Tarumaiselle paaaaaaljon onnea koulupaikasta! Mä oon itse ikuisuusopiskelija [:D]. Voisin oikeesti kuluttaa koulunpenkkiä koko loppuelämäni. Olen tosin luvannut miehelle, että nyt opiskelut on vähäksi aikaa opiskeltu. Yritän tässä olla kattelematta uutta opiskelupaikkaa, vaikka mieli tekis vaikka mitä opiskella.
Satumaisella on kyllä ollut hurja synnytysvauhti! Oliko sun ensimmäinen synnytys myös nopea tai nopeampi kuin tavallista? Mä muuten pelkään noita jälkisupistuksia tosi paljon tästä toisesta. Ensimmäisestäkin ne oli inhottavia, vaikka olivatkin tosi laimeita. Kuulemma joka synnytyksen jälkeen ne vain pahenee.
Me oltiin eilen siellä käännön jälkeisessä kontrollissa ja kaikki ok. Vauva edelleen raivotarjonnassa ja kaikki valmiina syntymään. Tänään sitten siivottiin äitin kanssa kämppä katosta lattiaan. Vaihdettiin myös olohuoneen verhot ja tyynty ym. Aivan ihanan näköistä ja tuoksuista koko talossa [:D]. Tosin paikat ovat nyt aikas kipeenä. No, sauna on jo päällä, hyvää iltapalaa tiedossa ja rauha maassa kun esikoinen on jo unten mailla [:)]
Mä muuten ostin myös 60cm toppapuvun vauvalle ja tähän suht lämpimään säähän 56cm fleesepuvun jossa on kunnon vuori. Ajattelin sen olevan käytännöllisempi autossa. Sinne mahtuu kuitenkin villapuku alle ja autossa meillä on vielä fleesehuopa, jos tarvii laittaa turvakaukaloon.