Marraskuisten mietteet

Moi!
Mä oon täällä roikkunut nyt viikon verran kuikuilemassa. Tein 8.3. ekan testin ja eilen 12.3. toisen ja plussaa näyttää. Eilinen clearbluen diginäyttö sanoi, että raskaana 1-2, mikä tietysti ihmetytti, koska luulisin, että olisin jo pidemmällä. Ehkä testit voi vähän huijata? Edellisistä menkoista laskettuna olis tänään 5+5 tai 5+6.

Mulla on ollut koko tämän viikon menkkamaista juilimista ja tänäänkin sellaista hyvin samanlaista melko voimakastakin hetkittäin. Äsken sitten kävin vessassa ja paperiin tuli ruskeaa vuotoa pyyhkiessä. Mä niin toivon, että olisi vain jotakin ihan muuta, mutta pelkään kyllä, että ei oo kaikki kunnossa.

Jos saa keskenmenon, kuinka pian sen jälkeen raskaustesti näyttää taas neg? Jääkö toinen viiva jo heti sillä hetkellä pois vai vasta joskus myöhemmin?

Ihanaa on ollut lukea teidän viestejä, jotenkin helpottavaa, että monella on ihan samoja oireita. Tänään muuten koko viikon jatkuneen ällöttävän olon lisäksi on aivan todella kova pääkipu, eikä se meinaa hellittää ollenkaan.

Kyfi, voihan olla että ovulaatio ollut myöhemmin, vai onko ihan säännöllinen kierto? Toivotaan parasta. :Heartred

Kävin varhaisultrassa omien laskujen mukaan viikkoja 6+0. Ultrassa näkyi vain pussi. Ei sykettä eikä edes kunnolla alkiota. Jotain häilyvää valkoista, ehkä, sanoi lääkäri.

Tuntuu oudolta, että edes sikiötä ei näkysi vielä?? Toki voin olla laskenut väärin mutta eikö siellä edes näkyisi se pieni valkoinen möykky. :sad001

Onko kellään kokemusta? Lekuri oli optimistinen ja sanoi että tule viikon päästä uudestaan. Mulla on pahat oireet jo päällä ja tuntuisi kamalalta kärsiä näistä täysin turhaan.

Aiemmassa raskaudessa syke näkyny jo 6+1. Mulla on todella säännöllinen kierto ja testasin jo plussan rv 3+ joten en oo voinut mennä viikoilla laskussa pieleen. Pitänee henkisesti varautua tuulimunaan.

Mä kävin tällä viikolla ultrassa rv 6+1 ja lääkäri sanoi ennen ultrausta, että syke ei välttämättä näy vielä vaikka kaikki olisi hyvinkin. Riippuu myös millaiset ultralaitteet gynellä on. Epätarkemmilla ei välttämättä näkyvyys ole kovin hyvä vielä rv 6. Ensi viikolla kun menet, niin sitten pystyy jo näkemään tarkemmin.

Moi!
Mä oon täällä roikkunut nyt viikon verran kuikuilemassa. Tein 8.3. ekan testin ja eilen 12.3. toisen ja plussaa näyttää. Eilinen clearbluen diginäyttö sanoi, että raskaana 1-2, mikä tietysti ihmetytti, koska luulisin, että olisin jo pidemmällä. Ehkä testit voi vähän huijata? Edellisistä menkoista laskettuna olis tänään 5+5 tai 5+6.

Mulla on ollut koko tämän viikon menkkamaista juilimista ja tänäänkin sellaista hyvin samanlaista melko voimakastakin hetkittäin. Äsken sitten kävin vessassa ja paperiin tuli ruskeaa vuotoa pyyhkiessä. Mä niin toivon, että olisi vain jotakin ihan muuta, mutta pelkään kyllä, että ei oo kaikki kunnossa.

Jos saa keskenmenon, kuinka pian sen jälkeen raskaustesti näyttää taas neg? Jääkö toinen viiva jo heti sillä hetkellä pois vai vasta joskus myöhemmin?

Riippuu. Jos on keskeytynyt ja pitää tyhjentää niin yleensä 3 vkon päästä vuodon alkamisesta Spontaanissa keskenmenossa voi nopeammin jos se tapahtuu varhaisilla viikoilla.

Toivotaan, että sun vuoto on harmitonta ja oletkin ehkä ovuloinut myöhemmin kuin normaalisti ja raskaus ei ole niin pitkällä. Mulla on tänään 6+0 ja sain digiin 3+ alkuviikosta. Toisaalta viime raskaudessa se 3+ tuli paljon myöhemmin ja digi näytti 2-3 vkoa tosi pitkään. Mut toivotaan nyt parasta! Tarrasukkia! <3

Kyfi, voihan olla että ovulaatio ollut myöhemmin, vai onko ihan säännöllinen kierto? Toivotaan parasta. :Heartred
On mahdollista, että ovulaatio on ollut myöhemmin. Jätin e-pillerit pois vasta vuoden vaihteessa, eli ehti olla vain yhdet menkat pillereiden jälkeen, joten voi olla, ettei kierto ole vielä palautunut tasaiseksi. Kovasti kyllä jännittää, en osannut etukäteen ajatella, että näin paljon jännittäis tää odottelu ja epätietoisuus.
Kiitos tsempeistä! ❤️

Riippuu. Jos on keskeytynyt ja pitää tyhjentää niin yleensä 3 vkon päästä vuodon alkamisesta Spontaanissa keskenmenossa voi nopeammin jos se tapahtuu varhaisilla viikoilla.

Toivotaan, että sun vuoto on harmitonta ja oletkin ehkä ovuloinut myöhemmin kuin normaalisti ja raskaus ei ole niin pitkällä. Mulla on tänään 6+0 ja sain digiin 3+ alkuviikosta. Toisaalta viime raskaudessa se 3+ tuli paljon myöhemmin ja digi näytti 2-3 vkoa tosi pitkään. Mut toivotaan nyt parasta! Tarrasukkia! :Heartred
Kiitos! Näin toivotaan!

Kävin varhaisultrassa omien laskujen mukaan viikkoja 6+0. Ultrassa näkyi vain pussi. Ei sykettä eikä edes kunnolla alkiota. Jotain häilyvää valkoista, ehkä, sanoi lääkäri.

Tuntuu oudolta, että edes sikiötä ei näkysi vielä?? Toki voin olla laskenut väärin mutta eikö siellä edes näkyisi se pieni valkoinen möykky. :sad001

Onko kellään kokemusta? Lekuri oli optimistinen ja sanoi että tule viikon päästä uudestaan. Mulla on pahat oireet jo päällä ja tuntuisi kamalalta kärsiä näistä täysin turhaan.

Aiemmassa raskaudessa syke näkyny jo 6+1. Mulla on todella säännöllinen kierto ja testasin jo plussan rv 3+ joten en oo voinut mennä viikoilla laskussa pieleen. Pitänee henkisesti varautua tuulimunaan.

Tsemppiä odotteluun. Riippuu niin paljon esim. laitteesta ja ultraajasta miten näkyy. Toivoa on vielä.

Kiitos kommenteista kanssaeläjät, mä meen näitä päiviä eteenpäin pahoinvointilääkkeen voimin. Se auttaa vähän, joudun silti kuitenkin olemaan suurilta osin makuuasennossa. Pakottamaan itseni pysymään hereillä. Pahoinvointi ei anna nukahtaa. Olo on aika hirveä sillä saatan potea tätä oloa täysin turhaan, ilman että mun sisällä edes on alkiota. Huomenna jatkuu sairausloma. :arghh:

Tää raskaus on niin erilainen kun mun eka, jossa kaikki meni hyvin. Siksi tuntuukin että tässä ei vaan kaikki ole nyt kohdallaan. Mulla tuli kiinnitysvuoto ja kaikki ajallaan. Vain yhtenä päivänä harrastettiin seksiä kierron aikana ja se oli vasta (!) 11 kiertopäivä. Eli miten ihmeessä ei vieläkään näkyisi ultrassa mitään. Se ei vaan täsmää. Ei ole siis kuin yhden kerran yritetty. Ovista en tikuttanut mut kivut tunsin. Sain myös plussan testiin jo rv 3+2.

Muokattu viimeksi:
Minä istun nyt päivystyksessä odottelemassa vielä lääkäriä. Heräsin yöllä, kun aloin vuotaa todella paljon verta. Olo on niin sanaton ja surullinen.

Minä istun nyt päivystyksessä odottelemassa vielä lääkäriä. Heräsin yöllä, kun aloin vuotaa todella paljon verta. Olo on niin sanaton ja surullinen.

Olen pahoillani. Myös minä aloin vuotaa verta viime yönä. Tämä taisi tosiaan olla tuulimuna. Edelleen silti pahoinvointia. Voimia sinulle :Heartred onko sulla kipuja?

Olen pahoillani. Myös minä aloin vuotaa verta viime yönä. Tämä taisi tosiaan olla tuulimuna. Edelleen silti pahoinvointia. Voimia sinulle :Heartred onko sulla kipuja?

voi ei, paljon tsemppiä teille molemmille! :sorry::Heartpink

Voi ei! Voimia sinulle myös ❤️
Hetkittäin saattuu mahaan aika paljon, mutta ei koko aikaa. Samankaltaista kipua kuin menkkojen aikaan pahimmillaan.

Voi ei :sorry: Tsemppiä molemmille :Heartred

Voimia kummallekin :Heartred

Vuoto kesti yöllä vain tuon hetken, ilman kipuja. Se on jännä miten ihmismieli alkaa etsiä toivoa vähän kaikkialta. Olin varma että tämä olisi keskenmeno mutta nyt taas en osaa sanoa. Myöskin paha olo on hellittänyt. Vuoto ja oireiden lievittyminen viittaa tosiaan keskenmenoon,mutta silti mieli vaan etsii toivon pilkahduksia. Minulla on ultra perjantaina ja sitten näemme onko syytä esim. Tyhjennyslääkkeille. Silti toivon että jospa kuitenkin siellä olisi pieni syke ja kaikki hyvin. Vielä nyt on turha mennä ultraan sillä siellä ei ehkä sen enempää näkyisi kuin kaksi päivää sitten.

Onneksi meillä on jo ennestään ihana pieni taapero. Maailma ei kaadu tähän.

Jarrusukkia kaikille täällä matkaanne! :smiley-angelic001

Nyt selvisi lopulta syy mun vuodolle. Kemiallinen raskaus, eli ei olisi voinutkaan jatkua ja yöllinen verenvuoto oli yli 2 viikkoa myöhässä alkaneet todella runsaat menkat. Pahoinvointi yms. oireet jatkuivat eiliseen asti, nyt raskaushormonia oli enää tosi vähän, joten ei oireitakaan pitäisi enää juuri olla. Ultrassa näytti munasarjat, kohtu jne. normaalilta ja sain luvan jatkaa vauvan yrittämistä heti, kun siltä tuntuu oman mielen puolesta.

Nyt selvisi lopulta syy mun vuodolle. Kemiallinen raskaus, eli ei olisi voinutkaan jatkua ja yöllinen verenvuoto oli yli 2 viikkoa myöhässä alkaneet todella runsaat menkat. Pahoinvointi yms. oireet jatkuivat eiliseen asti, nyt raskaushormonia oli enää tosi vähän, joten ei oireitakaan pitäisi enää juuri olla. Ultrassa näytti munasarjat, kohtu jne. normaalilta ja sain luvan jatkaa vauvan yrittämistä heti, kun siltä tuntuu oman mielen puolesta.

Olen tosi pahoillani. :( Voimia <3

Takaisin