Marraskuisten MasuGalleria :)


Jos nyt kuitenkin painotetaan sitä, ettei kenenkään mahassa ole MUN mielestä häpeämistä tai kukaan ei mun mielestä näytä rumalta. Enkä tarkoittanut ketään teistä loukata 
 
Vitsi tuli mieleen tuo kun aikasemmin (monta viikkoa sitten) butter ihmetteli "mihin se katos??".
Ihan ku mullaki olis maha vaa kadonnu johki  Tai sitte se on vaa se turvotus joka katoaa ja nyt alkaa tulla mahaa. Onneksi toinen kuitenkin potkii ja myllää siihen mallii että tietää että siellä se on ja neuvolatäti sanoi että kohtu kasvanu hyvin. emoticon

Tässä siis 18+0

 
Koittakaas nyt muutkin ottaa ja laittaa kuvia ihanista masuistanne. On niin ihana katella miten muilla kasvaa. Ihan hiljentyny tää.
 
Rosebud on jo monta kertaa sanonut ettei ollut tarkoitus haukkua. Hän vain valitsi aikaisemmin sanansa väärin. Let's move on guys. Ei tarvii tarrautuu siihen.
Joikainen meistä on yksilö ja jokaisella kasvu tapahtuu erilailla ja eri vauhtia.

Mä vaan oon nii kovasti tykänny kattoo varsinki isoja masuja ku itekki nii kovasti sellaisen jo haluisin<3
 
Mulla tuntuu junnaavan vaan samassa, niin ei jaksa laittaa :D. Pitäs tosin ees ottaa muistoksi :)
 
Se on harmi et ihmiset on niin pitkävihaisia kun vetävät herneen nenäänsä. Mun mielestä rosebudin viesti ei ollut loukkaus raskaana olevia naisia kohtaan, ja on hyvä kysyä neuvolassa jos oman kropan muuttuminen raskauden aikana mietityttää. Hoitajat/lääkärit vastaavat parhaansa mukaan ja niissä yleensä heijastuu nykyajan tilanne. Jokaisen kroppa ottaa raskauden eri tavalla ja vatsan kasvu on yksilöllistä. Älkää naiset stressatko!!! ;)
 
Itse en kyllä usko että jonkun kommentin takia joku jättäisi tänne kuviaan lataamatta :D
Oisikohan nyt käynyt kuitenkin niin että muillakin joilla se masu on kasvanut yhtä nopsasti kuin minulla, ei ole tapahtunut enää mitään muutosta mitä kuvata :)

Itselläni masu ainakin on samoissa mitoissa kuin viime kuvassa joten en ole viitsinyt tänne pommittaa :D Toisilla se kasvunpyrähdys tapahtuu heti ja toisilla kestää pitempään kuten on huomattu :)
 


Mä vähän tutkin muutenkin tota mahankasvua netistä niin siellä ainakin luki, että tosi monella saattaa tulla lyhyen ajan sisään suurin harppaus viikon 20 jälkeen seuraavat 3 viikkoa tyyliin? (kasvaa siis hyvin paljon hyvin lyhyessä ajassa)

Suurinosa kuitenkin tuntuu olevan yli 20 viikkoa jo raskaana. Mullakin tuli just täyteen niin eiköhän se tuolta ryöpsähdä esiin :D
 
Joo mä en kanssa ihan usko, että kukaan minkään kommenttien saati pitkävihaisuuden takia kukaan jättää kuviaan laittamatta :D Mulla sama homma kuin monella muullakin, että maha on tainnut olla samankokoinen jo useamman viikon, niin ei oo tullut otatettua kuvia. 
 
mä laitan huomenna päivitys kuvaa, kasvanut ihan tajuttomasti viime viikosta :) 23+0 tulee huomen täyteen, en oikeen tiiä et missä vaatteissa sitä kuvaa ees ottas ku ei taia kauheesti aikasemmat kuvailu vaatteet mennä päälle enään :D
 
Minä voin ihan suorilta sanoa, että eipä se mukavaltakaan tuntunut, kun ensimmäisen oman mahakuvansa tänne uskaltautui laittamaan, niin perään tuli kommentti siitä, kuinka isoissa mahoissa on läskiä.

Mulle tuli tuo iso maha jo ennen 20.vkoa, mutta ei se nyt ole tuosta mun mielestä useampaan viikkoon muuttunut juurikaan. Toissapäivänä kävin muuten neuvolassa, Juhannuksen monipäiväisistä mässäilyistä huolimatta kiloja oli tullut ensimmäisestä neuvolakäynnistä (8+3) tuohon tiistaisiseen (21+0) niinkin hurjasti kuin 2,3kg lisää.

Ehkäpä ne mahat sieltä pompsahtaa esiin eri-ihmisillä vaan vähän eriaikaan. Ilman niitä läskejäkään.

Uusia kuvia en ole nyt itse ottanut, laittelen sitten joskus taas.
 
Mulla on alkanu vatta näkyä tosi aikasessa vaiheessa. V*tuttaa välissä ko tutut sanoo että kyllä sie vain olekki jo aika iso.. eikö sais? Ja edellisessä raskaudessaki kuulema olin valtava. No, sentään näytän  siltä, että oon raskaana. Pelkäsin nimittäin esikoisen aikana, että näytän vain hyvin syöneeltä possulta :D. Sukulaiset ja tuttavat vois joskus pittää turpansa kiinni, vaan ei, ko on raskaana niin kyllähän sitä mahhaa saa kommentoija miten lystää. Pitäs vissiin itteki alkaa kommentoimaan, että nojoo, mie sentään olen raskaana, mutta mikä on sinun selitys tuolle makkaralle..? 
 
Ah, helpotti :D
 


No mä sitten vaikka oonkin "pienimasuinen" niin en näytä raskaana olevalta vaan nimenomaan hyvinsyöneeltä :=D
 
Eiköhän se sieltä plumpsaha essiin :). Aika harvalla ne varmaan näyttää loppuvaiheessa joltaki muulta ko just vauvamasulta.
 


Eikä mua ainakaan haittaa, jos joku kattoo vähän, että mulle on maistunut. Pääasia, että itse tietää siellä jonkun asustelevan.. :)
 
Tärkeintähän on että on sinut ittensä kanssa. Mie olen ollu sinut itteni kanssa ainoastaan kolmena ajanjaksona nyt aikuisessa elämässä; vuonna 2006 kun laihduin 14kg, ensimmäisessä raskaudessa (2010) ja sen jälkeen hetken, ja nyt kun olen taas raskaana. Jospa tämän jälkeen se olisi pysyvää..
 




Tässä rv 22 :)
Ei kauheesti oo tainnu kasvaa mutta laitanpa nyt kuitenkin päivitystä.
Mua ärsyttää toi meidän palapeili kun se leikkaa mun mahan kahtia aina kuvissa jos en seiso varpaillani :D Enkä osaa ottaa kuvaa ilman että nään peilistä että maha varmasti osuu kuvaan..

Mä en oo hirveesti saanu kommenttii mahan koosta. Yks työkaveri sano kerran että et sä nyt niin iso vielä oo, tosin mun maha ei niin isolta työvaatteissa näytäkkään..
Kommentteja enemmän mua ärsyttää se että mun mahaa tullaan taputtelee. En tajuu, en mäkään mee taputtelee muitten mahoja!? Ei kai raskaus oo mikään tekosyy käydä käsiks ilman lupaa.. En oo ennen törmänny tälläseen ilmiöön, lukenu vaan juttuja ja ihmetelly että ei kai ihmiset oikeesti oo niin urpoja. Mutta tässä raskaudessa oon joutunu kyllä tän uhriksi jo moneen kertaan. Ja nää taputtelijat on enimmäkseen ollu työkavereita. Mua ei haittaa jos joku läheinen ihminen, vaikka mun äiti, tulee taputtaan mun mahaa, mutta että ihmiset työpaikalla jotka nyt ei niin oo mitenkään mulle läheisiä niin käy tolleen käsiks niin kyllä pistää raivostuttaa. Onneks kohta on kesäloma ja sit aika pian äitiysloma, pääsen eroon ahdistelijoista :D
 
Takaisin
Top