Heissan kaikki!
Olen nyt pitänyt vähän hiljaiseloa, kun miettinyt omaa tilannettani, olen mä lukenut kaikki tekstit, mutta en ole saanu niskasta kii että kirjoittaisin mitään..kun mielessä pyörii vaan verenpainen, myrkytys, vointi..voinko hyvin, en tiedä...välillä tuntuu että mitään ei oo, mut toisaalta ku mietin omaa kroppaani, tuntuu että kaikki on päin takapuolta...en tiedä..olen harvoin muutenkaan kipeänä, harvoin huomaan eroa kropassani...palan tunnen kurkussa on ollut nyt viikon oire mulla, mutta lueskelin että se voi olla psyykkistä, eli saatan pelätä alitajuntaisesti pikkusen puolesta ja saan tuommoisia oireita, varsinkin iltasin ne on pahimmillaan...en ainakaan tietosesti pelkää, kun tiedän että toinen liikkuu tuolla sisälläni aika vilkkaasti, pienten supistusten lomassa.
verenpaineet ovat alkaneet tietääkseni laskea, en ole nyt mittailu, kun se on niin ahdistavaa..jotenkin tuntuu turhalta...kävin eilen labroissa ja soitin äippäpolille, jossa sain infoa, mutta en ns. oikeanlaista sitten...kun osaston lääkäri soitti hätääntyneenä mulle illalla sitten ja sanoi että hän on pahoillaan kun ei ole muistanut soittaa tuloksista ja muista asioista....no kerroin että olin soittanut polille, kyseli mitä sieltä sanottiin ja kerroin...sit se oli että miks ei kontrollia eikä mitään...mulle sanottiin polilta että proteiinia virtsassa olisi saman verran, no se olikin noussut, pitää TAAS kerätä vuorokausi virtsa...ja maanantaina uudelleen labroihin...sitten varataan maanantaille tai tiistaille polille aika ja katsotaan miten ja missä mennään...sillä jos proteiinimäärä nousee, saatan joutua TAAS sisälle..jeejee...meneeköhän maksut vakuutuksen piikkiin tai saiskohan jostain pois nää lääkärimaksut? Sanoi että jos olo ei huonone ei ole hätää ja voi olla että lapsi pysyy loppuun asti ja synnytän normaalisti, mutta jos synnytys ennenaikasesti se on mahdollisesti sektio, kun olen ensisynnyttäjä...
kiitos kaikille tsempeistä ja piristyksistä, niitä kaivataan, vaikken alamaissa tunne olevanikaan...mutta kotona oleminen on aika tylsää...hehe...onneks on tää palsta xD
voikohan muuten tää "ihan ku oksettais"-olo olla oire?
Bluerose ja ötö 33+5