Marraskuisten MasuGalleria :)

Se rintojen paisuminen ei itel oo ollu nii mukava juttu. Enne raskautta ollu B ja niihin olin ntyytyväinen ja sit mulla paisu jo viikkoon 10 mennessä C kuppiin ja nyt neki alkanu olla pienet ja tuntuu että massaa tulee vaan lisää ja lisää ja tissit painaa tonnin, olkaimet painaa hartioita, tuntuu et kokoajan ne on tiellä eikä paidat näytä kivalta.
Tuntuu että hyppii silmille enkä halua avonaisia kaula-aukkoja pitää enää ollenkaan. Pelottaa kuinka isoksi nää tästä oikeesti paisuu.
Huoh vuodatus :D
 
Yks kysy töissä enne ku jäin lomalle et onko mulla silikonit et paljo makso leikkaus. Voi siis jumalauta!!
"ei noi aidot voi olla ku oot nii laiha" 175,5/59.8kg oli tiistain neuvolas.
Hyvä etten tirvassu kuonoo :D
 
ei ne viel paina tonnia.. itel on kasvanu jo G:hen ja nyt voin alkaa sanoon et kyllä ahdistaa :DD tarkotuksena ois hakea pienennysleikkaukseen että saisin D:t tai DD:t että pystyis elämään normaalia elämääkin ja liikkumaan yms helpommin :D nää painaa varmaan parikiloa kipale et siinä ei paljoo juoksennella tai bikinejä ostella :(

Ninqyo kirjoitti:
Se rintojen paisuminen ei itel oo ollu nii mukava juttu. Enne raskautta ollu B ja niihin olin ntyytyväinen ja sit mulla paisu jo viikkoon 10 mennessä C kuppiin ja nyt neki alkanu olla pienet ja tuntuu että massaa tulee vaan lisää ja lisää ja tissit painaa tonnin, olkaimet painaa hartioita, tuntuu et kokoajan ne on tiellä eikä paidat näytä kivalta.
Tuntuu että hyppii silmille enkä halua avonaisia kaula-aukkoja pitää enää ollenkaan. Pelottaa kuinka isoksi nää tästä oikeesti paisuu.
Huoh vuodatus :D


 
Mua kans jotenki ahistaa tuo rintojen kasvu, ku ne oli ennen raskauttakin jo C:t.. ni nyt on d:t tai dd:t, riippuen valmistajasta.. Ällöttävää ku niit saa olla tunkemas vaatteiden sisään, eikä vaatteet näytä yhtään hyvältä.. Mitä tulee pitoihin ni tavalliset koot mitä ennen pysty pitää ni puristaa rintojen kohilta, tosin on ne alkanu puristaan jo vatsanki kohilta.. Ja oon huomannu et jos pitää liian tukkoja vaatteita ni vatsaa alkaa koskemaan :( Yritin katella kaupasta kesämekkoo, mut näytti niin mamma-asusteelta et kauppaan jäi :(  
 
Sullekkin on dropps tullu ihan selvä vauvvamasu! :) joo nää tissit on ihan kauheet.. ja vaiks viimeks laihdutin että paidat ois muuten s-kokoa ku vyötärö kuiteski ollu joku 67cm niin ei paljoo naurata ku tissit yli metrin (103-110cm) ympärysmitta.. hiukka hankala löytää mtn sopivia vaatteita, tai ylipäätänsä mitään mikä mahtus päälle tisseistä ja ois tarpeeks pitkä.. tanktopit on ainoo pikkeus, pitkiä, tiukkoja ja silti tarpeeks venyviä.. niitä onki joka värissä mitä oon kaupoista löytäny vaan :D juhlatoppeja tai mekkoja ei oo olemassakaan.. jos jos jonku saan tungettua päälleni ni ei kyl missään saa rauhas olla ku protituodulta näytän.. värjäsin tukanki tummemmaks ni ois ees vähän vähemmän horon näkönen :DD
 
Onpa ihanasti pyöristynyt Ddrops! <3 :) Pitää varmaan pistää taas mies ottamaan vatsakuvaa, kun muistaakseni esikoisestakin on vatsakuva viikoilta 22 + risat. On hauskaa vertailla omia kuvia, että miten on viimeksi kasvanut ja miten kasvaa nyt. Aika samanmoista tahtia on kyllä nytkin menty - niin painossa kuin vatsan koossakin. :)
 
On tää mun maha ehkä pikkasen edellisestä muuttunu, näkyy nimittäin edestäkin jo aika nätisti :) Peilailin tossa yks päivä masua ja tokasin miehelle että "eihän tää mun masu nyt niin iso oo, vois olla isompiki!" Miehen vastaus: "Joo jos olisit kaskelotti." <3

 
Hiukan repesin tolle kommentille: Kaskelotti! :D 

Siis ei pahalla, mutta kuulosti niin hauskalta ja juuri sellaiselta mitä mun mies vois kans tokaista... :)
 
Tänään 19+0 Kauheasti tuntuu tapahtuneen viime viikkoon. Maha ollukki sen verran arka ja kipeä että kasvua on alkanu tuleen.





Kellää muulla ollu arka tuo maha.?. Kun yhten iltan tuntu ettei voi ees koskee kun niin kosketus herkkä ja nyt jos ei oo mammahousui jossa tuubii tukemas nii alkaa särkee alavatsaa ja tuntuu ku maha "painais" vaikkei se kyllä vielä varmaa hirveesti paina.
Eilen palasin lomalta töihin ja ne housut on kyl siellä töitten mammahousut mut ne tulee vaa mahan päälle ilman tukee ja kun piti ravaa paikasta toiseen (kaupassatöissäolen) nii tuntu taas et maha alkaa painaa ja tekis mieli niiku käsin sitä kantaa ja töitte jälkee sit oli ihan pakko vaan istuu kun oli nii tukala olo mahassa.
 
Mullaki on masu ollu kipee ja kosketusarkakin, mut oon ajatellu et kuuluu asiaan. Ja just esim. salihousut puristaa mahaa jo ni pitää rullata mahan alapuolelle, pitäs vissii ostaa se masutuubi ni ei ainakaa tarvis pelätä et vilauttelee salilla mahaa :D Ja samoten mahan saa kipeeks jos pitää liian kireetä toppia päällä joka puristaa masusta.
 
Jostakin syystä minä vaan en saa ladattua kuvaa viestiin :/
Teillä kaikilla on kyllä hienoja masuja jo. Itellä kun tuntuu, että masu leviää vaan sivuille enemmän, on kuin tyyny ois paidan sisällä. Mut eipä kai sillä muodolla nyt niin väliä, sisältö on se pääasia <3 =)
 
Niis kuvis ei saa olla mitään merkkei, esim. 19+ 2, pitää olla kuvan nimenä vaan esim.19. Ja sit paintilla tai jollai muulla kuvaa pienemmäks ni pitäs onnistuu :)
 


Mulla on usein painontunnetta mahassa rankan työpäivän jälkeen ja, jos vauva on esim tietyn päin niin arkuuttakin tuntuu... Joskus on hyvin ahdistava olo, kun toisen pää painuu varsinkin vasempaan kylkeen. Sillon tökin sitä kunnes kääntyy :D
 
Takaisin
Top