kränää. TAAS tänään kinasteltiin aivan tyhjänpäiväisistä asioista... Tai siis MUN mielestä tyhjänpäiväisistä, mut sen mielestä kovinki tärkeistä. Mun mielestä menneet on menneitä, eikä niistä tarvi enää puhua, saati turhaan tapella, mutta miehellä on tapana märehtiä vanhoja asioita ja aina tuoda ne uudestaan ja uudestaan esille, kun sitä harmittaa joku uus asia. Hohhoijaa...[>:]
Jotain kivaakin kyllä: eilen käytiin siellä Naikkarilla tutustumassa synnytysosastolle ja mieskin pitkän maanittelun ja rukoilemisen ja pyytelyn jälkeen sitten viimein suostui tulemaan sinne mukaan. Se oli etukäteen jo päättäny, että koko käynti on aivan täysin turha ja aiheeton, eikä hänen tarttis joutua sinne tulemaan ollenkaan, mutta tuli sit kuitenki erittäin vastahakoisesti, kun tarpeeksi kauan vinguin asiasta. Ei ainakaan vielä oo sanonu siitä sit mitään huonoja asioita, eli ilmeisesti siitä sit jotain hyötyä sille oli (niin ku mä tiesin, että näin olis!). Kätilö näytti meille sen huoneen, jossa isät voi sit käydä keittään kahvia ja säilyttää eväitään jne ja sit istuttiin synnytyssalissa ja kätilö siellä esitteli normisynnytyksen kulkua. Mulle se oli tietty vanhan kertausta, mutta tosi hyvä kun mieskin "joutui" nyt kuulemaan asiasta joltain muulta ku multa. Kätilö myös kerto lyhyesti mimmosia asioita vois ehkä mennä pieleen yms ja koko juttu kesti noin tunnin. Mun mielenrauhalle oli hyvä ku pääsi käymään ja näkemään paikan. [:)]