Täälläkin edelleen lillutaan siinä raskaus-zenissä. Onnistuneesti sain sen tartutettua Pääskyseenkin. [:D] Mä olen elellyt jo pari kuukautta sellaisen filosofian opein, että teen, mitä huvittaa. Eilen huvitti vahata yksi hyllylevy ja purkaa osiin vanha Aarikan vauvanlelu (sellainen vaunuihin ripustettava, missä on kaksi pompulaukkelia) ja maalata se uusin värein. Lopun päivää kyttäsin lintulaudan tapahtumia tai lojuin sohvalla surffaillen netissä ja katsoen telkkaria. Tällaisia nää mun päivät on.
Tänään 37+0 eikä mitään ikäviä oireita vieläkään. Viime yönäkin vetelin sellaiset kevyet 9 tunnin unet. Huomenna on erään ystävän 30-vuotisyllätyssynttärit. Sinne pukeudutaan joksikin metsän olennoksi. Mä oon suuri, pullea, valkoinen jänis. [8|] Puvun lainasin omalta työpaikalta.
Äh, Fearsome, kuulostaa tosi harmilliselta sun tilanne. Mutta kuten Pääskynenkin kyseli, niin kyselen minäkin, että onko sen jutun pakko tapahtua just silloin? Ja jos on, niin voitko sä siihen vaikuttaa? Ja jos et voi, niin voitko sitten antaa asian mennä omalla painollaan, kävi miten kävi? Ehkä nää meidän kysymykset ovat ihan vääriä ja hassuja, kun ei yhtään tiedetä, mistä on kyse. Voimia ja kärsivällisyyttä jokatapauksessa! Koita keskittyä nyt itseesi ja vauvaan ja sitten vasta annat huomiota niille muille asioille, kun ne ovat ajankohtaisia ja on ihan pakko.