Marraskuun keskustelut.

Hei kaikille!

Mä plussasin vasta tänä aamuna, ja oon käynyt täällä vähän kurkkimassa, mutta jotenkin mä oon niin luottavaisin mielin, että tuun samantien mukaan juttuihin! :) Mä osaan sanoa vain, että tänään on dpo 16. Noita muita juttuja, raskausviikkoja jne. täytyy taas muistella vähän aikaa :p

Meillä ehti olemaan toisen yritystä puolitoista vuotta, ja tämä kahdeskymmenes kierto oli se, jolloin meiltä loppui usko. Kaikenlaista oireilua on ollut, mutta niin on ollut aiemminkin. Kun aamulla päätin tehdä testin, koska kuukautiset olivat taas myöhässä (suunnittelin soittavani gynelle, että minussa on nyt jotain vikaa), en voinut uskoa silmiäni, kun testiin piirtyi samantien kaksi viivaa. Oli pakko tehdä perään toinenkin testi, ihan apteekista ostettu, joka ei taatusti ole viallinen. On niin vaikeaa uskoa todeksi, että meille sittenkin tulee vielä toinen lapsi..!

Laskettu aika on ilmeisesti 30.7. Teistä on moni ehtinyt täällä kirjoittelemaan jo jonkin aikaa, mutta yritän saada hiljalleen käsitystä, että keitä kaikkia täällä on :) Esikoinen on näemmä paranemassa flunssasta, koska on niin energinen että! Paremmalla ajalla tulen lukemaan lisää. Ainakin pisti silmään jutut migreenistä. Minulla on vaivana krooninen auraton migreeni: kohtauksia muutama viikossa. Toivon, että tässäkin raskaudessa migreeni vähenee huomattavalla tavalla.

Olenko mä tosiaan raskaana..? :Heartpink
 
Onnea plussasta! :) mä tilasin jo hmltä mammapöksyjä (7+4) kun housut kiristää ja napit painaa. Tuossa tuo paketti odottaa et jaksais sovittaa.
 
Ei ei ei! Tuli verta, ei satu tai mitään...mut näin alkoi puoli vuotta sitten keskenmeno ja jouduin kärvistelemään vuodon kanssa 5vk, koska varhaisultra tehty just ja näillä viikoilla ei voida tehdä mitään.. mä en kestä jos tää jatkuu!! Varmaan pitää valehdella et hirveät kivut et pääsis ennen vk 11 ultraan. Vittu!!!# nyt 7+5
 
Niin ja hu olis lapsen 6v neuvola ja mun siihen perään...tuntuu niin turhalta
 
Kisu2: Tosi outoa jos ei vuotoon teillä kiinnitetä huomiota. Täällä ainaki vuotoihin ym otetaan heti kiinni. Ja vaikka ei oiskaa mitää hätää niin jos on km tausta niin saa käydä ultrauttamassa ennen nt ultraa muutaman kerran.
 
Nyt kyllä valitan kunnolla, jos vuoto jatkuu tässä viikon, en uskalla mennä vessaankaan..[emoji22]
 
Ja siitähän voi tulla kohtutulehduskin yms.. ymmärrän kyllä ettei resursseja, mut toisaalta voi tulla pahemmat seuraamukset..
 
Voi kisu :sad001 Toivottavasti pääset pian tarkistuttaan tilanteen. Liiottelet vaikka vähän jos ei muu auta. Peukut pystyssä että olis vaan harmitonta vuotoa. :Heartred
 
kisu2:lle tsemppiä, toivottavasti vuoto loppuu ja on harmitonta ja pääset tarkistamaan, et kaikki on kunnossa. :thumleft

Lemona, pyysin siis ite tuota kilpparikoetta, kun kevään raskaudessakin oli arvoissa häikkää. Hyvä, et pyysin. Oletettavasti erot kevään raskauden ja tän nykyisen pahoinvoinnissa (keväällä sohvan pohjalla+ kokoajan oksentamassa ja nyt ei ees yökötä) johtuu just tuosta kilpparin aktiivisuuden muutoksesta. Ylivilkkaalla kilpparilla ja voimakkaalla ja pitkään jatkuvalla pahoinvoinnilla kun on yhteys toisiinsa.

Mulla oli muuten tänään farkuissa kuminauhaviritelmä ja nappi auki, ku puristaavat muuten. Koko päivä oli istumista, ni varauduin jo aamulla eikä farkut puristanu niin paljoo tuon kuminauhan ansiosta.

Mun piti tänään tehä vielä yks liuskatesti, kun tää raskaus tuntuu vielä niin epäuskottavalta. Puolentoista tunnin laimee pissi tuotti kyllä melko selkeen tuloksen, et kai se on vaan uskottava ja oltava raskaana kunnes toisin todistetaan :think005
 
Yllatus2016, mäkin tein aamulla yhen testin ihan vaan varmuuden vuoks! Jos sitä osais nauttia tästä pikkuhiljaa eikä pelkäis koko ajan pahinta...
 
Täällä alkoi pahoinvointi oikein reippaasti. Aamusta iltaan oksettaa ja huimaa, ihan voimaton olo. Jouduin eilen hakemaan sairauslomaa kun tällä olotilalla ei oikeen rakennushommiin kykene...Oli aivan ihanat hoitajat ilmottautumisesta lähtien. Tuntui niin oudolta kun kaikki onniteli. Jotenkin epätodellista vielä itselle kun raskaudesta ei tiedä kuin kaksi parasta ystävää ja työni laadun vuoksi työhyvinvoinnin kehittäjä töissä.
 
Toivottavasti kisu vuoto ei ylly ja pääset pian tarkistuttamaan tilanteen. Valitat vaan hirveästi niin jos ne tutkisi asian pikimiten.

Täällä illalla hänkypänkyn jälkeen vihlasi aikast kovasti ja ukko sanoi et joo nyt ei sitten ennen heinäkuuta. Ei ole kyllä mitään s-haluja ollut, mutta jos ne siitä palautuu kun pääsee tästä alusta vähän pidemmälle, ja pelot vähän hälvenee.

yöllä tuntui jokainen kyljen kääntö ja nukkuminen oli vähän sitä sun tätä ja ennen puolta kuutta taas jo nousin, big mistake.
oli keskustelua tuosta kun kaveri kanssa odottaa ja kun on myös ylipainoinen niin heti pidetään jotenkin sairaana. saa nähdä mitä meidän neuvola sanoo.Mies meinas että kun mulla noita repäsykipuja että lapsestamme tulee jättiläinen, mutta oishan se hyvä että noi repäsyt ois tässä alkuvaiheessa kaikki alta pois niin saisi sitten loppuajan nauttia raskaudesta.

Mies mittasi omaa verenpainetta aamulla ja ajattelin että minä myös sitten kun oli mittari hollilla niin mulla oli 103/63 että joo.

No tässä valmistadutaan salipäivään, sovittiin treenarin kanssa kevyestä kiertoharjoittelusta, saa nähdä onko päänsärkyä luvassa sitten illaksi.
 
Täälläkin hyvä olo lensi ikkunasta ulos, ties minne. Oksettaa, oksettaa ja vaikka kuinka oksentais niin ei auta. Eilen siis jo alkoi. Huh huh, onhan tää taas aikamoista :yuck: Seuraavat 9kk (vai onko se jo 8kk??) sitten tämmöstä. Miksi tähän pitää aina uudestaan lähteä :rolleyes: :grin
 
Verta tulikin ihan vähän, ei ole nyt jatkunut vielä...aloin kattoo kalenteria, niin eilen olis pitänyt alkaa menkat, et voikun oliskin olleet ne kuuluisat valemenkat!? Tänään neuvola, täytyy kysellä, mut tiedän ettei siitä paljoa apua, vessassa käynti tulee olee pelottavaa pitkään taas. Mut toivo elää vielä
 
Takaisin
Top