MARRASKUU <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja melela
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Alkuraskaudesta meidän koira oli jotenkin ylisuojelevainen mun suhteen, ulkona kukaan ihminen tai toinen koira varsinkaan ei olis saanu tulla lähelle. No se vaihe vähän rauhottunu. Nyt se on kamalan huomion kipee, siis mun pitäis kokoajan silitellä yms, ja seurailee mua koko ajan mihin kotona meen. Ja musta on hauska kun se tulee useesti kuunteleen mun mahaa. Kun istun sohvalla se tulee seisoon siihen viereen ja laittaa pään jalkojen päälle niin että toinen korva nojaa mahaan, ihan kun se tulis kuunteleen. [:)]

No ei sille voi olla kovin raivona, kun muuten on niin ihana kissa.. Kyllä se saa suihkepullosta vettä naamallensa aina kun tekee jotain tyhmää, samaten kun tuo toinenkin katti.
Mutta mun vauvojahan ne on, ehkä vähän lellittyjäkin... [:)]

Oi oi oi ihanaa ihanaa ihanaa!!!! Minä täällä hypin innosta ja itken ja kaikkea! Pääsin sinne kouluun mihin hain!!! Olin saanu aivan yli hyvät pisteet viel! Maksimi pistemäärä oli 25 opetustuokiosta ja mä sain 22,5 ja haastattelusta 25 sain 21,5! Aivan yli ihanaa!! Nyt sitte muutetaan koko perhe tammikuussa uudelle paikkakunnalle aina viikoiksi [:)] Ette usko olen ONNELLINEN!

Kiitoksia kaikille, on se vaan ihanaa kun on ihanaa <3 Hassua, kun on niin tunteet pinnassa, niin kaikki ihanat asiat tuntuu viel paljon ihanemmilta! [:D]

Onnea taruselle opiskelupaikasta!
Ja ollaan saatu uusi marrasmurunenkin maailmaan, ONNITTELUT Satumaista!

Ite tänään vähän iltapäivällä aattelin että no nytkö se alkaa mutta EI.. [>:] No, korkeintaan pari viikkoo enää...

Tuola toisessa ketjussa oli puhetta haalareista.. Mä oon hankkinu vauvalle pienemmän haalarin kun tuo äippäpakkauksen, kun se on niin valtava minusta. Taitaa olla tuo mun haalari kokoa 56 ja 62 on myös.. Ja noita kevyempiä haalareita on sitten kans muutama, niitä kun oon saanu ystäviltä [:)] Saa nähdä minkä paksusella haalarilla tullaan sairaalasta kotiin [:)]

duoda duoda, tyhmä kysymys:

eikös semmonen toppapussi vai mikä lämpöpussi lie (missä on hihat ja huppu) vie aikalailla samaa asiaa kun haalari näin ihan pikkuvaavilla?

siis se semmonen hmm... etin kuvan!

tuon näkönen! sinne vaan alle lämpöstä? [8|]

mun mielestä tuo on sama asia ku laittas vauvalle toppa puvun. :) yhtä lämpönen ku laittaa siis lämmintä tonne alle..

No kun aattelinkin niin. Et ei tarttis sitten ton lisäks mitään haalaria alkaa hommailemaan... Ainakaan heti. [:D]

Kyllä se saman asian varmaan ajaa, kunhan vaan saa tosta haarovälistä jotenkin sillä tavalla ruttuun, että pystyy kiinnittään turvakaukaloon turviksiin[:)]

Tarumaiselle paaaaaaljon onnea koulupaikasta! Mä oon itse ikuisuusopiskelija [:D]. Voisin oikeesti kuluttaa koulunpenkkiä koko loppuelämäni. Olen tosin luvannut miehelle, että nyt opiskelut on vähäksi aikaa opiskeltu. Yritän tässä olla kattelematta uutta opiskelupaikkaa, vaikka mieli tekis vaikka mitä opiskella.

Satumaisella on kyllä ollut hurja synnytysvauhti! Oliko sun ensimmäinen synnytys myös nopea tai nopeampi kuin tavallista? Mä muuten pelkään noita jälkisupistuksia tosi paljon tästä toisesta. Ensimmäisestäkin ne oli inhottavia, vaikka olivatkin tosi laimeita. Kuulemma joka synnytyksen jälkeen ne vain pahenee.

Me oltiin eilen siellä käännön jälkeisessä kontrollissa ja kaikki ok. Vauva edelleen raivotarjonnassa ja kaikki valmiina syntymään. Tänään sitten siivottiin äitin kanssa kämppä katosta lattiaan. Vaihdettiin myös olohuoneen verhot ja tyynty ym. Aivan ihanan näköistä ja tuoksuista koko talossa [:D]. Tosin paikat ovat nyt aikas kipeenä. No, sauna on jo päällä, hyvää iltapalaa tiedossa ja rauha maassa kun esikoinen on jo unten mailla [:)]

Mä muuten ostin myös 60cm toppapuvun vauvalle ja tähän suht lämpimään säähän 56cm fleesepuvun jossa on kunnon vuori. Ajattelin sen olevan käytännöllisempi autossa. Sinne mahtuu kuitenkin villapuku alle ja autossa meillä on vielä fleesehuopa, jos tarvii laittaa turvakaukaloon.

Hih, tuli vahingossa Tarumaiselle kun piti kirjoittaa Taruselle. Oli toi Satumainen mielessä ja kaksi nimeä heti sekaisin [:D]

Juu mietin ittekkin tota toppahaalaria/pussia, niin siinä taitaa olla toi luukku haarojen välissä ihan sitä turvakaukalon turvista varten?? Vai?

ihania nuo teijän karvakaverit <3 (paitsi tuo matolle pissaaminen ei oo niin ihanaa..) äitin ja isän koira oli tosi mustasukkanen ku mä synnyin ku kukaan ei huomioinu sitä ensin. ei se mitää ilkeyksiä tehny mutta mökötti. mutta sitte koiruus hyväksyi minut ja suojeli ja vahti mua [:D] ihanin koira mitä oon ikinä nähny <3

katoin tänää telkusta masterchef:fiä ja aloin itkemään ku kate joutu valittemaan et kumpi lähtee, se vai stephanie ja se lähti ite [:D] ja sitte sen jälkeen mainostettiin hengenvaarallista saalista ku siitä se yks kapteeni kuoli, ni itkin sillekki [:(] 
tänää on melkee koko päivän valunu jotaki limaa.. oisko limatulppaa tai jotai?? ei oo kyl mitää veriviiruja.. [8|] mutta ei muuten vieläkään mitää merkkejä mistään [>:] muutaku issias kipu...

Loistava juttu Tarunen ONNEA!

Sain ystävältä tontyyppisen toppapussin mitä alina näyttää, sopivan pieni vastasyntyneelle ja menee varmaan koko talven yli meillä kun on niin pieni murunen tulossa. Siinä on just vetskarilla aukko takana ja edessä kaksisuuntainen vetska että saa kaukalon turvavyöt hyvin kiinni eikä tarvii mytätä pussin alareunaa[:)]

Alina mun pieni toppapulu on myös juuri tollanen "pussi" ja siinä on kolo mistä saa sitten turvavyöt kiinni. Niin näyttää olevan myös tuossa mallissa [:)] Ja kyllä se varmasti on ihan yhtä lämmin ku se että ois ne lahkeet!

Laskettupäivä lähestyy [:)] Tänään olis ihan hyvä yö lähtee synnärille [:)] Jos nökkönen tulis maailmaan huomena ja sitte sunnuntaina kotiuduttas [:)] Niin että missäs näitä tilauksia vastaanotetaan [:D]

Takaisin